1
2
3
4
[ 5
]
6
7
8
9
10
|
filipandersson
|
Posted: 2011-11-23 20:01:00  ne visserligen, men så vitt jag vet så vet jag ingen tränare i världen som har hästarna så långt ifrån toppform när de startar som hultman har,så lätt hänt att staketkuskarna börjar gapa tidigt 
Answer to: "ne visserligen, men så vitt jag vet så vet jag ingen träna"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
|
visst, marre är förmodligen längre ifrån formen än RC, men jag syftade mer på att jag tyckte att RC sätt så fantastiskt fin ut utan att vara i form, tror absolut att marre kommer vara mycket mycket bättre i januari än vad har är nu, men tror att RC kommer vara grym
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-11-23 20:02:27
|
Forum posts: 803
|
ska också påpeka att jag verkligen hoppas att jag har fel då jag tycker marre är en fantastisk häst som jag verkligen tycker om
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-24 18:19:58
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ludde strök sin häst...heder åt honom !! Hästen var inte bra sist !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-24 19:02:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns än mer upplagt för Local conch nu, bör vara toppchans, om Inte Maharajah kommer runt ganska smärtfritt med Copper i ryggen då kan det bli nervigt, men det är mycket spetsvinster på Jägersro också
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-24 20:50:10  Känns än mer upplagt för Local conch nu, bör vara toppchans, om Inte Maharajah kommer runt ganska smärtfritt med Copper i ryggen då kan det bli nervigt, men det är mycket spetsvinster på Jägersro också
Answer to: "Känns än mer upplagt för Local conch nu, bör vara toppc"
|
|
Vet inte..Flemming vill ha spår längre ut för han tycker Localen öppnar bättre då... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-24 23:23:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LOCAL CONCH
S 5, TOTTI T.DREAM
|
Är som många andra stor fantast av Maharajah...
Men innan jag har sett honom vinna ett lopp på samma sätt som tidigare, så måste jag tänka med hjärnan före hjärtat.
Jag håller Local Conch som nummer 1 och med Juggle borta, och i mitt lopp med Maharajah i tredje invändigt... backandes längst bak, avancera tidigt, då sista loppet var ett steg i rätt riktning....
Så blir slutresultatet:
1. Local Conch
2. Totti T.Dream
3. Maharajah
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-25 02:25:28  Är som många andra stor fantast av Maharajah...
Men innan jag har sett honom vinna ett lopp på samma sätt som tidigare, så måste jag tänka med hjärnan före hjärtat.
Jag håller Local Conch som nummer 1 och med Juggle borta, och i mitt lopp med Maharajah i tredje invändigt... backandes längst bak, avancera tidigt, då sista loppet var ett steg i rätt riktning....
Så blir slutresultatet:
1. Local Conch
2. Totti T.Dream
3. Maharajah
Answer to: "Är som många andra stor fantast av Maharajah...
Men innan jag h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror du tog fel häst som numemr 2, tänkte bara göra dig uppmärksam så kan redigera
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-25 09:42:11  Är som många andra stor fantast av Maharajah...
Så blir slutresultatet:
1. Local Conch
2. Totti T.Dream
3. Maharajah
Answer to: "Är som många andra stor fantast av Maharajah...
Men innan jag h"
|
|
Nja håller inte riktigt med om detta...en värmning av de båda hästarna kommer att visa dagsformen på dom..kännedomen om de här hästarna o hur de ska se ut är ganska stor o ja avvaktar värmningen o lägger ut vad jag ser..sist rekommenderade jag gardering av Marre..tror mig kunna se om det blir likadant i morgon eller om de ser så bra ut att Marre blir spiken ! Localen visar också rätt så tydligt i värmningen på sin dagsform !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-25 14:35:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LOCAL CONCH
S 5, TOTTI T.DREAM
|
Travspanarn => Nej, jag väljer att sätta Totti som tvåa på grund av att han kommer att spetsa och släppa till Local. Efter den tunga vägen runt alla kommer inte Maharajah att kunna svara när Flemming rycker in på upploppet.
Därav blir det Totti som följer med till en fin placering.
Men så var ju detta också bara ett tips från en amatörtippare, så det är nog inget att hänga i julgranen.
dujorha => Tycker Maharajah har sett fin ut i dom senaste värmningarna, kanske finare än någonsin. Men resultatet har uteblivit. Man kan skylla på olika faktorer, men nu måste det snart vara slut på ursäkter...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-25 14:59:51 Travspanarn => Nej, jag väljer att sätta Totti som tvåa på grund av att han kommer att spetsa och släppa till Local. Efter den tunga vägen runt alla kommer inte Maharajah att kunna svara när Flemming rycker in på upploppet.
Men så var ju detta också bara ett tips från en amatörtippare, så det är nog inget att hänga i julgranen.
dujorha => Tycker Maharajah har sett fin ut i dom senaste värmningarna, kanske finare än någonsin. Men resultatet har uteblivit. Man kan skylla på olika faktorer, men nu måste det snart vara slut på ursäkter...
Answer to: "Travspanarn => Nej, jag väljer att sätta Totti som tv&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
taktik kan du basera dina tips på när det är jämbördiga hästar, den ekvationen blir grovt missvisande här tyvärr
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-11-25 15:41:19 Travspanarn => Nej, jag väljer att sätta Totti som tvåa på grund av att han kommer att spetsa och släppa till Local. Efter den tunga vägen runt alla kommer inte Maharajah att kunna svara när Flemming rycker in på upploppet.
|
Forum posts: 5430
|
Totti kommer inte att vara före en felfri Maharajah i mål.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-25 16:00:44  Totti kommer inte att vara före en felfri Maharajah i mål.
Answer to: "Totti kommer inte att vara före en felfri Maharajah i mål."
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan garantera att han inte heller komerm vara före en galopperande marre
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-25 16:37:05 Travspanarn => Nej, jag väljer att sätta Totti som tvåa på grund av att han kommer att spetsa och släppa till Local. Efter den tunga vägen runt alla kommer inte Maharajah att kunna svara när Flemming rycker in på upploppet.
|
|
De är Hultis som tyckt de inte ja !! Har ett annat hästöga vet du..sist så rek. ja gardering på va mitt hästöga såg !! Har skällt "tusen" gånger efter tränare som har tagit sina kanoner till start i högsta klassen o dragit spel o streck på sig utan att kunna leverera !! Bygger ju på att det jagas hästar till högsta klassen hela tiden o tränare har bara kunna gå ut med sina hästar !! 
|
|
Reply
|
|
jeppe
|
Posted: 2011-11-25 21:08:02  1,3,4,10 lutar det åt, eller spik på Conchen. Men copper vet man inte vart man har, även om raden kanske inte är så snygg så har han hög kapacitet, kan fortfarande inte glömma spurten i Åbergs var det va? mäktig var den iaf
Answer to: "1,3,4,10 lutar det åt, eller spik på Conchen. Men copper vet ma"
|
Became a member: 2011-07-07
Forum posts: 16
|
tror det var olympiatravet... 65 ggr pengarna.. vann drygt 10000 den veckan =D
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 09:52:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Maharajah har som vanligt ingen chans till att vinna detta. Detta vinner local conch hur enkelt som helst från ledningen.Dagens bästa lir skulle jag vilja säga! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-26 10:09:34  Maharajah har som vanligt ingen chans till att vinna detta. Detta vinner local conch hur enkelt som helst från ledningen.Dagens bästa lir skulle jag vilja säga! 
Answer to: "Maharajah har som vanligt ingen chans till att vinna detta. Detta vinner lo"
|
|
Tror inte riktigt de..Localen måste se dunderfin ut o Marre spattig om ja ska spika..kan ja särskilja så är Marre mer spik än Localen men värmningen o dagsformen avgör !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 12:56:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har fällt marre varje gång och var inne på att göra det igen i början av veckan när man såg att den lottats till spår ett. men efter att gått igenom det här loppet noga så har jag det klart för mig.jag spikar maharajah den här gången. han möter faktiskt klart sämre motstånd den här gången än tidigare (samtidigt som att maha blir bättre och bättre), löser det sig nu från spår 1 så är den klar. mina spikar i omgången är O´Grady och maha och hoppas fälla dagens största torgil.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-26 13:13:35  Jag har fällt marre varje gång och var inne på att göra det igen i början av veckan när man såg att den lottats till spår ett. men efter att gått igenom det här loppet noga så har jag det klart för mig.jag spikar maharajah den här gången. han möter faktiskt klart sämre motstånd den här gången än tidigare (samtidigt som att maha blir bättre och bättre), löser det sig nu från spår 1 så är den klar. mina spikar i omgången är O´Grady och maha och hoppas fälla dagens största torgil.
Answer to: "Jag har fällt marre varje gång och var inne på att gö"
|
|
Ja Marre ska studras noga..fälla Torgil med vad ? Johnny ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-26 13:41:30  Ja Marre ska studras noga..fälla Torgil med vad ? Johnny ? 
Answer to: "Ja Marre ska studras noga..fälla Torgil med vad ? Johnny ?;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
med johnny bl a. ja.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-26 14:02:32
|
|
Har Marre varit ute än ? Varifrån liven lite ! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6