1
2
3
4
5
[ 6
]
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 16:25:51  Ja den nordeuropeiska eliten städar han ju av med lätthet, blir väl Royal mot Rapide Lebel isf.. Timoko verkade ju också sugen iofs! 
Answer to: "Ja den nordeuropeiska eliten städar han ju av med lätthet, blir v"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Timoko vore något..drar stenhårt..de gillar Valla.. 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2012-02-12 17:09:15  Timoko vore något..drar stenhårt..de gillar Valla.. 
Answer to: "Timoko vore något..drar stenhårt..de gillar Valla..;)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
En fundering bara. Det där att dom inte sänder Frakrike Live, har inte det med rättigheter att göra? Förut var det ju så iallafall att dom inte fick visa de franska loppen direkt. Annars så tycker jag att det borde vara enkelt fixat för ATG att införa valmöjligheten, alltså att man följer den bana som intresserar en.
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2012-02-12 17:12:02  En fundering bara. Det där att dom inte sänder Frakrike Live, har inte det med rättigheter att göra? Förut var det ju så iallafall att dom inte fick visa de franska loppen direkt. Annars så tycker jag att det borde vara enkelt fixat för ATG att införa valmöjligheten, alltså att man följer den bana som intresserar en.
Answer to: "En fundering bara. Det där att dom inte sänder Frakrike Live, har"
|
Forum posts: 803
|
nej det gäller inte längre då de sänder loppen live ibland när det passar dem, dvs har ingenting annat att sända typ
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2012-02-12 17:18:40  nej det gäller inte längre då de sänder loppen live ibland när det passar dem, dvs har ingenting annat att sända typ
Answer to: "nej det gäller inte längre då de sänder loppen live ib"
|
Forum posts: 7100
|
Aha, då förstår jag. Jag måste dock faktiskt säga att jag nog kan tycka att dom gör rätt. Framförallt då det finns många som sitter framför LIVEN för att se sina egna,kompisars,grannars,familjs hästar osv och jag kan bara tala för mig själv men det är nog det värsta som finns då nån av farsans hästar startar och det av någon anledning inte är möjligt att se loppet LIVE pga galopp i Danmark eller omstart på Jägersro. Det enklaste vore ju som sagt att man själv väljer vilket lopp man vill se LIVE men det har ju med omsättning att göra, lura folk att spela i lopp som dom annars inte ens skulle tittat på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 17:34:21  Timoko vore något..drar stenhårt..de gillar Valla.. 
Answer to: "Timoko vore något..drar stenhårt..de gillar Valla..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Den trippeln av hästar hade gett Elitloppet lite stjärnglans åter.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 19:33:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
elitloppet blir grymt kul i år, längtar som fasiken!
blir riktigt bra gäng i sverige, tror nog fransmännen åke rpå däng igen. Även om "världens bästa" rapid liebel är med igen. Tror ludde sitter på leken, sedan tar han fransmännen 2013 på samma gång 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 21:41:10 Edited(1): 2012-02-12 21:43:05  elitloppet blir grymt kul i år, längtar som fasiken!
blir riktigt bra gäng i sverige, tror nog fransmännen åke rpå däng igen. Även om "världens bästa" rapid liebel är med igen. Tror ludde sitter på leken, sedan tar han fransmännen 2013 på samma gång 
Answer to: "elitloppet blir grymt kul i år, längtar som fasiken!
blir rik"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Optimist kan man alltid vara men att Joke Face skulle rå på Rapide Lebel eller Royal Dream/Timoko ifall de kommer håller jag som ytterst osannolikt, då måste han ha höjt sig ett par snäpp från ifjol. Är helt enkelt så att fransmännen har betydligt bättre hästar än svenskarna för tillfället. Joke Face löpte exempelvis jämnt med Marielles i höstas som idag var totalt chanslös och blev så gott som frånsprungen.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]