1
2
3
[ 4
]
5
6
|
|
Posted: 2012-02-12 00:21:08  är du seriös? då är du nog ensam i sverige om att tro jorma inte skulle släppa spets.
Answer to: "är du seriös? då är du nog ensam i sverige om att tro "
|
Became a member:
Forum posts:
|
det tror jag inte. det är ju bara att titta på loppet. han bara fortsätter ju köra när ingves kommer. snacka om klasskillnad i ingves och goop.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 08:30:31  Mycket Paris nu...har inte Anders fått träning nog nu på Franskan..blir väl vingel i morgon när de ska köras mot Valla...nötterna som bestämmer... 
Answer to: "Mycket Paris nu...har inte Anders fått träning nog nu på F"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo precis, de kommer ju sända svenska slaktdjurslopp istället för Prix de France direkt. Soft avatar btw! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 09:52:25  är du seriös? då är du nog ensam i sverige om att tro jorma inte skulle släppa spets.
Answer to: "är du seriös? då är du nog ensam i sverige om att tro "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nä inte ensam..hästen såg förbaskat bra ut o direkt när Jorma kom till ledningen, var jag ganska säker på att han skulle prova...de där känner Jorma direkt att hästen är i ordning.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 09:57:53  Jo precis, de kommer ju sända svenska slaktdjurslopp istället för Prix de France direkt. Soft avatar btw! 
Answer to: "Jo precis, de kommer ju sända svenska slaktdjurslopp istället f&o"
|
|
Principen är ungefär...sälj in det "dåliga" !! I går var det ganska hög focus på Paris..(de "dåliga" contra V75) idag blir de tvärom de "dåliga" Valla går i första hand.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 10:15:14  Principen är ungefär...sälj in det "dåliga" !! I går var det ganska hög focus på Paris..(de "dåliga" contra V75) idag blir de tvärom de "dåliga" Valla går i första hand.. 
Answer to: "Principen är ungefär...sälj in det "dåliga" "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja precis, V75 är ju mer intressant ur en spelsynvinkel även om de flesta loppen på Vincennes igår höll högre klass än loppen på Halmstad. Idag borde det dock inte ens vara någon tvekan om de ska visa världens bästa häst kontra de på Solvalla.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 10:25:08
|
|
Valla går före...ja har hört flera gånger när de påminner om att växla till Valla o "Nicke-Gojoerna" lyder så snällt...  Har en djävla känsla "de" där som sitter o bestämmer i bakgrunden... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 10:37:12
|
|
Någon feeling för hur de går idag med Ready...någon utmanare ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 10:44:04  Någon feeling för hur de går idag med Ready...någon utmanare ? 
Answer to: "Någon feeling för hur de går idag med Ready...någon "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är hästen som han ska vinner han, har ju visat att han är världens bästa häst.  Annars finns det ju flera där bakom, Royal Dream och Roxane Griff exempelvis.. Kände mig tvungen att köpa live så att jag kan se loppen från Frankrike idag och kanske lira en liten peng, har inte pallat glo så mycket på svenskt trav på sistone. :p
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2012-02-12 10:45:00  Valla går före...ja har hört flera gånger när de påminner om att växla till Valla o "Nicke-Gojoerna" lyder så snällt...  Har en djävla känsla "de" där som sitter o bestämmer i bakgrunden... 
Answer to: "Valla går före...ja har hört flera gånger när de"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
V 6, SPRING EROM
|
känns för mig självklart att det är atg som tvingar liveproduktionen att visa valla live.
Gojan Anders E hade något förslag om att valla kunde se till att loppen inte krockade med frankrike .
Jag har även känsla att atg skulle tabort V75-tävlingarna från norge och finland om de länderna öppnar upp så att svenskar skulle spela hos dem.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 10:49:24  känns för mig självklart att det är atg som tvingar liveproduktionen att visa valla live.
Gojan Anders E hade något förslag om att valla kunde se till att loppen inte krockade med frankrike .
Jag har även känsla att atg skulle tabort V75-tävlingarna från norge och finland om de länderna öppnar upp så att svenskar skulle spela hos dem.
Answer to: "känns för mig självklart att det är atg som tvingar liv"
|
|
Jepp finns något i det..tror Anders inte vill ha så bråttom heller..han ska ju inte behöva snubbla på franskan.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 10:51:29  Är hästen som han ska vinner han, har ju visat att han är världens bästa häst.  Annars finns det ju flera där bakom, Royal Dream och Roxane Griff exempelvis.. Kände mig tvungen att köpa live så att jag kan se loppen från Frankrike idag och kanske lira en liten peng, har inte pallat glo så mycket på svenskt trav på sistone. :p
Answer to: "Är hästen som han ska vinner han, har ju visat att han är v&"
|
|
Tycker de finns goda hästar där bakom..hoppas någon sticker ut...bra bana nytt rekord ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 10:51:33  känns för mig självklart att det är atg som tvingar liveproduktionen att visa valla live.
Answer to: "känns för mig självklart att det är atg som tvingar liv"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Klart det är atg som styr det där, kan undra om majoriteten av de travintresserade i Sverige verkligen vill se medelmåttorna på Solvalla live istället för loppen på Vincennes? Är mycket tveksam till det.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 10:57:39  Klart det är atg som styr det där, kan undra om majoriteten av de travintresserade i Sverige verkligen vill se medelmåttorna på Solvalla live istället för loppen på Vincennes? Är mycket tveksam till det.
Answer to: "Klart det är atg som styr det där, kan undra om majoriteten av de"
|
|
Vill nog se bästa hästarna..de andra är "ATG-fans"... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 11:07:32  Vill nog se bästa hästarna..de andra är "ATG-fans"... 
Answer to: "Vill nog se bästa hästarna..de andra är "ATG-fans""
|
Became a member:
Forum posts:
|
Exakt, är man travintresserad ser man ju garanterat helst de bästa hästarna och är ju märkligt att spela på trav om man inte är intresserad av sporten.. finns lotto och liknande för de andra. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 11:26:05
|
|
Tja Räknenissar i monopolföretag...inte mycket sport där inte..snarare omsättning... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 11:39:39
|
|
Nu ser ju inte ATG på sig själva som monopolister...snarare en spelare på den stora Internet marknaden som strävar o strävar... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-02-12 11:47:12  Nu ser ju inte ATG på sig själva som monopolister...snarare en spelare på den stora Internet marknaden som strävar o strävar... 
Answer to: "Nu ser ju inte ATG på sig själva som monopolister...snarare en s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Borde inte vara så svårt i dagens samhälle att skapa två kanaler så de kan sända både Solvalla och Vincennes live? Då kan ju de travintresserade välja en kanal och de spelintresserade den andra. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2012-02-12 11:48:47
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Istället för att gnälla på atg så kanske ni skulle kunna leta upp någonstans där dom visar enbart de franska loppen? Eller är atg och travzonen de enda sidor ni kan öppna på era datorer? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 11:54:43  Borde inte vara så svårt i dagens samhälle att skapa två kanaler så de kan sända både Solvalla och Vincennes live? Då kan ju de travintresserade välja en kanal och de spelintresserade den andra. 
Answer to: "Borde inte vara så svårt i dagens samhälle att skapa tv&ar"
|
|
Ja de vore bra !! Kommersen vill ju trycka ihop allt så man inte kommer undan..ska man se de där intressanta får du allt stå med de här o det där... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-02-12 12:05:34  Istället för att gnälla på atg så kanske ni skulle kunna leta upp någonstans där dom visar enbart de franska loppen? Eller är atg och travzonen de enda sidor ni kan öppna på era datorer? 
Answer to: "Istället för att gnälla på atg så kanske ni skul"
|
|
Välkommen tillbaka Tommie...som sagt..de är inte så dumt med zonenen ändå.. 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6