1
2
3
4
5
6
7
[ 8
]
|
|
Posted: 2012-02-26 09:04:10  Idag är det dags för vintermeetingets sista stora slag, sen är det dags att börja titta på svenskt trav när det börjar dra ihop sig till Olympiatravet igen (har knappt orkat följa skiten nu på sistone). Tur det finns annan sport på helgerna..
Startlistan till Prix de Paris
4.150 meter - voltstart
1. Saba du Vivier – Laurent Claude Abrivard
2. Scoop d'Yvel – Mathieu Fribault
3. Queroan de Jay – Axel Lenoir
4. Quilon du Chatelet – Jos Verbeeck
5. Reve de Beylev – David Thomain
6. Paris Haufor – D Bonne
7. Severino – Damien Bonne
8. Private Love – Matthieu Abrivard
9. Quif de Villeneuve – Dominik Locqueneux
10. Save The Quick – Pierre Vercruysse
11. Roxane Griff – Eric Raffin
12. Orlando Sport – Sébastien Baude
13. Quaker Jet – Jean Etienne Dubois
14. Oyonnax – Yves Dreux
15. Ready Cash – Franck Nivard
En Ready Cash i normal författning ska bara vinna det här, skulle han vara nedsatt finns det några intressanta hästar där bakom som Roxane Griff och Severino, kul också att Quaker Jet är tillbaka på banan igen! 
Answer to: "Idag är det dags för vintermeetingets sista stora slag, sen ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är trav 7 dagar i veckan, inte bara på helgerna
roligare att följa svensk travsport än fransk, även om klassen är sämre.......Då och då dyker det upp guldkorn som gör allt så otroligt kul.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-26 09:28:48  Det är trav 7 dagar i veckan, inte bara på helgerna
roligare att följa svensk travsport än fransk, även om klassen är sämre.......Då och då dyker det upp guldkorn som gör allt så otroligt kul.
Answer to: "Det är trav 7 dagar i veckan, inte bara på helgerna ;)
roliga"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, jag vet men på vardagarna har man en massa andra sysslor också.
Jag håller inte med dig på den punkten men alla kan ju inte tycka likadant. 
Quarcio var ett guldkorn igår dock, den gamle francoamerikanen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-26 11:09:48  Haha, jag vet men på vardagarna har man en massa andra sysslor också.
Jag håller inte med dig på den punkten men alla kan ju inte tycka likadant. 
Quarcio var ett guldkorn igår dock, den gamle francoamerikanen.. 
Answer to: "Haha, jag vet men på vardagarna har man en massa andra sysslor ocks&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
QDC har varit ett guldkorn senaste 2 månaderna. Härligt att se ludde lufta några blivande kanoner i veckan också. Härligt att se en sådan som jackal face, kraftpaket med utstrålning som bara blir bättre och bättre med åren.
Nu är våren här vilket betyder att vivo per lei ska börja gå mer intervallträning och få upp tempo. Hoppas på start i mars 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-26 11:54:07  QDC har varit ett guldkorn senaste 2 månaderna. Härligt att se ludde lufta några blivande kanoner i veckan också. Härligt att se en sådan som jackal face, kraftpaket med utstrålning som bara blir bättre och bättre med åren.
Nu är våren här vilket betyder att vivo per lei ska börja gå mer intervallträning och få upp tempo. Hoppas på start i mars 
Answer to: "QDC har varit ett guldkorn senaste 2 månaderna. Härligt att se l"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jackal Face gillar jag också faktiskt, storebror Revenue är en av mina absoluta favoriter.
Är han tre år eller? Lycka till iaf! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-26 13:12:32  Jackal Face gillar jag också faktiskt, storebror Revenue är en av mina absoluta favoriter.
Är han tre år eller? Lycka till iaf! 
Answer to: "Jackal Face gillar jag också faktiskt, storebror Revenue är en a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, 3 år nu, får se hur det går. Tror en del på han, men sådant är omöjligt att veta hur det sedan blir.....Blir dock inte förvånad om han blir som bäst till 4.a-5 års säsongen då han är ganska stor.
Revenue är svårt att inte gilla 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-26 13:28:05  jo, 3 år nu, får se hur det går. Tror en del på han, men sådant är omöjligt att veta hur det sedan blir.....Blir dock inte förvånad om han blir som bäst till 4.a-5 års säsongen då han är ganska stor.
Revenue är svårt att inte gilla 
Answer to: "jo, 3 år nu, får se hur det går. Tror en del på han"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte omöjligt!
Precis, "växte upp" med honom på Jägersro. Nu har man varit på vift i några år men imorgon flyttar jag tillbaka till Skåne igen, lagom till att galopphelvetet ska försvinna! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
7