1
2
3
[ 4
]
5
6
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-21 20:18:29
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 10, BEANIE M.M.
|
Beanie M.M. är enligt mig en betydligt bättre häst än Global Investment så strecken borde vara omvända tycker jag. Timetosaygoodbye och Yellow Eden är intressanta outsiders.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 20:49:31  att gå i dödens hela sista varvet och dras sönder i 09 fart hela vägen utan rygg, sådant är psykiskt jobbigt ,, även fysiskt, lägg till han gick med skor också så kan jag inte ge annat än högsta betyg, trots att han blev omsprungen sista 50, sjukt bra presation i mina ögon, och tar man inte me honom på lördag så får man nog skylla sig sj
Answer to: "att gå i dödens hela sista varvet och dras sönder i 09 fart"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja men kan man lita på att Djungelfolket gör livet surt för den där björnen då.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 20:53:08  Ja men kan man lita på att Djungelfolket gör livet surt för den där björnen då.. 
Answer to: "Ja men kan man lita på att Djungelfolket gör livet surt för"
|
Became a member:
Forum posts:
|
inte sätt mkt djungelfolk på travbanornna i år så tror inte de kommer vara där på lördag heller 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 20:56:43  inte sätt mkt djungelfolk på travbanornna i år så tror inte de kommer vara där på lördag heller 
Answer to: "inte sätt mkt djungelfolk på travbanornna i år så tr"
|
|
Nä kanske är det Räven skrämmer bort dom ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 03:05:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
lås 3 10 (1, 8 )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 04:15:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
finns ett roligt scenario här som få utna travspanarn räknat på, det är att iceland leder runtom.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-22 08:18:09  finns ett roligt scenario här som få utna travspanarn räknat på, det är att iceland leder runtom.
Answer to: "finns ett roligt scenario här som få utna travspanarn räkna"
|
|
Nja den öppningen vill ja se..05 första 4-500 då är det möjligt...tror inte riktigt på den idén.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-22 08:26:57
|
|
Björn har en skaplig chans att hålla ut dom utanför honom, sedan är det ju upp till de andra om dom vill fortsätta att köra.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 08:35:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
Global Investment vinner aldrig det här från spets, om Goop stryper tempot kommer Takter direkt och Beanie M.M. tuggar med lätthet ner Globa Investment om Goop är dum nog att svara. Nej, pass på favoriten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 08:36:36  ser absolut ingten skillnad på hans trav i någon av starterna han gjort iår, tyycker han e väldigt konsekvent i sitt trav  gick underkant 10 sista 1000 utan rygg, får högsta betyg av mig
Answer to: "ser absolut ingten skillnad på hans trav i någon av starterna h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan bara instämma, lackade ur när de gnällde om att han inte travade klockrent på atg live, han har ju alltid travat så!? Han travade ju för fan på det viset när han satte sitt världsrekord.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-22 09:09:08  Kan bara instämma, lackade ur när de gnällde om att han inte travade klockrent på atg live, han har ju alltid travat så!? Han travade ju för fan på det viset när han satte sitt världsrekord.
Answer to: "Kan bara instämma, lackade ur när de gnällde om att han inte"
|
|
Inte riktigt..men ja är petig med travet.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 09:11:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att Beanie MM är bästa hästen i det här gänget håller jag med om. Nu fick Beanie ett bakspår och han kommer att gå bakifrån den här gången. Senast på valla hade den bakspår likaså och då ville Morten Waage helst att den skulle gå bakifrån men att han överlåter taktiken till takter. Nu blev det inte riktigt så senast utan det blev ett tungt lopp utv på ledande Joke Face. Så den här gången räknar jag med att han inte rusar fram allt för lätt. Beror ju såklart vad på dem som händer där framme. Men det går inte alltid att rusa fram, det håller inte. så jag tror takter väljer att gå bakifrån nu och attackera sista långsidan. Vilket gynnar Global Investment om den kommer till ledningen.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-22 09:16:56  Att Beanie MM är bästa hästen i det här gänget håller jag med om. Nu fick Beanie ett bakspår och han kommer att gå bakifrån den här gången. Senast på valla hade den bakspår likaså och då ville Morten Waage helst att den skulle gå bakifrån men att han överlåter taktiken till takter. Nu blev det inte riktigt så senast utan det blev ett tungt lopp utv på ledande Joke Face. Så den här gången räknar jag med att han inte rusar fram allt för lätt. Beror ju såklart vad på dem som händer där framme. Men det går inte alltid att rusa fram, det håller inte. så jag tror takter väljer att gå bakifrån nu och attackera sista långsidan. Vilket gynnar Global Investment om den kommer till ledningen.
Answer to: "Att Beanie MM är bästa hästen i det här gänget h&a"
|
|
Ja är med på detta..men frågan är om Tarzan ger upp loppet..de är nästan omöjligt med den här Tarzanfiluren o få ett rakt svar.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 09:19:48  Ja är med på detta..men frågan är om Tarzan ger upp loppet..de är nästan omöjligt med den här Tarzanfiluren o få ett rakt svar.. 
Answer to: "Ja är med på detta..men frågan är om Tarzan ger upp l"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tarzan tror ju att han ska vinna loppet och att han har bästa hästen, så varför skulle han ge upp????? Borde bli en offensiv styrning med tanke på hans optimistiska syn inför loppet.
Örjan kan få loppet här, tror yellow eden har en bra chans om örjan inte kör fast.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 09:20:45  Inte riktigt..men ja är petig med travet.. 
Answer to: "Inte riktigt..men ja är petig med travet..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Isf har du aldrig lirat på Beanie? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 09:23:21  Att Beanie MM är bästa hästen i det här gänget håller jag med om. Nu fick Beanie ett bakspår och han kommer att gå bakifrån den här gången. Senast på valla hade den bakspår likaså och då ville Morten Waage helst att den skulle gå bakifrån men att han överlåter taktiken till takter. Nu blev det inte riktigt så senast utan det blev ett tungt lopp utv på ledande Joke Face. Så den här gången räknar jag med att han inte rusar fram allt för lätt. Beror ju såklart vad på dem som händer där framme. Men det går inte alltid att rusa fram, det håller inte. så jag tror takter väljer att gå bakifrån nu och attackera sista långsidan. Vilket gynnar Global Investment om den kommer till ledningen.
Answer to: "Att Beanie MM är bästa hästen i det här gänget h&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Takter måste ju köra fram om det går för sakta, även om de är inne på att gå bakifrån den här gången.
Global Investment är inte bra nog att vinna det här loppet från tät oavsett upplägg.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-22 09:26:44  Isf har du aldrig lirat på Beanie? 
Answer to: "Isf har du aldrig lirat på Beanie? ;)"
|
|
Jorå flera gånger o när Tobbe stöta med honom o de vart en djävla utdelning..bakspår skoavtagning o avancemang i 3:dje spår varvet kvar..tror de va på Valla !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-22 09:30:33
|
|
Lördagen den 8 agusti 2009 1 vinnare på 7:an ! Samma dag vann Iceland som igår vet du !!  
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-22 09:32:25  Tarzan tror ju att han ska vinna loppet och att han har bästa hästen, så varför skulle han ge upp????? Borde bli en offensiv styrning med tanke på hans optimistiska syn inför loppet.
Örjan kan få loppet här, tror yellow eden har en bra chans om örjan inte kör fast.......
Answer to: "Tarzan tror ju att han ska vinna loppet och att han har bästa häs"
|
|
Ja visst men då ska de på de rätta grejorna helstängt o barfota o laddning..vet ej om ja tror på den där velpettern.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 09:32:59 Edited(1): 2011-10-22 09:33:30
Answer to: "Lördagen den 8 agusti 2009 1 vinnare på 7:an ! Samma dag vann Ic"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Anders " Dajmen" Jonasson var det som var ensam den gången och gick bort dagen efter. Minns den omgången väl.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6