1
2
[ 3
]
|
Poffpuff
|
Posted: 2015-05-09 21:49:42 Edited(1): 2015-05-09 21:50:15  nästa lördag är de inte (blev lite fel av mig) tanken var att han skulle gå ut i ett försöks lopp för 5 åringar på boden men jag tror han klev över pengarmässigt nu om jag fattade de rätt då jag va i stallet i dag.
han startar i boden i alla fall nästa gång om bara hästen är frisk, stallet kommer ha ca 5 hästar till start i boden då
kan återkomma i den frågan när de är klart vart han ska starta om han nu inte blir dunder favorit vilket jag tror han blir nästan gång !
Answer to: "nästa lördag är de inte (blev lite fel av mig) tanken var a"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2015-05-09 21:51:07  såg ni special topgear så dålig va han väl inte ? hade en bättre häst tagig dödspositionen och dragit fram han lite mer så hade han varit lite närmare cool ceeper kanske inte slår den i alla fall men ändå för att vara en vanlig klass 1 häst som många trodde ! han startar igen nästa lördag på boden om allt är bara bra med hästen då är de väl bara å spika ? 
Answer to: "såg ni special topgear så dålig va han väl inte ? h"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nej han var verkligen bra...såg trevlig ut när ja fick span på honom i värmningen...bra lopp gjorde han o favo lär han bli när han visar sig igen..!! 
|
|
Reply
|
|
johan1
|
Posted: 2015-05-09 22:19:52 Edited(2): 2015-05-09 22:27:40
Answer to: "Kanske det [url=https://www.travsport.se/sprop?kommando=detaljer&propIn"
|
Became a member: 2010-03-01
Forum posts: 258
|
att han skulle gå ut i de här loppet på umåker menade jag inte de visste jag drygt en månad innan ...
tränaren mika pratade om att de fanns ett lopp åt han i boden med både försök och final inte inom v75 men sen vet jag inte om han klev över pengar mässigt nu när de blev 100 t in på kontot
special topgear kommer vara en riktig reklam häst för tränaren som har varit nu i sverige som tränare i kanske 3-4 månader de vann silverdivision loppet på tiden 13,0 full väg och han sprang 12,7 å han har inte tillräckligt mycket pengar på sig än (fattas drygt 3000kr) för att få starta i brons divisionen ...alla lägre klasserna på v75 är uteslutet för han, då hästen är född i finland
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2015-05-09 23:24:19  att han skulle gå ut i de här loppet på umåker menade jag inte de visste jag drygt en månad innan ...
tränaren mika pratade om att de fanns ett lopp åt han i boden med både försök och final inte inom v75 men sen vet jag inte om han klev över pengar mässigt nu när de blev 100 t in på kontot
special topgear kommer vara en riktig reklam häst för tränaren som har varit nu i sverige som tränare i kanske 3-4 månader de vann silverdivision loppet på tiden 13,0 full väg och han sprang 12,7 å han har inte tillräckligt mycket pengar på sig än (fattas drygt 3000kr) för att få starta i brons divisionen ...alla lägre klasserna på v75 är uteslutet för han, då hästen är född i finland
Answer to: "att han skulle gå ut i de här loppet på umåker menad"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Jag menade inte loppet som gick i dag. Jag bäddade in en länk i texten, klicka på den så kommer du till propositionen jag syftade på.
Men för enkelhetens skull klistrar jag in länken här också då: https://www.travsport.se/sprop?kommando=detaljer&propIndex=5
|
|
Reply
|
|
johan1
|
Posted: 2015-05-10 10:35:16  Jag menade inte loppet som gick i dag. Jag bäddade in en länk i texten, klicka på den så kommer du till propositionen jag syftade på.
Men för enkelhetens skull klistrar jag in länken här också då: https://www.travsport.se/sprop?kommando=detaljer&propIndex=5
Answer to: "Jag menade inte loppet som gick i dag. Jag bäddade in en länk i t"
|
|
jo jag såg längen och det är tanken att han ska starta där, Toranda Cup - Fyra- och Femåringslopp
|
|
Reply
|
|
johan1
|
Posted: 2015-05-15 17:12:57
|
|
vi kanske inte får se så mycket utav special topgear i sverige kanske 1 start ! uppfödaren,tränaren, och ägaren mika har inlett en affär diskusion med en svensk hästägare i frankrike han så har den fantastikste fuxen ja ni kanske vet vem jag menar ! mika har tackat nej till 3.5 mille tidigare så budet är riktigt högt men vi får se hur de blir ! vill inte säga hur mycket pengar de handlar om men det är en enorm summa !
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|