1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2011-08-26 21:54:02  Finns lallare som inte tar till sig taktik info oxå...
Answer to: "Finns lallare som inte tar till sig taktik info oxå..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns lallare som tror på allt skit som skrivs, går inte att räkna på hur många ggr jag vunnit pga B tränare gett ut dålig information om sina hästar. Folk verkar tro på allt som skrivs......
Men till mitt spel så bryr jag mig inte om han kommer till spets och kör där, tror ändå inte han har någon chans och Herr ratzeputz och lamal jubb kan vinna med många olika loppsceanarion.
Om dem nu laddar herr ratzeputz ordentligt från start och tar bort lite av dövningen så tror jag den sitter i spets. Det är vad jag hört dem ska göra och inte tar isak cd en längd på den om den öppnar lika snabbt som hos nurmos.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 21:59:33
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, WOMANIZER
|
Isak C.D har ju vunnit från spets på V75 tidigare & då var det hårdare motstånd, så här är det väl inte omöjligt heller. Hästen är ju ruggigt snabb ut & de flesta lopp vinns från spets. Båda Åkes har ingen vidare form då de inte gjort så många starter på länge så nog måste de överträffa sig själva litegrann. Det saknas ju inte motstånd ändå. Känns som om det är många som kan vinna & svårt att hitta ett naturligt förstasterck.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 22:02:03  Isak C.D har ju vunnit från spets på V75 tidigare & då var det hårdare motstånd, så här är det väl inte omöjligt heller. Hästen är ju ruggigt snabb ut & de flesta lopp vinns från spets. Båda Åkes har ingen vidare form då de inte gjort så många starter på länge så nog måste de överträffa sig själva litegrann. Det saknas ju inte motstånd ändå. Känns som om det är många som kan vinna & svårt att hitta ett naturligt förstasterck.
Answer to: "Isak C.D har ju vunnit från spets på V75 tidigare & då"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du har då inte läst isaks senast start, inte tror jag att patrik sundberg kan sätta en häst i foorm efter 3 månaders vila och vinna ett v75 lopp. Killen tror att han har bästa hästen också 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 22:28:55  Du har då inte läst isaks senast start, inte tror jag att patrik sundberg kan sätta en häst i foorm efter 3 månaders vila och vinna ett v75 lopp. Killen tror att han har bästa hästen också 
Answer to: "Du har då inte läst isaks senast start, inte tror jag att patrik"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, WOMANIZER
|
Tror att Isak utan problem kan göra en 14-tid på distansen trots att man inte startat på länge. Det ska ganska mkt till att slå den då. Det ska vara ifall han får sig en tryckare tidigare i loppet, men ser ingen häst som skulle göra det. Flyga till spets lär den ju göra. Åke lär ju få lägga mkt krut om han ska köra för ledningen. Då blir det upplagt för Womanizer, men den som lever får se.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 22:47:28  Tror att Isak utan problem kan göra en 14-tid på distansen trots att man inte startat på länge. Det ska ganska mkt till att slå den då. Det ska vara ifall han får sig en tryckare tidigare i loppet, men ser ingen häst som skulle göra det. Flyga till spets lär den ju göra. Åke lär ju få lägga mkt krut om han ska köra för ledningen. Då blir det upplagt för Womanizer, men den som lever får se.
Answer to: "Tror att Isak utan problem kan göra en 14-tid på distansen trots"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lycka till, kan behövas om du spikar isak cd......Tror ingen är dum nog att låta en amatörtränad häst som vilat i 3 månader få bestämma i spets, särskilt inte när halva gänget här är bättre hästar i bättre form.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-26 23:48:08  Finns lallare som tror på allt skit som skrivs, går inte att räkna på hur många ggr jag vunnit pga B tränare gett ut dålig information om sina hästar. Folk verkar tro på allt som skrivs......
Men till mitt spel så bryr jag mig inte om han kommer till spets och kör där, tror ändå inte han har någon chans och Herr ratzeputz och lamal jubb kan vinna med många olika loppsceanarion.
Om dem nu laddar herr ratzeputz ordentligt från start och tar bort lite av dövningen så tror jag den sitter i spets. Det är vad jag hört dem ska göra och inte tar isak cd en längd på den om den öppnar lika snabbt som hos nurmos.
Answer to: "Finns lallare som tror på allt skit som skrivs, går inte att r&"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Du visar ju aldrig upp några vinster så det kan inte vara så många gånger...  Öppnar Herr Ratzeputz och Lamal Jubb som senast så spetsar nog ingen av dem...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 00:09:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ISAK C.D.
|
Statistikbibeln.
4 Isak CD har en seger högst upp i raden, för fem starter sedan, och det är i princip alla hästens startpoäng. Sådant brukar vara värt att notera. Segern kom i Silver i ett tuffare gäng än detta. Han bevisade då att "alla" vinner från ledningen. Han vara bara 2%-are, och det är sällan sådana tillåts att bestämma i spets, men när så sker så vinner även dessa. Lite mer betrodd är han den här gången, men med tanke på det fina spåret och den goda spetschansen är han ändå rejält understreckad i förhållande till chans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 10:09:17  Statistikbibeln.
4 Isak CD har en seger högst upp i raden, för fem starter sedan, och det är i princip alla hästens startpoäng. Sådant brukar vara värt att notera. Segern kom i Silver i ett tuffare gäng än detta. Han bevisade då att "alla" vinner från ledningen. Han vara bara 2%-are, och det är sällan sådana tillåts att bestämma i spets, men när så sker så vinner även dessa. Lite mer betrodd är han den här gången, men med tanke på det fina spåret och den goda spetschansen är han ändå rejält understreckad i förhållande till chans.
Answer to: "Statistikbibeln.
4 Isak CD har en seger högst upp i raden, f&o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Den gången hade han form, nu har han vilat 3 månader, går inte att undvika hur enormt viktigt just form är på v75.
Sedan var det LJUSÅR från lika bra motstånd som nu, går knappt att jämföra ens......
Vinsten på 15.9 också, löjligt och enbart löjligt.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 13:04:04
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Synd att Stigh sitter o inte Forsis..lite aktuella Svanis rapporter med Forsis,, 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 13:19:52
|
|
Prata spets körning me Örjan för Iceland, "godda yxskaft" !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-27 13:20:27  Prata spets körning me Örjan för Iceland, "godda yxskaft" !! 
Answer to: "Prata spets körning me Örjan för Iceland, "godda yxskaf"
|
|
Ha,ha! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 13:36:07
|
|
Womanizer fin i värmningen..kuskförstärkt o Akseli tycker ja ska ge sig iväg om 4 eller 5 tar ledningen..problemet är väl att Åke tänker likadant !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 14:26:32
|
|
Tufft idag o lycka till alla !!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 14:32:12
|
|
Vem vinner detta ? Åke ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:33:49  Vem vinner detta ? Åke ? 
Answer to: "Vem vinner detta ? Åke ?:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne, dne behöver alltid 2 lopp i kroppen efter vila
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 14:34:05
|
|
Fanken kosta mycket streck de här men med är man !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-27 14:35:42  Den gången hade han form, nu har han vilat 3 månader, går inte att undvika hur enormt viktigt just form är på v75.
Sedan var det LJUSÅR från lika bra motstånd som nu, går knappt att jämföra ens......
Vinsten på 15.9 också, löjligt och enbart löjligt.
Answer to: "Den gången hade han form, nu har han vilat 3 månader, går"
|
|
Hade du lyssnat på Patrik O Sundberg så hade du fattat att Herr Ratzeputz var kokt.  Kan vara bra att lyssna på lallare ibland för då slipper man vara en själv.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:36:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fasiken, alla sitter fast
Herr ratzeputz med 1 miljon krafter kvar bakom en usel isak cd och Troels sitter fast bakom världens sämsta classic tile
jaja, indigo broline och womanizer var riktigt bra, men det var väl väntat.........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 14:36:36
|
|
Vart ingen flerkupong idag utan vanligt system på "några" tusen rader.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-27 14:37:53  Hade du lyssnat på Patrik O Sundberg så hade du fattat att Herr Ratzeputz var kokt.  Kan vara bra att lyssna på lallare ibland för då slipper man vara en själv.. 
Answer to: "Hade du lyssnat på Patrik O Sundberg så hade du fattat att Herr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad? hade jag lyssnat så vadå? isak cd var chanslös sade jag och det var han också. De som lyssande tog väl med han på sitt system eller spikade.
Hade däremot inte räknat med att 1+5 skulle sitta fast, tyvärr......
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|