1
2
[ 3
]
4
5
6
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2008-12-18 00:09:14
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
|
om Åke nu kört med el.....
tänk, det är ju trav vi pratar.....att lyckas hålla en häst i trav när den får el i sig är ingen dålig kusk direkt.....eller...?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:11:06  om Åke nu kört med el.....
tänk, det är ju trav vi pratar.....att lyckas hålla en häst i trav när den får el i sig är ingen dålig kusk direkt.....eller...?
Answer to: "om Åke nu kört med el.....
tänk, det är ju trav vi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nä man, eller jag tänker iallfall så att om man kör el på hästen så hoppar den ju direkt? Det känns ju rimligast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:11:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Utan att säga vad jag tycker och tror så gick ju Mysig ganska bra när Svanstedt tog över träningen: http://www.travsport.se/shestinfo?kommando=hestResultat&hestId=426552
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2008-12-18 00:12:45
|
|
de kanske ska göra ett besök på täby istället....där borde det funka kanon....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:13:41
Answer to: "Utan att säga vad jag tycker och tror så gick ju Mysig ganska br"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan ju också vara så enkelt att han är skickligare än Claes Liljeqvist?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:16:18  Kan ju också vara så enkelt att han är skickligare än Claes Liljeqvist?
Answer to: "Kan ju också vara så enkelt att han är skickligare än"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja.
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2008-12-18 00:29:12
|
|
Zoccer Vadd, Tag The Devil, Torvald Palema, Hövding Lavec , Starlight....många förvandlings nummer har han bjudit på med eller utan el.....
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-12-18 00:29:14
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:32:04  Zoccer Vadd, Tag The Devil, Torvald Palema, Hövding Lavec , Starlight....många förvandlings nummer har han bjudit på med eller utan el.....
Answer to: "Zoccer Vadd, Tag The Devil, Torvald Palema, Hövding Lavec , Starlight."
|
Became a member:
Forum posts:
|
om han nu elar hästarna: hur vågar han sätta en lärlig i vagnen om det nu är en farlig dos el hästen får?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:36:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med nyckel: något var mycket märkligt med vittnena. Det kändes precis som att dem typ tillsammans igårkväll kommit överens om att sätta dit Åke pga något gammalt groll eller dyl med honom. Kändes lite som att dem ville komma ut och vara hjältar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:39:06  Håller med nyckel: något var mycket märkligt med vittnena. Det kändes precis som att dem typ tillsammans igårkväll kommit överens om att sätta dit Åke pga något gammalt groll eller dyl med honom. Kändes lite som att dem ville komma ut och vara hjältar...
Answer to: "Håller med nyckel: något var mycket märkligt med vittnena."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja särskilt bruden hon har lite den där crazy-bitch-looken...
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2008-12-18 00:40:04
|
|
Vad tomt det skulle bli utan Åke på travbanorna.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:43:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ni är bra på att döma folk här inne, men Svanstedt verkar vara helig.
Hoppas att sanningen kommer fram, oavsett om han är skyldig eller oskyldig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:48:06  Ni är bra på att döma folk här inne, men Svanstedt verkar vara helig.
Hoppas att sanningen kommer fram, oavsett om han är skyldig eller oskyldig.
Answer to: "Ni är bra på att döma folk här inne, men Svanstedt ver"
|
Became a member:
Forum posts:
|
här är väl ingen som dömt nån vad jag ser?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:49:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
prima.. man måste få gå på sin magkänsla?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:55:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nyckel:
 Ja särskilt bruden hon har lite den där crazy-bitch-looken...
 Håller med nyckel: något var mycket märkligt med vittnena. Det kändes precis som att dem typ tillsammans igårkväll kommit överens om att sätta dit Åke pga något gammalt groll eller dyl med honom. Kändes lite som att dem ville komma ut och vara hjältar...
Alfie: Ja det får man, har jag förnekat det?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 00:58:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
aa i och med att du använder mitt citat i samband när du säger att man är bra på att döma folk på förhand
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 01:02:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
om det nu skulle vara sant så vill jag inte veta sanningen, det skulle förstöra travsporten allt inom sporten skulle hamna under luppen, körspö skulle förbjudas osv hårdare regler på allt, sen händer en olycka så förbjuder dom något annat bla bla bla hästarna behandlas generellt bra men i detta land älskar folk förbud mot allt! fan vill köpa mej ett helrör just nu men det får man ju inte det är förbjudet valfriheten och demokratin är hänvisad till bolagets öppetider!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 06:31:22 Edited(1): 2008-12-18 06:35:38  om det nu skulle vara sant så vill jag inte veta sanningen, det skulle förstöra travsporten allt inom sporten skulle hamna under luppen, körspö skulle förbjudas osv hårdare regler på allt, sen händer en olycka så förbjuder dom något annat bla bla bla hästarna behandlas generellt bra men i detta land älskar folk förbud mot allt! fan vill köpa mej ett helrör just nu men det får man ju inte det är förbjudet valfriheten och demokratin är hänvisad till bolagets öppetider!
Answer to: "om det nu skulle vara sant så vill jag inte veta sanningen, det skull"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 om det nu skulle vara sant
det är sant och det har funnits inom sporten i årtionden.
kan ni sluta vara så naiva nu och bara fatta att en häst som gjort 40 starter utan vinst hos någon proffstränare.. INTE kan genom "miljöombyte" bli glad i livet och ta sju raka?
Vad tänker ni med?
Grisfösarna kommer aldrig försvinna.
Jag har redan rabblat en lista på hästar...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-18 06:36:47  varför säger hon inte vem som kört? är det hon själv? vad har hon att förlora?
Answer to: "varför säger hon inte vem som kört? är det hon sjä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag vet vem som kör 
|
|
Reply
|
|
1