1
2
3
4
5
6
[ 7
]
8
|
tommie
|
Posted: 2012-03-31 15:42:29  Upplägget är väl okej men körs de inte för fullt då är de inte okej..så tycker jag !! 
Answer to: "Upplägget är väl okej men körs de inte för fullt d"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Tyck det du. Hade nog resonerat annorlunda om du ägt QDC.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-31 15:49:56  Tyck det du. Hade nog resonerat annorlunda om du ägt QDC.
Answer to: "Tyck det du. Hade nog resonerat annorlunda om du ägt QDC."
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nä de hade ja inte...viker inte en tum på de..spelarna främst så är de bara Tommie... 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2012-03-31 15:58:18  Nä de hade ja inte...viker inte en tum på de..spelarna främst så är de bara Tommie... 
Answer to: "Nä de hade ja inte...viker inte en tum på de..spelarna främ"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det enda man kan klaga på är upplägget. Hade bara vinnaren fått en finalplats så hade alla kört för seger. Med upplägget som är nu så hade Björn varit en idiot om han gått fram och tryckt. All heder till honom som sa hur han skulle göra tidigt. Värre då med Örjan som vägrar berätta om han planerar att köra Iceland i ledningen eller inte. Raka besked gillar jag.  Nu släpper jag detta. Tyck som du vill. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-31 16:17:03  Det enda man kan klaga på är upplägget. Hade bara vinnaren fått en finalplats så hade alla kört för seger. Med upplägget som är nu så hade Björn varit en idiot om han gått fram och tryckt. All heder till honom som sa hur han skulle göra tidigt. Värre då med Örjan som vägrar berätta om han planerar att köra Iceland i ledningen eller inte. Raka besked gillar jag.  Nu släpper jag detta. Tyck som du vill. 
Answer to: "Det enda man kan klaga på är upplägget. Hade bara vinnaren "
|
|
Ja vi vet våra ståndpunkter vid det här laget..så ja släpper de också !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 18:45:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
såg ni vinnarskallen på Joke face idag? jävlar vilken häst!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 19:51:59  såg ni vinnarskallen på Joke face idag? jävlar vilken häst!
Answer to: "såg ni vinnarskallen på Joke face idag? jävlar vilken h&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, QUARCIO DU CHENE
|
men Iceland har rätt skalle menar du 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-03-31 20:33:58
 såg ni vinnarskallen på Joke face idag? jävlar vilken häst!
Answer to: "såg ni vinnarskallen på Joke face idag? jävlar vilken h&au"
|
|
|
Posted: 2012-03-31 20:56:54  HAHAHAHAHAHA! Uppenbart för alla som kan lite om trav att Joke Face var sjuk idag. Är du förståndshandikappad eller???????????? 
Answer to: "HAHAHAHAHAHA! Uppenbart för alla som kan lite om trav att Joke Face va"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara bortförklaringar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-31 21:48:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
enkelt sätt att lösa problematiken med olympiatravet hade varit att 1. orna får välja spår först och 2. orna sedan, rankat efter tid. Svåra blir ju vad man ska göra med inbjudningarna......
Nu blev det ju riktigt tråkigt att något vart fel med joke face, hoppas att det inte är något allvarligt då man extremt sällan ser sådana genomklappningar. Varvning på 1.15 och tog sig knappt till mål, denna häst tränar i bättre tempon än det...................
Travspanarn, hur gick det med din spik?  , körde örjan rätt nu?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-01 09:59:35 Edited(2): 2012-04-01 10:27:19  enkelt sätt att lösa problematiken med olympiatravet hade varit att 1. orna får välja spår först och 2. orna sedan, rankat efter tid. Svåra blir ju vad man ska göra med inbjudningarna......
Nu blev det ju riktigt tråkigt att något vart fel med joke face, hoppas att det inte är något allvarligt då man extremt sällan ser sådana genomklappningar. Varvning på 1.15 och tog sig knappt till mål, denna häst tränar i bättre tempon än det...................
Travspanarn, hur gick det med din spik?  , körde örjan rätt nu?
Answer to: "enkelt sätt att lösa problematiken med olympiatravet hade varit a"
|
|
Grunden som alla spelare ska oavsett lopp är att hästarna körs för bästa placering..att de inte görs så är bedrövligt..ATG ska sätta press på de aktiva men de gör inte det o där står vi spelare med skägget i brevlådan...kan bara titta på när elefanterna dansar !!
Att något var fel med Joken är självklart..visade upp lite lite i värmningen..som jag var missnöjd med samt precis innan loppet, när han "krånglade" kanske klok häst som påtalad "Ja är inte jysst" o stryk mig... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-01 11:05:50  Grunden som alla spelare ska oavsett lopp är att hästarna körs för bästa placering..att de inte görs så är bedrövligt..ATG ska sätta press på de aktiva men de gör inte det o där står vi spelare med skägget i brevlådan...kan bara titta på när elefanterna dansar !!
Att något var fel med Joken är självklart..visade upp lite lite i värmningen..som jag var missnöjd med samt precis innan loppet, när han "krånglade" kanske klok häst som påtalad "Ja är inte jysst" o stryk mig... 
Answer to: "Grunden som alla spelare ska oavsett lopp är att hästarna kö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han hostade en del när dem skulle duscha av han sedan, så något är fel sade ludde.
Samtidigt vet vi spelare om förutsättningarna när vi spelar, att alla inte kör för seger i lopp som tex detta. Hade detta varit en final så hade jag trott mycket mer på quarcio du chene än jag gjorde, men nu var det uppenbart att han bara ville ge hästen ett snällt lopp och ta sig till final. Nu gick det vägen ändå pga iceland galopperade, joke face sjuk och wishing stone satt fast.
Men jag tycker snarare att det är underbetyg till de spelare som utgick från att goopen bara skullle ladda fram till dödens och köra hårt för seger i ett lopp som detta.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-01 11:26:37  Han hostade en del när dem skulle duscha av han sedan, så något är fel sade ludde.
Samtidigt vet vi spelare om förutsättningarna när vi spelar, att alla inte kör för seger i lopp som tex detta. Hade detta varit en final så hade jag trott mycket mer på quarcio du chene än jag gjorde, men nu var det uppenbart att han bara ville ge hästen ett snällt lopp och ta sig till final. Nu gick det vägen ändå pga iceland galopperade, joke face sjuk och wishing stone satt fast.
Men jag tycker snarare att det är underbetyg till de spelare som utgick från att goopen bara skullle ladda fram till dödens och köra hårt för seger i ett lopp som detta.
Answer to: "Han hostade en del när dem skulle duscha av han sedan, så n&arin"
|
|
Tror inte alls de..du i ett sådant litet fält o en så speedig häst som Björnis har så kan han avvakta..sitter andra par eller högst 3 par ut med en speedig häst..du analyser inte så väldans bra...se sista kommentaren till lopp 7 !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-01 12:39:09 Edited(1): 2012-04-01 12:39:59  Tror inte alls de..du i ett sådant litet fält o en så speedig häst som Björnis har så kan han avvakta..sitter andra par eller högst 3 par ut med en speedig häst..du analyser inte så väldans bra...se sista kommentaren till lopp 7 !! 
Answer to: "Tror inte alls de..du i ett sådant litet fält o en så spee"
|
Became a member:
Forum posts:
|
herregud, du gör mig mörkrädd dujorha.
1. quarcio du chene är INTE speedig, däremot kan han hålla högt tempo väldigt länge.
2. i vilken värld tror du att man kan vinna från 2.a eller 3.e utvändigt mot elithästar efter en varvning på 1.15 tid? i princip omöjligt! måste gå så enormt mycket snabbare till slut för att ta dem 3,4 längderna och det i spåren. Det händer inte mot en elithäst som då sitter i spets eller vinnarhålet, eventuellt dödens.
Din analys är obefintlig och din kunskap verkar klart bristfällig! Goopen hade haft chans om han avancerat 1000-800 kvar, satt sig i dödens och dragit upp tempot. Annars är han normalt chanslös. Att han bara lyckades besegra en häst som elliot hall med sådan liten marginal är bevis nog. Inte tror du att eliiot hall plockar ner joke face från dödens normalt sätt?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-01 14:00:11  herregud, du gör mig mörkrädd dujorha.
1. quarcio du chene är INTE speedig, däremot kan han hålla högt tempo väldigt länge.
2. i vilken värld tror du att man kan vinna från 2.a eller 3.e utvändigt mot elithästar efter en varvning på 1.15 tid? i princip omöjligt! måste gå så enormt mycket snabbare till slut för att ta dem 3,4 längderna och det i spåren. Det händer inte mot en elithäst som då sitter i spets eller vinnarhålet, eventuellt dödens.
Din analys är obefintlig och din kunskap verkar klart bristfällig! Goopen hade haft chans om han avancerat 1000-800 kvar, satt sig i dödens och dragit upp tempot. Annars är han normalt chanslös. Att han bara lyckades besegra en häst som elliot hall med sådan liten marginal är bevis nog. Inte tror du att eliiot hall plockar ner joke face från dödens normalt sätt?
Answer to: "herregud, du gör mig mörkrädd dujorha.
1. quarcio du chen"
|
|
Tagga ner...kallar inte dina kunskaper bristfälliga..bara du gör en dålig analys..lite väl tvärsäkra du o Spanis..kom ner lite på jorden... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-01 15:23:05  Tagga ner...kallar inte dina kunskaper bristfälliga..bara du gör en dålig analys..lite väl tvärsäkra du o Spanis..kom ner lite på jorden... 
Answer to: "Tagga ner...kallar inte dina kunskaper bristfälliga..bara du gör "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag har alltid rätt, han aldrig rätt, det är skillandne mellan oss
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-01 15:33:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, QUARCIO DU CHENE
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-01 16:08:24  jag har alltid rätt, han aldrig rätt, det är skillandne mellan oss
Answer to: "jag har alltid rätt, han aldrig rätt, det är skillandne mell"
|
|
Du är kaxigast helt klart..o ni fortsätter väl grälet in i evigheten...? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-01 16:28:32  Tagga ner...kallar inte dina kunskaper bristfälliga..bara du gör en dålig analys..lite väl tvärsäkra du o Spanis..kom ner lite på jorden... 
Answer to: "Tagga ner...kallar inte dina kunskaper bristfälliga..bara du gör "
|
Became a member:
Forum posts:
|
men seriöst dujorha, du påstår att du är väldigt erfaren och har varit med länge i "gamet", sedan slänger du ur sig kommentarer som får en att tro att du aldrig hållt på med trav tidigare. Nämn 1 lopp där någon vunnit från 2.a/3.e utvändigt i ett BRA lopp och dem varvat på 1.15.
Har quarcio du chene någonsin vunnit ett lopp på "speed" när han svept ett fält? Det är en snabb häst, men speedig är han fanemaj inte.
Att du inte bryr dig om strecken osv i lopp, bryr jag mig inte om. Det visar väl mest att du är en dålig spelare, men du kan fortfarande besitta bra travkunskap vilket jag nu betvivlar.
Visst kan jag låta kaxig och arrogant, men när du säger att mina analyser är felaktiga så får du allt se till att ha belägg för det.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-01 16:41:16  men seriöst dujorha, du påstår att du är väldigt erfaren och har varit med länge i "gamet", sedan slänger du ur sig kommentarer som får en att tro att du aldrig hållt på med trav tidigare. Nämn 1 lopp där någon vunnit från 2.a/3.e utvändigt i ett BRA lopp och dem varvat på 1.15.
Har quarcio du chene någonsin vunnit ett lopp på "speed" när han svept ett fält? Det är en snabb häst, men speedig är han fanemaj inte.
Att du inte bryr dig om strecken osv i lopp, bryr jag mig inte om. Det visar väl mest att du är en dålig spelare, men du kan fortfarande besitta bra travkunskap vilket jag nu betvivlar.
Visst kan jag låta kaxig och arrogant, men när du säger att mina analyser är felaktiga så får du allt se till att ha belägg för det.
Answer to: "men seriöst dujorha, du påstår att du är väldigt"
|
|
Kom ner på jorden du..ja jobbade som stallpojke o läring på 60 o en bit in på 70 talet o inte släppt travet än..ska inte behöva kalla dig något fult men du är skrämmande nära... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-01 18:38:55  Du är kaxigast helt klart..o ni fortsätter väl grälet in i evigheten...? 
Answer to: "Du är kaxigast helt klart..o ni fortsätter väl grälet i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skillandne är ju han att fattar ju inget+ har noll kollm,jag är iallafall rätt ute i 9 av 10 fall även om det blir fel
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
[ 7