1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2011-08-27 14:37:58 Edited(2): 2011-08-27 14:39:47  Fasiken, alla sitter fast
Herr ratzeputz med 1 miljon krafter kvar bakom en usel isak cd och Troels sitter fast bakom världens sämsta classic tile
jaja, indigo broline och womanizer var riktigt bra, men det var väl väntat.........
Answer to: "Fasiken, alla sitter fast :(
Herr ratzeputz med 1 miljon krafter kvar ba"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, du kommer väll ihåg när jag lämnade grönt på Indigo på v75-1 när han mötte "din" staro diexieland.....hade lekstuga då....borde du fatta vilken kanon de är  
troels andersen hade nada köra med, blir ifrånåkt..satt inget fast
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:40:27
Answer to: "ja, du kommer väll ihåg när jag lämnade grönt p&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, så måste du ta upp att du haft rätt 1 av 100ggr på en som du lämnat "grönt" på
Jag visste väl också att indigo broline var bra, men det är även herr ratzeputz och lamal jubb, tyvärr fick dem ingen chans, som du brukar säga travspanarn "bortkörning" = inte mitt fel  "nästa gång" 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:42:48  haha, så måste du ta upp att du haft rätt 1 av 100ggr på en som du lämnat "grönt" på
Jag visste väl också att indigo broline var bra, men det är även herr ratzeputz och lamal jubb, tyvärr fick dem ingen chans, som du brukar säga travspanarn "bortkörning" = inte mitt fel  "nästa gång" 
Answer to: "haha, så måste du ta upp att du haft rätt 1 av 100ggr p&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bortkörning? du snackar mkt, men du kan aldrig ge exempel, sa herr ratzeputs va klar sist..men visade sig vara sjuk..precis som jag sa....men de nämner du inte ne
var väntat för en travkunnign att Herr ratzeputs skulle vara fastlås bakom 4an, INGET med bortkörning å göra är = okunskap
lama jubb = iskall satt inte fast, så kom med riktig "bortförklaring" som jag gör, annars blir de bara pinsamt 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-08-27 14:43:14
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Satte A-häst på Womanizer eftersom jag trodde loppet skulle bli kört precis som det blev... men Indigo var för bra. Blir spik istället för alla i stoloppet nu. Inte helt kört  En stenklar t´våa bakom Hallsta med. Blir en skön tvilling!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:45:30  bortkörning? du snackar mkt, men du kan aldrig ge exempel, sa herr ratzeputs va klar sist..men visade sig vara sjuk..precis som jag sa....men de nämner du inte ne
var väntat för en travkunnign att Herr ratzeputs skulle vara fastlås bakom 4an, INGET med bortkörning å göra är = okunskap
lama jubb = iskall satt inte fast, så kom med riktig "bortförklaring" som jag gör, annars blir de bara pinsamt 
Answer to: "bortkörning? du snackar mkt, men du kan aldrig ge exempel, sa herr rat"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lika löjliga bortförklaringar som dina unge påg
Inom trav finns inga bortförklaringar, antingen vinner man eller inte, finns inget mellan där
womanizer och indigo broline var båda väldigt bra, men jag hade gärnat sett herr ratzeputz gå ut i dödens för att sedan få 2.a utvändigt när åke kommer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:47:18  lika löjliga bortförklaringar som dina unge påg
Inom trav finns inga bortförklaringar, antingen vinner man eller inte, finns inget mellan där
womanizer och indigo broline var båda väldigt bra, men jag hade gärnat sett herr ratzeputz gå ut i dödens för att sedan få 2.a utvändigt när åke kommer.
Answer to: "lika löjliga bortförklaringar som dina unge påg :)
Inom "
|
Became a member:
Forum posts:
|
skillnaden på dina och mina är att mina baserar sig på fakta utifrån loppen, "dina" är ju bara fiktiva, detta inser du också väll?
Är du som kallar det bortförklaringar, inte jag.
classic var väldigt bra med, vinner nästa start.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-27 14:48:04  vad? hade jag lyssnat så vadå? isak cd var chanslös sade jag och det var han också. De som lyssande tog väl med han på sitt system eller spikade.
Hade däremot inte räknat med att 1+5 skulle sitta fast, tyvärr......
Answer to: "vad? hade jag lyssnat så vadå? isak cd var chanslös sade j"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Eller så förstod man att Isak C.D inte skulle hålla hela vägen och att Herr Ratzeputz därmed skulle vara körd. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 14:49:12  skillnaden på dina och mina är att mina baserar sig på fakta utifrån loppen, "dina" är ju bara fiktiva, detta inser du också väll?
Är du som kallar det bortförklaringar, inte jag.
classic var väldigt bra med, vinner nästa start.
Answer to: "skillnaden på dina och mina är att mina baserar sig på fak"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja han var bra..synd att han inte är hundra..kanonhäst !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:51:59  Ja han var bra..synd att han inte är hundra..kanonhäst !! 
Answer to: "Ja han var bra..synd att han inte är hundra..kanonhäst !!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sällan någon e 100  topp 3 istallet som sagt   Indigo har kapacitet bli grym, se om den håller ihop bara
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:55:07  Eller så förstod man att Isak C.D inte skulle hålla hela vägen och att Herr Ratzeputz därmed skulle vara körd. 
Answer to: "Eller så förstod man att Isak C.D inte skulle hålla hela v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
eller så trodde man att dem inte skulle sätta sig i vinnarhålet med herr ratzeputz? hade möjlighet att gå ut och gjorde inte det......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:55:32  sällan någon e 100  topp 3 istallet som sagt   Indigo har kapacitet bli grym, se om den håller ihop bara
Answer to: "sällan någon e 100:) topp 3 istallet som sagt:):) Indigo har k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur många var top 3 nu? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 15:00:07  Hur många var top 3 nu? 
Answer to: "Hur många var top 3 nu? :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
folke, varit på ikea idag? de har bollhav
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 23:09:04
Edited(1): 2011-08-27 23:10:03
|
|
rotagg
|
Posted: 2011-08-28 14:22:15  Travspanarn är det du som är den här Richard Hansson som börjat prata på atg-live? Ni har i alla fall gemensamt att ni inte nämner mycket konstruktivt innan loppet utan istället nämner allt positivt om vinnaren när loppet har gått. 
Answer to: "Travspanarn är det du som är den här Richard Hansson som b&o"
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
|
Jag undrar varför mitt inlägg blivit borttaget när andras betydligt mer offtopic och med sämre ton fått varit kvar.. Antar att det var mitt i prick och därför blev det borttaget.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-28 21:56:57  Jag undrar varför mitt inlägg blivit borttaget när andras betydligt mer offtopic och med sämre ton fått varit kvar.. Antar att det var mitt i prick och därför blev det borttaget.. 
Answer to: "Jag undrar varför mitt inlägg blivit borttaget när andras be"
|
Became a member:
Forum posts:
|
troligen för att du försökte vara dum mog mig! och sådant tolereras inte!
Just i detta fallet så var det en häst jag redna skrivit gått om många gånger , vilket det då va onödigt skriva om mer igen inför loppet, och nej är inte richard hansson som för övrigt är en kille som brukar sköta v3 tipsen på åby innan han kom in på atg live
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|