1
2
3
4
[ 5
]
6
7
8
9
10
11
12
13
|
|
Posted: 2008-03-27 21:19:50
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
kito du vivier känns som fågel eller fisk.. antingen kör han över motståndet från vilken position i fältet som helst! Eller så slocknar han totalt eller galopperar bort sina möjligheter! Jag tror på de första
Det är ju trots allt en kanon som har kapacitet så de räcker och blir över 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 21:43:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
Nijos struntsnack om en tuff, slitsam och hård säsong för fransmannen och att han inte ska ha form nu är ju bevisligen totalfel. Toppform säger tränaren och han kör inte upp honom hit utan form.
Finns inge belägg Nijo att tro att Kito är stendöd från dödens. Han har en enorm styrka... förstastrecket och eventuell spiiiiiik!
Dessutom lär strecken vara stimluernade. Om han blir kring 30 % som han är ju är det ju kanon.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-27 21:46:25
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 3, GOING KRONOS
|
ska nog inte öppna käften förren hästen är i mål pojke?
vi får allt se vem som är full av skit efter loppet......
Att tro hästarna har form bara för att dem tar resan hit betyder väl inte så mycket? såg 2-3 fransmänn som floppade totalt i sverige förra året och dem skulle också ha "toppform" och vara "bäst".......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 21:48:49 Edited(1): 2008-03-27 21:49:02  ska nog inte öppna käften förren hästen är i mål pojke?
vi får allt se vem som är full av skit efter loppet......
Att tro hästarna har form bara för att dem tar resan hit betyder väl inte så mycket? såg 2-3 fransmänn som floppade totalt i sverige förra året och dem skulle också ha "toppform" och vara "bäst".......
Answer to: "ska nog inte öppna käften förren hästen är i mål pojke?
vi får al"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
 ska nog inte öppna käften förren hästen är i mål pojke?
Givande kommentar herr Nijo! Då kan väl ADMIN döpa om trådarna till "V75 Eftersnack" och öppna dem efter målgång då... goddag yxskaft.
Men Kito har funkar i Sverige förut. Såg en annan fransman som vann Hugo Åbergs... utan något surr kring denne alls... slump?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-27 21:52:13
|
V 3, GOING KRONOS
|
men prima lilla, du säger att hästen har toppform ENBART pga tränaren säger så,,,,,,samma sak har flera andra tränare sagt när dem kommit hit med fransmänn som floppat......
hästen har ju matchats för att ha toppform under vintermeetinget, att hålla den formen även efteråt tror jag inte att hästen klarar av......
Hur ska vi få svaret om inte efteråt? eller har du redan bestämt i din egen lilla värld att Kito du vivier har toppform? haha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 21:54:40  men prima lilla, du säger att hästen har toppform ENBART pga tränaren säger så,,,,,,samma sak har flera andra tränare sagt när dem kommit hit med fransmänn som floppat......
hästen har ju matchats för att ha toppform under vintermeetinget, att hålla den formen även efteråt tror jag inte att hästen klarar av......
Hur ska vi få svaret om inte efteråt? eller har du redan bestämt i din egen lilla värld att Kito du vivier har toppform? haha
Answer to: "men prima lilla, du säger att hästen har toppform ENBART pga tränaren sÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
för mig känns Kito Du Vivier, som lördagens avslag.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 21:55:21  men prima lilla, du säger att hästen har toppform ENBART pga tränaren säger så,,,,,,samma sak har flera andra tränare sagt när dem kommit hit med fransmänn som floppat......
Answer to: "men prima lilla, du säger att hästen har toppform ENBART pga tränaren sÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
Suck.... 2a på 13.4/3000m måste väl vara någon form av indikation, ELLER?
Pinsamt Nijo
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-27 21:57:55
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 4, KITO DU VIVIER
|
GOING KRONOS har ju ALLTID toppform men inte vinner han ihjäl sig för det... 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-27 21:58:48
|
V 3, GOING KRONOS
|
som sagt, håll käften stängd till loppet har gått och sedan kan du leka häftig inför alla andra.
ingen som är intresserad av dina personangrepp om vad som är pinsamt eller liknande.
jobbigt med "kompisarna" och känner att du måste leka cool i forumet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 21:59:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
tiderna känns som att det inte betyder ett dugg nere i frankrike... sprang inte Timetosaygoodbye, 12,8 långdistans?? och vad kunde han i lördags..
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-27 22:01:20 Edited(1): 2008-03-27 22:06:34
|
V 3, GOING KRONOS
|
finns väl hur många exempel som helst för att tiderna inte betyder ett skit där nere, helt andra förutsättningar med minst 1 sekund snabbare bana och hästar som håller tempo uppe i loppet hela tiden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 22:04:49  finns väl hur många exempel som helst för att tiderna inte betyder ett skit där nere, helt andra förutsättningar med minst 1 sekund snabbare bana och hästar som håller tempo uppe i loppet hela tiden.
Answer to: "finns väl hur många exempel som helst för att tiderna inte betyder ett s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, TORVALD PALEMA
|
håller med fransmannen tror jag inget på.. spring ray kan få loppet.. undrar bara hur formen är.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 22:42:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
Jag tror verkligen att Nijo och Prima gillar varandra. Kan ni inte tjafsa via PM istället. Ni är som far och son, vet ni det?
Ju mer och mer jag funderar på loppet desto mer osäker känns Goings triumf. Jag tror förvisso att han får loppet, men finns det nog med styrka och fart för att besegra dessa giganter trots det? Nja, han måste nog visa lite mer innan dess. Jag som trodde Going var slut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 22:47:34  håller med fransmannen tror jag inget på.. spring ray kan få loppet.. undrar bara hur formen är.
Answer to: "håller med fransmannen tror jag inget på.. spring ray kan få loppet.. un"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag kan tänka mig nåt sånt också... många hästar som lurar i mossen... och större skrällar har man sett... många duktiga kuskar... men det var längesen det var en riktig favoritseger i guld... hur många procent är going och kito värda, tycker ni?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 22:53:45  jag kan tänka mig nåt sånt också... många hästar som lurar i mossen... och större skrällar har man sett... många duktiga kuskar... men det var längesen det var en riktig favoritseger i guld... hur många procent är going och kito värda, tycker ni?
Answer to: "jag kan tänka mig nåt sånt också... många hästar som lurar i mossen.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skulle tippa på att båda hamnar runt 50 eller going strax över och kito strax under, men vad dom sen är värda är jag inte helt klar på än...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 23:10:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
Alltså Nijo lider du av något?
Vart leker jag cool?
Vart ägnar jag mig åt personangrepp?
Så trött på ditt skitsnack hela tiden.
Soberano skrev något bra...
"Bättre än någonsin" är en viss Going Kronos, men han vinner mindre än någonsin... konstigt det där.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-27 23:16:41 Edited(2): 2008-03-27 23:18:54
|
V 3, GOING KRONOS
|
är väl inte konstigt? möter ju bättre hästar? vad är så svårt att förstå? visst hade väl även han kunnat gå och vinna 15 raka mot skithästar som commander crowe, men det betyder inte att han hade varit bättre än han är just nu för det.........
När någon kallar mig för "pinsam" så tar jag det som ett barnsligt personangrepp av en omogen pojke.....
tänker inte lägga mer energi på att kommentera dig prima_crille, du är bara för mycket! kanske borde fundera på att börja skriva på TiF igen? dem saknar dig mycket.....bland annat för alla dina personangrepp som du kastar mot folk för att vara "tuff"???
Slutdiskuterat från min sida.............
|
|
Reply
|
|
NaDjiL
|
Posted: 2008-03-27 23:19:21
|
Became a member: 2008-01-17
Forum posts: 184
V 5, TORVALD PALEMA
|
Om startlistan till vänster är "Senast uppdaterad: 2008-03-27 18:00:03, källa http://www.atg.se" varför kan den inte vara uppdaterad då för, otroligt störande!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-27 23:28:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, LOVEBITE
|
Det var en gång en Alban, en svensk svan och en Fransman. Dom körde som tokar från början för att få ledningen. Mot slutet var dom så trötta så trötta och då kom Bellman (LOVEBITE) och gled förbi dom in i mål.

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-28 00:56:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, KITO DU VIVIER
|
 för mig känns Kito Du Vivier, som lördagens avslag.....
vad bygger du det på kaka? Låter ju helt befängt. Vilken info sitter ni på som säger att han är ur form?
 hästen har ju matchats för att ha toppform under vintermeetinget
Hästen har inte alls matchats för att vara i form under vintermeetinget, för han får ju inte starta i de stora loppen eftersom han är valack.
Så trött på avslag och ideer som inte bygger på riktig information.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6