Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Solvalla 2008-05-25
V65-2 Elitloppet, försök 1
6. GOING KRONOS 58% 24
Kolgjini Lutfi
1. EXPLOIT CAF 54% 25
Bazire Jean Michel
7. L'AMIRAL MAUZUN 28% 61
Le Beller Tony
4. OLGA DU BIWETZ 18% 80
Verbeeck Joseph
2. JOCOSE 9% 203
Kihlström Örjan
5. FINDERS KEEPERS 9% 184
Svanstedt Ã…ke
3. GIANT SUPERMAN 4% 278
Larsson Fredrik B
8. CITATION 3% 358
Takter Johnny
 
Senast uppdaterad: 2008-05-25 20:05:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V65-1 Solvalla
V65-2 Solvalla
V65-3 Solvalla
V65-4 Solvalla
V65-5 Solvalla
V65-6 Solvalla
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> V65-2 Solvalla
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

1   [ 2 ]   3   4   5   6   7  
Author Message
Nijo Posted: 2008-05-25 18:41:38

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
Tommie, ditt sätt att diskutera och argumentera är på samma nivå som skolbarn i årskurs 6, samma får väl gälla plokkos attityd när han uttrycker sig? "slida", "fitta" och "knarkter"...........

En häst som håller farten och går för max fegar väl inte ur? En häst som viker sig och inte håller sitt tempo uppe när den blir utmanad viker däremot ner sig. Going kronos passar fint in på första exemplet då han i princip gick max över uploppet i heat 1, att han förlorade mot en häst som kanske är bättre och fick ett bättre lopp är inte mycket att orda om, han var före 6 andra ekipage av världsklass. Heat 2, kan inte minnas senast en häst vann elitloppet från dödens? Men ludde körde för segern, går han inte på så vinner goop elitloppet mycket troligen.
Reply
Posted: 2008-05-25 18:46:24 Edited(1): 2008-05-25 18:46:55 Answer to: "Tommie, ditt sätt att diskutera och argumentera är på samma nivå som sk"

Became a member: 
Forum posts:
Ludde har en övertro till sin häst, det hörs hela tiden. Det är ju löjligt. Hästen har aldrig vunnit ett skit, jo förlåt, Långa E3:n. Thats it, en morallös glänsare som alltid ska gå offensivt.

Han kunde valt rygg på ledaren, men nejdå, ut i spåren med en häst som inte duger, ens i närheten åt det. Ludde körde inte för segern, ingen trodde väl att han skulle kunna vinna finalen? Han körde som vanligt efter sin hybris, dåligt.

Knarkter är iofs fakta. Det är användbart oavsett årskurs. Drogar man är man knarkare.
Reply
Nijo Posted: 2008-05-25 18:47:20

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
Svenska folket består av dig plokko och tommie? troligen bara ni 2 som är besvikna på Going kronos. Tycker att ni ska sluta skämma ut er i forumet.......

Piraten är en grymt fin häst, men var väl i princip skyldig att se just bra ut med tanke på att han fick en resa 3.e inner med hårt tempo. varför ska han ha moral och inte Going kronos?
Reply
Nijo Posted: 2008-05-25 18:51:27 Answer to: "Ludde har en övertro till sin häst, det hörs hela tiden. Det är ju löj"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
"drogar man är man knarkare"

men Takter drogar inte och är därav ingen "knarkare", vad han gjort är historia.

Reply
tommie Posted: 2008-05-25 18:56:08 Answer to: "Tommie, ditt sätt att diskutera och argumentera är på samma nivå som sk"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
När jag diskuterar och argumenterar så lägger jag fram bevis medan du aldrig har bevis att lägga fram eftersom du alltid har fel... Going har bevisat hur många gånger som helst att han inte är en stjärna. han bara ser ut som en stjärna... Man ser ju bara genom att titta på Going att han har helt överlägsna fysiska förutsättningar jämfört med i stort sett alla andra hästar i världen.. Han är ett praktexempel på hur en häst ska se ut och ändå vinner han aldrig nåt stort lopp.. Det beror självklart på att han inte kämpar lika bra som dom andra stjärnorna.. Det beror defenitivt inte på fysiken. Men det verkar inte som att dom små skånepågarna fattar det...
Reply
Posted: 2008-05-25 18:58:24 Edited(1): 2008-05-25 18:59:59 Answer to: ""drogar man är man knarkare" men Takter drogar inte och är d"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:
Jasså? Du vet alltså att han inte håller på längre? Vilken säker källa.
John Ausonius ... vad han har gjort är också historia?

GK vinner väl Årjängs Stora eller Sundsvall eller något sånt lopp. Men är ingen världshäst, och kommer aldrig bli någon, det kan vi nog slå fast. Två chanser nu i elitloppet, fruktansvärd flopp båda gångerna.

Ingen kommer att komma ihåg honom om 20 år. Tyvärr.
Reply
Posted: 2008-05-25 18:58:54

Became a member: 
Forum posts:


V 6, GOING KRONOS
tommie är du 12 år eller???.
Det är tråkigt med den okunskap du visar upp gång på gång.
Att tycka att Red Chili Pirat skulle vara en bättre häst än Going och basera det på att han blir 4 efter en invändig resa!!!.
Det är inte bara dumt det är komiskt.
Nej ge upp Plokko.
Reply
Posted: 2008-05-25 19:01:18 Answer to: "tommie är du 12 år eller???. Det är tråkigt med den okunskap du visar "
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:
Han kom före honom i mål. Förklaring är överflödig.
VINNARE Going Kronos, jävlar vad du myste SRSAB när du fick gå in o tippa hästen.


Fattar inte att ni orkar tycka om en medelmåtta.
Reply
Cherry Posted: 2008-05-25 19:02:04

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6897

Going kronos visade igen att han är sveriges bästa häst, 2 prestationer av världsklass. Imponerande att hålla så bra som han gör i finalen från dödens och imponerande prestation i försöket med tanke på speeden han får lägga för att komma till spets.


Du måste skämta va?!?
Going Kronos går ju klart sämst av alla upploppet ner! Världsklass verkligen... Han är en glänsare som inte duger mot den yppersta världseliten!

Detta var första gången som man inte fick någon ursäkt från ludde. Han erkände ju mer eller mindre att hans häst helt enkelt inte räcker till mot de allra bästa. Om Ludde tillslut inser det så borde ju även du Nijo kunna inse det. Han duger inte mot världseliten och kommer aldrig vinna sånna här lopp.
Reply
Posted: 2008-05-25 19:02:06
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:


V 6, GOING KRONOS
tommie jag tror inte att du vet hur en häst skall se ut.
men det är glädjande att du verkar läskunnig och har läst på i Fackpressen.
Reply
tommie Posted: 2008-05-25 19:03:39 Answer to: "tommie är du 12 år eller???. Det är tråkigt med den okunskap du visar "
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Red Chili Pirat är en krigare. Going en glänsare. Piraten leker me Going.



Skåne mot världen... Så har det alltid varit och kommer alltid att vara...
Reply
tommie Posted: 2008-05-25 19:04:37 Answer to: "tommie jag tror inte att du vet hur en häst skall se ut. men det är glÃ"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Jasså du tycker inte att en häst ska se ut som Going... Du idiotförklarar dej igen...
Reply
Posted: 2008-05-25 19:05:11
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:


V 6, GOING KRONOS
Jag säger som Anders Lindqvist.Going Kronos gjorde en mycket bra insats och kommer att få sin stor seger vad det lider.Självklart duger han mot världseliten.
Men jag antar att plokko,tommie nu kommer att idiotförklara Anders Lindqvist med.
Reply
tommie Posted: 2008-05-25 19:08:10
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Going springer på sin talang tills det börjar ta emot lite,lite grann. Sen är det handbromsen i!!!
Reply
Posted: 2008-05-25 19:08:34
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:


V 6, GOING KRONOS
Vad säger man tommie!!!! Om du inte förstod i mitt inlägg att jag tycker att Going Kronos var presis så som du beskrev honom så är det synd om dig.Det jag menade var att det var bra att du läst på i Fackpressen så att du fick klart för dig hur en häst skall se ut då jag ifrågasatte om du visste hur en häst skulle se ut.
Reply
Posted: 2008-05-25 19:10:14 Answer to: "Jag säger som Anders Lindqvist.Going Kronos gjorde en mycket bra insats oc"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:
Nej, så klart inte. Men han har fel.
Eller så säger han så bara för att inte folk ska ringa o klaga att han är Frankrike-vän.

Going Kronos var inte bättre än någon annan i det slagna fältet. Inte imponerande precis. Han vinner ingen "stor titel"..

Pda & Elitloppet är något han aldrig kommer att vinna.

Hem till äckliga Jägersro och köra "Alla"-lopp mot Mjuka Mockasinen och resten av skiten därnere. Jag tror GK kan vinna då.
Reply
Posted: 2008-05-25 19:11:25

Became a member: 
Forum posts:
Duger inte Going mot världseliten?????
Det är väl dåligt att komma 2 i ett försök sen 5 i finalen mot dom bästa(saknade kanske några iofs)...ett jävla gnäll på att G K är så dålig...hur mycket har han sprungit in på sina 5 år han är???Men han får väl göra en C C o möta lite silver.bronshästar på jägers o halmstad så kanske han kan vinna en 19 raka med..men då e han väl en "fegis"
peace and out...Fuckers..
Reply
tommie Posted: 2008-05-25 19:12:12 Edited(1): 2008-05-25 19:14:55 Answer to: "Vad säger man tommie!!!! Om du inte förstod i mitt inlägg att jag tycker"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Varför vinner han aldrig några stora lopp där han måste kämpa lite? Om han har alla fysiska förutsättningarna men ändå aldrig vinner mot bra motstånd borde det tyda på dålig skalle... Vad är din förklaring då?
Reply
Posted: 2008-05-25 19:44:39 Answer to: "Duger inte Going mot världseliten????? Det är väl dåligt att komma 2 i"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:
Är en jävla massa schås om vad bra hästen är också.. så det är kanske berättigat att ge hästen kritik eftersom han gång på gång.. sviker.. vinner ju aldrig o folk bara pratar om den här jävla hästen hela tiden.

Upp till bevis.
Reply
Posted: 2008-05-25 19:56:52
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
så du tycker på allvar att hästen är dålig???..har kutat in 6.1 millar på 36 starter..vunnit 20 lopp...
Reply
1   [ 2 ]   3   4   5   6   7