1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2011-10-28 17:13:23  Det är inte avgörande. Jag räknar med att den ser bra ut.
Däremot om jag hör Åke viska att han tänker släppa ledningen så spikar jag Sanity utan att blinka.
50 % av årgångsloppen vinns av spetshästen.
Answer to: "Det är inte avgörande. Jag räknar med att den ser bra ut.
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men örjan bör vara förre sanity i starten med oracle om då svanstedt väljer att släppa. Ser oracle och monster drive som lika bra hästar......Dock lär svanstedt inte släppa, tror jag inte alls på.......
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-28 17:21:01
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 5, SANITY
|
Tycker helt klart att Svanstedt öppnar för att släppa till Sanity i såväl intervjun på travnet som på Spelarservice. Men bara till Sanity.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-28 18:22:56  Tycker helt klart att Svanstedt öppnar för att släppa till Sanity i såväl intervjun på travnet som på Spelarservice. Men bara till Sanity.
Answer to: "Tycker helt klart att Svanstedt öppnar för att släppa till S"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SANITY
|
Instämmer, "Sanity har jag respekt för".
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-28 20:37:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
verkar snarare vara lyrisk över select yankee i träningsjobben och senaste insatsen var bevis på att han är tillbaka igen, att han sedan säger att han har respekt för sanity betyder knappast att han tänker ge upp loppet. Sett han svara spets med chanslösa hästar bara för att han hatar att sitta fast med krafter kvar.
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2011-10-28 22:26:55
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Spikar troligen Sanity och går vidare till nästa lopp
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-28 23:28:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ORACLE
|
5 Sanity är troligen överlägsen, men 3 Oracle törs inte jag plocka bort, då han slog av en elitloppshäst senast, och visade vilket kunnande och form han har. Av bara farten så måste jag ta med hyperspeediga Monster Drive som utvecklats enormt sedan man slutat köra på honom från startm och även Svanstedts 1 Select Yankee kommer med som sista streck från läget. Spets och slut?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-28 23:32:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
man blir sugen, på att gardera.....om förstor favorit
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 02:12:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
25 procent på selet yankee är helt ok
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 10:27:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SANITY
S 1, SELECT YANKEE
|
HEJ!
Jag har varit borta härifrån ett bra tag (jobbet tar all tid) men nu är jag tillbaka för att vinna VM tänkte jag
Utmaningen är att komprimera ihop ett litet system som duger och såsom jag ser det så finns det 3 stycken riktigt bra spikar i denna omgång som jag kommer luta mig mot.
I första avdelningen är första hästen Sanity somjag tror kommer få ta över ledningen från Select Yankee efter 300 meter och då bör loppet vara över. Men såsom Monster Drive såg ut i Hamburg så måste jag ha med den för hästen har toppform. Jag nöjer mig med två streck i första avdelningen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 10:43:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror knappast heller att Åke skulle släppa ledningen. Select Yankee är ingen dålig häst och går Takter fram så tror jag bara att Åke njuter av att få storfavoriten i dödens. Blir det så är nog loppet låst med dom två där framme, skulle Takter inte ge sig och det blir tokkörning så kommer givetvis Monster drive att få chansen. Man kanske borde ta ställning, men jag tycker det skulle kännas tråkigt att åka ut i första i VM-premiären, så jag streckar alla tre + Oracle och bläddrar vidare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 11:06:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, SANITY
|
Blir knepigare och knepigare ju mer man tittar på det, det känns dock som det kommer bli låg utdelning, Saston är den enda spiken jag e klar med, sen velar jag mellan Maxwell Mayday, Maharajah, Sanity och Velten. ska ha 2 av dom 4. Just nu kör jag Maxwell och Velten
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2011-10-29 11:14:40
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Släpper nog Sanity som spik, måste ha med Oracle och Select Yankee.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 11:20:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
roligt att se att så många väljer gardera. det här är omgångens bästa spik. trodde sanity skulle bli större favorit. men när man ser strecken kan man se att många tar 3-4 stycken här. Takter kan styra in den här på flera sätt. han kan ta det lugnare från start, få en position 2-3 utv. skulle det då gå sakta glider han bara fram utvändigt och tar ner ledaren till slut.
Det scenariot jag tror kommer hända är att lennartsson laddar från start, det verkar som dem är inne på det, och jag tror han då lyckas ta ledningen, Takter är då den som kommer vara först framme att få överta. Lennartsson är nog inte intresserad av att släppa till någon annan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 11:31:04  Blir knepigare och knepigare ju mer man tittar på det, det känns dock som det kommer bli låg utdelning, Saston är den enda spiken jag e klar med, sen velar jag mellan Maxwell Mayday, Maharajah, Sanity och Velten. ska ha 2 av dom 4. Just nu kör jag Maxwell och Velten
Answer to: "Blir knepigare och knepigare ju mer man tittar på det, det känns"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ser Sanity som en bättre spik än saston,. Saston är grym och spikar själv den, men bara i VM tävlingen. man ska alltid hitta frågetecken kring favoriter, man ska ju försöka fällla helst. frågetecken på just saston är första långresa, första övernattning, autostart, längesen han var bakom just själva vingen. V75, lite tuffare motstånd idag och lite kortare distans.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-29 12:40:08
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Synd på dimman..hoppas den lättar !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-29 12:48:29
|
|
Ska dom fixa en 1400-meters bana så vill de till att de fixar bort alla dimmor.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-29 12:51:41
|
|
Bra lopp av Åkes i hopperi loppet..har ju inte mycket pengar på sig i förhållande till Hot Tub !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 12:57:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
har vi fått det bekräftat av lennartsson själv att han inte provar från start.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-29 13:00:40  har vi fått det bekräftat av lennartsson själv att han inte provar från start.
Answer to: "har vi fått det bekräftat av lennartsson själv att han inte"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja det har vi
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-29 13:08:55
|
|
Synd att Luddes oddsare inte gick hem i andra lunchloppet..hade givit fina spelpengar.. 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|