1
2
[ 3
]
4
5
6
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 07:08:37
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vill promma lite extra för Johnny här ! Om skolös eller inte spelar nog inte så stor roll ! Viktigt är att de går som fan från start o spåren 6,7 o 8 backar nog inte med vinklade vingen på Romme ! Så ta med Johnny !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 11:43:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
känns som det står mellan 3 eller 4, 4 är ju snabb ut också, så om device släpper till denna får dom andra det tufft, men det är nog ändå det scenariot som gynnar Globalen mest. Han ska lifta med i ryggar, och ju kallare det blir desto bättre blir han. Hur långt är upploppet?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-10-21 13:34:34
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 14:03:07  känns som det står mellan 3 eller 4, 4 är ju snabb ut också, så om device släpper till denna får dom andra det tufft, men det är nog ändå det scenariot som gynnar Globalen mest. Han ska lifta med i ryggar, och ju kallare det blir desto bättre blir han. Hur långt är upploppet?
Answer to: "känns som det står mellan 3 eller 4, 4 är ju snabb ut ocks&"
|
|
205 meter o 3 centimeter mätt på knä ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 14:33:55  Grejen är den att jag är inne på att spika Globalen, men fortfarande fundersam. Och så kom folke och "sågar" den. Då känner jag att det är läge att spika den, lyssnar man på andra så komplicerar man det för mycket för sig själv. Men ja, det var ett dåligt inlägg som är värd en stjärna. men det är jag inte ensam om att komma med... dåliga inlägg alltså.
Answer to: "Grejen är den att jag är inne på att spika Globalen, men fo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mktr bra inlägg, kan bara hålla med om allting, 5 starka stjärnor
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 18:05:37  Läge att spika Globalen när du säger sådär.
Answer to: "Läge att spika Globalen när du säger sådär."
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, för att du bländar oss verkligen med dina gryma tips
sällan sett ett vettigt tips från dig votolato, så jag förstår verkligen inte varför du ska hugga på andra?
Mitt förstatips här är yellow eden som är omgångens mest streckvärda häst, kanske omgångens drag också. Global investment får du gärna spika, enbart en garderingshäst för mig som jag tror förlorar om goopen får för sig att sikta på spets.
Tur att alla inte tycker lika, men bristen på respekt från några är oroande.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-21 18:36:54  jo, för att du bländar oss verkligen med dina gryma tips
sällan sett ett vettigt tips från dig votolato, så jag förstår verkligen inte varför du ska hugga på andra?
Mitt förstatips här är yellow eden som är omgångens mest streckvärda häst, kanske omgångens drag också. Global investment får du gärna spika, enbart en garderingshäst för mig som jag tror förlorar om goopen får för sig att sikta på spets.
Answer to: "jo, för att du bländar oss verkligen med dina gryma tips :)
s&"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Det hör defenitivt inte till vanligheterna men här måste jag säga att jag faktiskt är på din sida Folke. Löjliga inlägg riktade mot dej här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 18:44:14  jo, för att du bländar oss verkligen med dina gryma tips
Answer to: "jo, för att du bländar oss verkligen med dina gryma tips :)
s&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag, hugga på andra? det är nog det löjligaste jag hört, faktiskt. det kanske var ett onödigt inlägg men menade inget illa alls. Det är som när travspanarn sägs ha en stenklar så kan man ta bort den då enligt dig. en liten (okej, onödig) peak. Men ärligt, hur ofta kommer jag med sånt? Hugga på varandra gör ni två (Folke vs Travspanarn) väldigt bra tycker jag. Till och med en snackis på jobbet.
Och sen har jag varit inne på Globalen hela tiden. efter att den kom tvåa bakom Joke Face så passar jag den till rätt tillfälle nästa gång. Och den här gången känns det som rätt tillfälle när den fått bra förutsättningar. så du kan vara lugn, jag spikar inte den för att du tror mindre på den  Det vore bara löjligt amatörmässigt!!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 19:09:59  Jag, hugga på andra? det är nog det löjligaste jag hört, faktiskt. det kanske var ett onödigt inlägg men menade inget illa alls. Det är som när travspanarn sägs ha en stenklar så kan man ta bort den då enligt dig. en liten (okej, onödig) peak. Men ärligt, hur ofta kommer jag med sånt? Hugga på varandra gör ni två (Folke vs Travspanarn) väldigt bra tycker jag. Till och med en snackis på jobbet.
Och sen har jag varit inne på Globalen hela tiden. efter att den kom tvåa bakom Joke Face så passar jag den till rätt tillfälle nästa gång. Och den här gången känns det som rätt tillfälle när den fått bra förutsättningar. så du kan vara lugn, jag spikar inte den för att du tror mindre på den  Det vore bara löjligt amatörmässigt!!
Answer to: "Jag, hugga på andra? det är nog det löjligaste jag hör"
|
|
Globalen kan va rätt ! Trots vinklad vinge är det inte många som lyckas köra till där utifrån !! Tyckte Uffe i intervjuven skulle efterhöra va Tarzan ville..möjligt ändå att de offrar Uffes..men dom behöver öppna våldsamt för att ta sig till ledningen där..så fördel Globalen..Beanie fick inte travet att stämma särskilt bra i slutskedet sist..möjligen möjligen är Reven en utmanare..har väldigt bra stats på just Romme.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 19:12:43  Globalen kan va rätt ! Trots vinklad vinge är det inte många som lyckas köra till där utifrån !! Tyckte Uffe i intervjuven skulle efterhöra va Tarzan ville..möjligt ändå att de offrar Uffes..men dom behöver öppna våldsamt för att ta sig till ledningen där..så fördel Globalen..Beanie fick inte travet att stämma särskilt bra i slutskedet sist..möjligen möjligen är Reven en utmanare..har väldigt bra stats på just Romme.. 
Answer to: "Globalen kan va rätt ! Trots vinklad vinge är det inte mång"
|
Became a member:
Forum posts:
|
beanie får sällan travat stämma så dte var fullt no9rmalr intryck, gick kanon sist, troligen barfota runtom nu och är klassen i gänget från ett bra läge med,.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 19:19:56  beanie får sällan travat stämma så dte var fullt no9rmalr intryck, gick kanon sist, troligen barfota runtom nu och är klassen i gänget från ett bra läge med,.
Answer to: "beanie får sällan travat stämma så dte var fullt no9r"
|
|
Nä hästen var sämre senast o bättre trav nu och chansen ökar rejält..kanske en skoavtagning kan fixa de.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 19:21:16  Nä hästen var sämre senast o bättre trav nu och chansen ökar rejält..kanske en skoavtagning kan fixa de.. 
Answer to: "Nä hästen var sämre senast o bättre trav nu och chansen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad va sämre sist?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 19:22:31  vad va sämre sist?
Answer to: "vad va sämre sist?"
|
|
Ja tappade drivet helt klart !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 19:24:18  Ja tappade drivet helt klart !! 
Answer to: "Ja tappade drivet helt klart !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
snackar du om insatsen nu?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 19:26:27  snackar du om insatsen nu?
Answer to: "snackar du om insatsen nu?"
|
|
Ja förra starten..så klart ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 19:34:34  Ja förra starten..så klart ! 
Answer to: "Ja förra starten..så klart ! :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
insatsen va ju grym sist?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 19:38:20  insatsen va ju grym sist?
Answer to: "insatsen va ju grym sist?"
|
|
Bra med det travet men inte grym...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 19:45:19  Bra med det travet men inte grym...! 
Answer to: "Bra med det travet men inte grym...!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ser absolut ingten skillnad på hans trav i någon av starterna han gjort iår, tyycker han e väldigt konsekvent i sitt trav  gick underkant 10 sista 1000 utan rygg, får högsta betyg av mig
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-21 19:47:06  ser absolut ingten skillnad på hans trav i någon av starterna han gjort iår, tyycker han e väldigt konsekvent i sitt trav  gick underkant 10 sista 1000 utan rygg, får högsta betyg av mig
Answer to: "ser absolut ingten skillnad på hans trav i någon av starterna h"
|
|
Ok då ja är väl för petig... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-21 19:58:57 Edited(1): 2011-10-21 20:04:05  Ok då ja är väl för petig... 
Answer to: "Ok då ja är väl för petig...;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
att gå i dödens hela sista varvet och dras sönder i 09 fart hela vägen utan rygg, sådant är psykiskt jobbigt ,, även fysiskt, lägg till han gick med skor också så kan jag inte ge annat än högsta betyg, trots att han blev omsprungen sista 50, sjukt bra presation i mina ögon, och tar man inte me honom på lördag så får man nog skylla sig sj
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
6