1
2
3
4
5
6
7
8
9
[ 10
]
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-28 16:58:10  Nja Darkis kollar du reprisen av lopp med Marre så är det ganska löjligt att se hur Örjan gasar upp sig i 4:de invändigt !! Sedan börjar han backa så smått..pinsamt att se !!! 
Answer to: "Nja Darkis kollar du reprisen av lopp med Marre så är det ganska"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, LOCAL CONCH
|
Jag förstår faktiskt inte riktigt vilken del av mitt inlägg du svarar på..? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-11-28 18:29:40  Hahaha.  Dock så ger inte det honom rätt att kalla folk såna saker. 
Answer to: "Hahaha. :) Dock så ger inte det honom rätt att kalla folk s&arin"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det har du helt rätt i. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-11-28 18:59:36
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-11-28 19:28:13
 Det spelar tydligen ingen roll hur man tacklar kritik på detta forum.
Det verkar vara en gäng som är väl sammansvetsat och som håller varandra i handen oavsett hur det blåser.
Jag skulle kunna klistra in det ena och det andra som Tommie har mailat mig, men jag antar att det inte finns någon anledning till det, då "Forum-gänget" har bestämt sig för domen och vad som gäller.
Vad man tycker om trav och travhästar är en bedömning, och det finns i stort sett inget rätt eller fel.
Om alla ska tycka som ni, annars kan man dra...
Så antar jag att ni kan ge er på Raffe och Micke i TV4 studion, dom drar sällan samma håll som ni, om jag läser era tips och tankar.
Men men... ursäkten som Tommie vill ha ger jag inte. Jag står för det jag skrivit till honom och även i detta forum. Jag håller honom väldigt lågt.
Ër andra ber jag om ursäkt för språket jag använt, och det ska inte hända igen.
Over and Out
Answer to: "Det spelar tydligen ingen roll hur man tacklar kritik på detta forum."
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-11-28 19:30:19
 Det spelar tydligen ingen roll hur man tacklar kritik på detta forum.
Det verkar vara en gäng som är väl sammansvetsat och som håller varandra i handen oavsett hur det blåser.
Jag skulle kunna klistra in det ena och det andra som Tommie har mailat mig, men jag antar att det inte finns någon anledning till det, då "Forum-gänget" har bestämt sig för domen och vad som gäller.
Vad man tycker om trav och travhästar är en bedömning, och det finns i stort sett inget rätt eller fel.
Om alla ska tycka som ni, annars kan man dra...
Så antar jag att ni kan ge er på Raffe och Micke i TV4 studion, dom drar sällan samma håll som ni, om jag läser era tips och tankar.
Men men... ursäkten som Tommie vill ha ger jag inte. Jag står för det jag skrivit till honom och även i detta forum. Jag håller honom väldigt lågt.
Ër andra ber jag om ursäkt för språket jag använt, och det ska inte hända igen.
Over and Out
Answer to: "Det spelar tydligen ingen roll hur man tacklar kritik på detta forum."
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-28 19:39:33  Jag förstår faktiskt inte riktigt vilken del av mitt inlägg du svarar på..? 
Answer to: "Jag förstår faktiskt inte riktigt vilken del av mitt inlägg"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Sitter instängd ? Körs sig dit gör Örjan !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-11-28 19:47:51  Sitter instängd ? Körs sig dit gör Örjan !! 
Answer to: "Sitter instängd ? Körs sig dit gör Örjan !!;)"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, LOCAL CONCH
|
Jojo  Men det jag diskuterar med Borga är inte Örjans styrning, utan huruvida Maharajah är bättre än dessa hästar för dagen eller inte. Örjan gjorde verkligen inte allt för att vinna det här loppet, det håller jag med om.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-28 19:54:02  Jojo  Men det jag diskuterar med Borga är inte Örjans styrning, utan huruvida Maharajah är bättre än dessa hästar för dagen eller inte. Örjan gjorde verkligen inte allt för att vinna det här loppet, det håller jag med om.
Answer to: "Jojo:) Men det jag diskuterar med Borga är inte Örjans styrning, "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Okej ja förstår men tycker de är lurt med i bilden när Örjan gör på det här viset, han är den som tänker på nästa lopp o även Hultis.. känns pinsamt om dom "bedrar" spelarna med preparén ! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-11-28 19:54:15
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, MAHARAJAH
S 2, DIG FOR DOLLARS
|
Tänkte sätta mig o börja gå igenom veckans v75a men jag var tvungen o sitta bra jävla länge o rensa en massa skit för folk inte kan diskutera med varann på ett vuxet sätt.
För fan skärp er!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-30 08:32:05 Edited(1): 2011-11-30 08:32:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LOCAL CONCH
S 5, TOTTI T.DREAM
|
Jag kan ställa mig upp och be om ursäkt för ord som stött och sårat medlemmar på detta forum.
Tyvärr anser jag att man INTE får tycka och tänka vad man vill, utan att bli anklagad för att vara totalt okunnig, ha helt fel eller några andra bleka ursäkter till anklagelser.
"La Familia" på detta forumet har vuxit ihop till en stark grupp, och dom sitter säkert inne med en oerhört massa kunskap.
Synd bara att dom inte är bättre på att dela med sig, kommentera på vänligt sätt eller visa varför dom tänker som dom gör.
Nu vet jag att JAG inte heller har varit den bäste på att hantera situationer och diskussioner, och det ber jag ytterligare en gång om ursäkt för.
Jag hoppar fler kan krypa till korset och att vi kan dra ett streck över detta nu...
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7