[ 1
]
2
3
4
5
6
7
8
|
|
Posted: 2008-04-08 20:33:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu ligger du ute med över 4.7 Miljoner i hästköp.. hur är detta möjligt, utan och fuska? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 20:35:03  Nu ligger du ute med över 4.7 Miljoner i hästköp.. hur är detta möjligt, utan och fuska? 
Answer to: "Nu ligger du ute med över 4.7 Miljoner i hästköp.. hur är detta möjlig"
|
Became a member:
Forum posts:
|
han utnyttja spelbuggen som fanns tidigare
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 20:44:23  han utnyttja spelbuggen som fanns tidigare
Answer to: "han utnyttja spelbuggen som fanns tidigare"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Då hade jag rätt från första början..
Men vi andra då som kom in senare i machen och spelar ett ärligt spel, ska vi behöva lida av att han fuskat och kan leva gott på de nu i efterhand? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 20:50:27  Då hade jag rätt från första början..
Men vi andra då som kom in senare i machen och spelar ett ärligt spel, ska vi behöva lida av att han fuskat och kan leva gott på de nu i efterhand? 
Answer to: "Då hade jag rätt från första början..
Men vi andra då som kom in s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nazzgul du behöver inte vara avundsjuk  ..
jag hade redan 2-3 miljoner (sparat) innan kriterievinsten och stoelitsfinalen kom sedan har jag tjänat pengar på lopp och avel..
sådär, du hade bara behövt skickat ett mail till mig onödigt att starta en tråd nu kommer den "balla ur"  ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 20:50:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
och nej jag har inte fuskat genom spelbugg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 20:55:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du nazzgul du nämnde spelbugg tror du att jag sitter hela J*vla dygnet och letar lopp som är spelade isåfall då?, jag spelar inte längre på spel i spelet ..  ..
och du [quote][Men vi andra då som kom in senare i machen och spelar ett ärligt spel, ska vi behöva lida av att han fuskat och kan leva gott på de nu i efterhand?/quote]
som sagt ta bort fuska men det första är rätt intressant...
du sa att vi som kom in senare?, kolla bara hur det var i början då en del i sitt ANDRA LOPP FÖR STALLET kunde vinna 1-3 miljoner... är inte det orättvist? lägg ner
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 20:57:31  Nu ligger du ute med över 4.7 Miljoner i hästköp.. hur är detta möjligt, utan och fuska? 
Answer to: "Nu ligger du ute med över 4.7 Miljoner i hästköp.. hur är detta möjlig"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du berör ett hett ämne 
Tror iofs kakans pengar kommer främst från Vont aveln som är helt sjuk.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 20:59:10  Du berör ett hett ämne 
Tror iofs kakans pengar kommer främst från Vont aveln som är helt sjuk.
Answer to: "Du berör ett hett ämne :)
Tror iofs kakans pengar kommer främst från V"
|
Became a member:
Forum posts:
|
right here right now också  ..( avel )  ..
sedan har jag sålt en del hästar med riktigt bra priser!.. alla har väl gått över 1,5 mille iaf.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-04-08 21:05:57  right here right now också  ..( avel )  ..
sedan har jag sålt en del hästar med riktigt bra priser!.. alla har väl gått över 1,5 mille iaf.
Answer to: "right here right now också ;)..( avel ) :D..
sedan har jag sålt en del"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-08 21:07:57
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Tycker det känns som skitsamma i nuläget. Jag vann på spel även jag även om det kanske inte var samma summor som vissa andra. Som kakan skriver så fanns det andra saker i början som även det gjorde att vissa fick sin framtida ekonomi i stort sett säkrad genom ett föl från irland för 40000 som sprang i ett par miljoner de fem första starterna. Vad jag vill ha sagt är att det är ett spel under utveckling och dom som varit med längst är dom som tjänat mest på "barnsjukdomar".
Att Kakan fick startkapitalet till sitt stall genom spel är en sak men han har även varit oerhört aktiv med hästaffärer,lurat på nya användare hästar som har satt dom i personlig konkurs innan dom ens kommit igång men det är ju inte fusk utan entreprenöranda.
Däremot finns det en sak som jag skulle vilja ha en ändring på även om jag vet att det kommer möta motstånd. Det ska finnas ett budtak för nya användare tills dess att man kan anta att du som ny användare förstått ungefär hur spelet fungerar för att undvika tokbud från lättlurade rookies. Ingen kommer förlora på detta då omsättningen på hästarna är mycket stor och det är bättre att komma in i spelet lite än att slänga hela kassan på en häst och sen varken kunna anmäla eller köpa foder eller bygga boxar. Det behöver inte handla om mer än 10 dagar eller snarare 15-20 timmars inloggningstid.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 21:10:02
Answer to: "Du spelade ju stort häromdan kakan, då jag kom på dig i det loppet du ha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, jag satsade 50.000 kr på min egna och fick tillbaka 52.000 kr.. storvinst..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 21:11:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Däremot finns det en sak som jag skulle vilja ha en ändring på även om jag vet att det kommer möta motstånd. Det ska finnas ett budtak för nya användare tills dess att man kan anta att du som ny användare förstått ungefär hur spelet fungerar för att undvika tokbud från lättlurade rookies. Ingen kommer förlora på detta då omsättningen på hästarna är mycket stor och det är bättre att komma in i spelet lite än att slänga hela kassan på en häst och sen varken kunna anmäla eller köpa foder eller bygga boxar. Det behöver inte handla om mer än 10 dagar eller snarare 15-20 timmars inloggningstid
Håller med dig soberano.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 21:13:27  Du nazzgul du nämnde spelbugg tror du att jag sitter hela J*vla dygnet och letar lopp som är spelade isåfall då?, jag spelar inte längre på spel i spelet ..  ..
och du [quote][Men vi andra då som kom in senare i machen och spelar ett ärligt spel, ska vi behöva lida av att han fuskat och kan leva gott på de nu i efterhand?/quote]
som sagt ta bort fuska men det första är rätt intressant...
du sa att vi som kom in senare?, kolla bara hur det var i början då en del i sitt ANDRA LOPP FÖR STALLET kunde vinna 1-3 miljoner... är inte det orättvist? lägg ner
Answer to: "Du nazzgul du nämnde spelbugg tror du att jag sitter hela J*vla dygnet och"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo jag fick väl min del av buggar också kanske, men det var ju lika för alla så även då på spelet så jag ska inte klaga
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 21:14:12  Jo jag fick väl min del av buggar också kanske, men det var ju lika för alla så även då på spelet så jag ska inte klaga
Answer to: "Jo jag fick väl min del av buggar också kanske, men det var ju lika för "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Exakt, 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 21:15:18  Exakt, 
Answer to: "Exakt, :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
men jag svara ju bara på hans fråga 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 21:18:35 Edited(1): 2008-04-08 21:21:03  men jag svara ju bara på hans fråga 
Answer to: "men jag svara ju bara på hans fråga;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, detta är fan i mig inte illa..
den jag håller på och bjuder emot på shhining sunshine har varit inloggad i 7 timmar har endå råd att bjuda 3,5 mille.. haha.. underligt.
HAHAHA
Edit: 4,2 mille bjöd han nyss och han har varit inloggad i 7 timmar..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 21:22:47  haha, detta är fan i mig inte illa..
den jag håller på och bjuder emot på shhining sunshine har varit inloggad i 7 timmar har endå råd att bjuda 3,5 mille.. haha.. underligt.
HAHAHA
Answer to: "haha, detta är fan i mig inte illa..
den jag håller på och bjuder emo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mm det är mer än sjukt
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-08 21:23:20  haha, detta är fan i mig inte illa..
HAHAHA
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Lite märkligt....Har ju heller inte haft kontot vilande länge och sparat pengar på det sättet. Sålt nåt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 21:23:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
ser ut som en liten fusk kartell
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-08 21:24:02  haha, detta är fan i mig inte illa..
HAHAHA
|
Became a member:
Forum posts:
|
hade jag haft 10 000 000 hade jag köpt bara för att ni inte ska få den...  den verkar dock ha gått lite sämre på sistone tycker jag... skulle gissa den är överbudad med 2 000 000...  
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
6