1
2
3
...
9
10
11
[ 12
]
13
14
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-02 21:46:23
Edited(1): 2011-07-02 21:47:51
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-02 21:59:50
|
|
|
Posted: 2011-07-02 22:27:23 Edited(1): 2011-07-02 22:36:52  Vad säger ni ska vi kanske starta en %-utmaningstråd ?
Alla som vill får vara med i en %-utmaning eller finns det någon max gräns tycker ni?
Answer to: "Vad säger ni ska vi kanske starta en %-utmaningstråd ?
Alla s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja det vore en kul grej.
Är du sugen på att hålla i det med eller? givetvis ska du kunan vara med sj.
Tycker 16 platser är precis lagom , startar det med 8 matcher, och utslag direkt?
Efter 1 månad är det final, mellan mig och någon mer
Lämnar man inte in raden i tid blir WO för den andre och man får automatiskt står över nästa gång det är "ny" omgång?
personligen köper jag att man får 1 extra för rätt, det är man värd då, men vill inte majoriteten så.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-02 23:25:04
Edited(1): 2011-07-02 23:25:45  ja det vore en kul grej.
Tycker 16 platser är precis lagom , startar det med 8 matcher, och utslag direkt?
Lämnar man inte in raden i tid blir WO för den andre och man får automatiskt står över nästa gång det är "ny" omgång?
personligen köper jag att man får 1 extra för rätt, det är man värd då, men vill inte majoriteten så.
Answer to: "ja det vore en kul grej.
Är du sugen på att hålla i det m"
|
|
|
Posted: 2011-07-02 23:45:37  %-utmaningen
Vi har en vinnare på Knokout POLAJSEN !!!
Grattis till segern i första %-utmaningen! Du är nu regerande %-Champ !!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I fortsättningen så blir det 1p till den som kommer närmast eller får exakt rätt.
Det blir från och med nu i %-utmaningen också man mot man eller heads up som vi säger i poker svängen.
Där vinnarna i varje grupp möter varandra tills att bara två man återstår som gör upp i en final.
OBS!Så har ni intresse av att vara med i %-utmaningen nästa vecka så är det bara att skriva det här.
Answer to: "%-utmaningen
Vi har en vinnare på Knokout POLAJSEN !!!
Grattis "
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack! Och tack för att du håller i det. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 07:21:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag är med.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-03 11:51:50
Edited(2): 2011-07-03 11:53:48  ja det vore en kul grej.
Answer to: "ja det vore en kul grej.
Är du sugen på att hålla i det m"
|
|
|
Posted: 2011-07-03 13:06:40   personligen köper jag att man får 1 extra för rätt, det är man värd då, men vill inte majoriteten så
Det blir lättare och räkna med en poäng !
Och det finns ju också risk att det blir oavgjort i en avdelning och att resultatet blir oavgjort 3-3 för att då lätt kunna utse en vinnare så hade jag tänkt att - Den som har bästa resultatet i en valfri avdelning vinner! (om nån då har fått exakt rätt i en avdelning så vinner alltså han)
Och om man skulle få 2p för att man har exakt rätt så måste i så fall den andre vinna 5 omgångar! och det känns inte rättvist.
Ex A) 2+1+1=4 B) 1+1+1+1=4 så vinner A för han har fått bästa resultatet i en avdelning,alltså så måste B då vinna 5 avdelningar för att kunna vinna! och det känns ju som sagt inte rättvist.
Så det får allt bli 1p per rätt för att göra det enkelt.
Answer to: "personligen köper jag att man får 1 extra för rä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ta inte på dig för mycket jobb, rädd att du går in i väggen och tar time out  bra initiativ, bra jobbat hallon.
ser fram emot nästa veckas öl tips 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 13:47:22  ta inte på dig för mycket jobb, rädd att du går in i väggen och tar time out  bra initiativ, bra jobbat hallon.
Answer to: "ta inte på dig för mycket jobb, rädd att du går in i "
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är ingen fara med honom, jag finns här för honom om han behöver prata ut, stöd eller rådgivning, det vet han, så jag hoppas inte att ska vara någon fara
heja hallon
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-03 14:22:59
 ta inte på dig för mycket jobb, rädd att du går in i väggen och tar time out  bra initiativ, bra jobbat hallon.
Answer to: "ta inte på dig för mycket jobb, rädd att du går in i "
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-03 14:31:12
Edited(1): 2011-07-03 15:19:30
|
|
|
Posted: 2011-07-03 14:42:07
Answer to: "Jag har skapat en tråd till %-utmaningen nu.
[url=http://onlinetro"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om två får lika många poäng så vinner den som har bästa resultatet i en avdelning alltså
om någon tex har fått exakt rätt i en avdelning så vinner han.
hur menar du där?
kan väll bara bli 4-3?  7 lopp?
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-03 15:09:47
Edited(1): 2011-07-03 15:12:13  Om två får lika många poäng så vinner den som har bästa resultatet i en avdelning alltså
om någon tex har fått exakt rätt i en avdelning så vinner han.
hur menar du där?
kan väll bara bli 4-3?  7 lopp?
Answer to: "Om två får lika många poäng så vinner den som "
|
|
|
Posted: 2011-07-03 15:14:21  nä,i ett lopp så kan ju båda ha gissat lika så att det blev oavgjort !
Då vinner alltså den som är bäst i ett lopp tex om du har gissat exakt rätt i ett lopp och din motståndare inte har gjort det så vinner du!
Answer to: "nä,i ett lopp så kan ju båda ha gissat lika så att d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mm skulle tänkt lite längre bara 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-04 08:46:24
Edited(3): 2011-07-04 22:24:21
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-04 21:10:42
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-05 15:24:15
|
|
|
Posted: 2011-07-05 15:34:35 
Man måste ju bara älska familjen Goops lille krigare fan sikken skön stil han har asså.
Här visar Björn och Pebbly hur trav ska gå till så att man blir tårögd.
http://www.youtube.com/watch?v=gxK-VoDmnNg
Svenskt Trav Oaks 2009
Answer to: "http://www.smiliegenerator.de/s38/smilies-4410.png
Man m&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
goop e svin och den är lik, släng till krokodilen 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-07-07 08:54:37
Edited(2): 2011-07-07 09:05:42
|
|
|
Posted: 2011-07-11 21:08:54  
Lovade ju ett öl tips till denna veckan och eftersom det bara finns ett öl så är tipset stenklart Carlsberg Sort Guld helst då inköpt i Danmark där % är 5,8 mot bolagets 5,5% vilket gör en viss skillnad även på smaken.
Till Travspanis och er andra fjunisar rekommenderar jag Bob Hallonsaft !
"Bob Hallonsaft Högkoncentrerat tycker jag är en mycket bra saft!
Den är väldigt smakfull och har en krafig smak av hallon, den känns på något sätt väldigt somrig och härlig. Älskar därför att dricka ett stort kallt glass med isbitar på sommaren. Det är väldigt svalkande och gott och rekomenderas starkt!
Dock så släcker inte den här saften törsten så lätt, utan jag brukar ofta bli törstig efter bara en liten stund senare igen.
Ett stort plus för den här hallon saften är att när man ska blanda den med vatten, så behövs det bara jätte lite av saften pågrund av att den är högkoncentrerad!
Förpackningen är en genomskinlig plastflaska som ser stilren ut med den lagom färg glada etiketten. Den har en skruvkork som jag tycker är mycket bra för den är då lätt att återförsluta. Dock får man tänka på att inte dra åt korken för hårt, för blir då väldigt svårt att öppna den senare igen. Eftersom sockret från saften blir starkt som ett lim .
Priset är ca 14 kronor för en flaska på 50cl, vilket jag tycker är väldigt prisvärt eftersom den räcker länge och är så pass god.
Den finns att köpa i många mataffärer som till exempel ica maxi och konsum"
Jag har lagt ner travskriveriet men vill ni läsa intressanta travtrådar så
rekommenderar jag denna just nu heta tråden
http://onlinetrotting.com/travforum/viewtopic.php?t=17982#176840
Som har fått 9st svar på två dagar.
Answer to: "http://www.smiliegenerator.de/s38/smilies-4615.png
Lovade ju et"
|
Became a member:
Forum posts:
|
glömde tacka för safttipset.
men aldrig varit speciellt förtjust i saft ärligt talat.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
...
9
10
11