1
2
3
4
5
6
[ 7
]
|
hogan
|
Posted: 2010-06-17 06:56:19  Jag tror ändå det bästa sättet att få bort det mesta fusket är att göra detta till en betalsajt.
Visst skulle många yngre som inte har egen inkomst bli drabbade, men likväl, de flesta olika managerspel som fungerar bra idag är betalsajter.
Answer to: "Jag tror ändå det bästa sättet att få bort det m"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Håller med dig Swatpro....bara 50:- eller max en 100:- skulle räcka, då skulle de inte tycka det är lika kul att öppna 25-50 stall för låtsaspengar....och t.o.m dom som startar om hela tiden och satsar allt på en dyr häst på börsen skulle nog minska då också, dom är också irriterande, då de pensionerar fina hästar hela tiden bara för de inte kan sköta ekonomin snyggare.
Så gärna betalsajt för min del, då skulle det bli mest seriösa spelare här inne och mycket av fusk + kortsiktiga stall skulle försvinna. 
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2010-06-17 09:17:39
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
jag tror att det är dags att jag kopplar på funktionen så att forum-moderatorerna även kan häva köp av hästar som de anser har gått för för mycket pengar. Förhoppningsvis kommer detta leda till att köp hävs snabbare än idag och att det försvinner en del fusk. Givetvis kommer det krävas fler än en moderator för att kunna häva ett köp.
Kommer kolla på det på fredag kväll.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-17 10:09:11  jag tror att det är dags att jag kopplar på funktionen så att forum-moderatorerna även kan häva köp av hästar som de anser har gått för för mycket pengar. Förhoppningsvis kommer detta leda till att köp hävs snabbare än idag och att det försvinner en del fusk. Givetvis kommer det krävas fler än en moderator för att kunna häva ett köp.
Answer to: "jag tror att det är dags att jag kopplar på funktionen så "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Riktigt bra initiativ!!
Ett annat stort problem som måste lösas är ju de som har 20 stall och samtliga de avlar med en hingst från "huvudstallet"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-06-17 21:31:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur lugnt som helst limpicus! Hade faktikst inte själv koll på att "icke-moderatorer" inte kan se ens vem som skrivit de borttagna inläggen. Då hade jag fattat direkt och förklarat läget.... lite komisk röra
Eriksson, Hur många moderatorer är vi? Kanske kan vara bra med en lista, i anslutning till reglerna där vår roll förklaras lite. Tror också det är bra, som du är inne på, att det krävs flera(2-3?) för att häva ett köp. Tufft ansvar annars att ta...
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-06-18 00:42:50  jag tror att det är dags att jag kopplar på funktionen så att forum-moderatorerna även kan häva köp av hästar som de anser har gått för för mycket pengar. Förhoppningsvis kommer detta leda till att köp hävs snabbare än idag och att det försvinner en del fusk. Givetvis kommer det krävas fler än en moderator för att kunna häva ett köp.
Answer to: "jag tror att det är dags att jag kopplar på funktionen så "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Håller helt med Perra.
Det måste klargöras tydligare vad som gäller för att ett köp ska hävas och vad som är okay och inte i forumet.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
[ 7