Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> V75-Bloggen

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

1   2   3    ...  8   9   10   [ 11 ]   12   13   14  
Author Message
Posted: 2011-07-02 14:51:03

Became a member: 
Forum posts:
roligt man är

1,2,4,4, % ifrån utan att få en poäng
Reply
Post removed Posted: 2011-07-02 16:21:15   Edited(2): 2011-07-02 21:28:39   Answer to: "Jag kommer få två minuspoäng pga att ngt jävla jä"
Posted: 2011-07-02 16:37:25

Became a member: 
Forum posts:
spanarn blir utklassad
Reply
Posted: 2011-07-02 16:43:52 Answer to: "spanarn blir utklassad :)"

Became a member: 
Forum posts:
vrka rinte bättre, får skylla på lite jäktigt vid inlämning, hyffsat nöjd med min uttagning ändå.

tycker man ska ha något rätt när man är inom 4% i 4 av loppen, men tydligen är konkurransen minst sagt världsklass tydligen
Reply
Posted: 2011-07-02 17:46:29 Answer to: "vrka rinte bättre, får skylla på lite jäktigt vid inl"

Became a member: 
Forum posts:
hehe, ja nånting måste man ju skylla på
Reply
Posted: 2011-07-02 19:23:15 Answer to: "Vi skulle ju ha en vinnare här nu nämligen Polajsen som fick exak"

Became a member: 
Forum posts:
Men va faan.. Du kan ju inte ändra reglerna mitt i tävlingen bara för att dom suger! hahaha.. Dessutom sög dom bara när jag inte hade tre stycken som var exakt rätt...

Ge mig rätt poäng nu.. Vad blir det? 5 poäng eller?
Reply
Posted: 2011-07-02 19:29:50 Answer to: "Men va faan.. Du kan ju inte ändra reglerna mitt i tävlingen bara"

Became a member: 
Forum posts:
haha

ditt svin jag är 1 och 2 ifrån å du spikar..usch alltså
Reply
Posted: 2011-07-02 19:29:55 Answer to: "Vi skulle ju ha en vinnare här nu nämligen Polajsen som fick exak"

Became a member: 
Forum posts:
Blir lite impad av mig själv att jag prickade exakt i tre avdelningar. Hade jag inte ens själv trott.
Reply
Posted: 2011-07-02 19:32:18 Answer to: "Blir lite impad av mig själv att jag prickade exakt i tre avdelningar."

Became a member: 
Forum posts:
hum..enligt reglerna innebär det ju att du vann...3 exakt lika vinner man ju på...snacka om att gå på knock direkt..
Reply
Posted: 2011-07-02 19:33:26 Answer to: "hum..enligt reglerna innebär det ju att du vann...3 exakt lika vinner "

Became a member: 
Forum posts:
jaha... Missade det.. det var ju trist... Vi måste ju fortsätta..

Ok.. jag är med på att man bara får poäng om man är närmast...Ingen kan åka ut och ingen kan vinna på knock.
Reply
Posted: 2011-07-02 19:34:03

Became a member: 
Forum posts:
börjar det ny omgång nästa vecka då lr?
Reply
Posted: 2011-07-02 19:36:34 Answer to: "jaha... Missade det.. det var ju trist... Vi måste ju fortsätta."

Became a member: 
Forum posts:
jag tycker att det vore betydligt rättvisare om man då är 4 som vi var..man kör 2 semifinaler.

2 i varje grupp tex jag mot folke, du mot Dark..och sedan final...de 2 bästa från varje "heat" möts sedan..nu känns det som om man inte har högsta lr lägsta gissningen såe man hyffsta körd
Reply
Posted: 2011-07-02 19:36:44 Answer to: "börjar det ny omgång nästa vecka då lr?:D"

Became a member: 
Forum posts:
Zingaro var inte så tokig ändå va? Dom sprang ju inte ifrån honom. Gjorde en bra slutrepa trots att den såg ut att falla efter ett tag (var det travet som inte stämde?). Detta trots att han inte gick barfota som jag trodde som den skulle göra.
Reply
Posted: 2011-07-02 19:37:19 Answer to: "jag tycker att det vore betydligt rättvisare om man då är"

Became a member: 
Forum posts:
bra ide faktiskt.
Reply
Posted: 2011-07-02 19:40:16 Answer to: "Zingaro var inte så tokig ändå va? Dom sprang ju inte ifr&"

Became a member: 
Forum posts:
jodå..han fick ju dte kört i halsen 100% så bra som han kunde önska , han sprinegr ju så fort han kan blir ändå ifrånåkt, för han mer hålelr farten, sedan när det andra har mjölksyra sista 150, då är ju han som starkast för han håller ju farten som han sprungit innan, så därför ser det ju ut som han spurtar frenetiskt när han egentligen håller farten och de andra går på knäna.

Visar formen finns där iallafall, men han kunde aldrig vinna det loppet hur de än kört, kan ej bli mer optimalt idag, om inte 3-4 till gallar då.

får prova längre distanser nästa gång
Reply
Posted: 2011-07-02 19:41:06 Answer to: "bra ide faktiskt."

Became a member: 
Forum posts:
vadå faktiskt alltid genialiska ideer
Reply
Posted: 2011-07-02 19:49:58 Edited(1): 2011-07-02 19:51:38 Answer to: "jodå..han fick ju dte kört i halsen 100% så bra som han ku"

Became a member: 
Forum posts:
Inte bli mer optimalt? Han hoppade ju for fucks sake! kallar du det ett optimalt lopp?

Sedan var ju det min idé baserat på att det skulle bli hårt tempo. Självklart är den chanslös om det blir uppullat. Barfota och utan galopp så hade den säkert vunnit med hänsyn till hur loppet blev kört i övrigt.. MEN det finns inga om-segrar så det lämnar jag osagt (eller nästan iaf)

Du kallar ett lopp "kört i halsen" när han va sist i fältet. Kört i halsen hade det varit om han hade varit andra ytter med hårt tempo.

Och som sagt igen.. Den gick inte barfota.. Den är längder bättre då får man anta om man tittar på prestationen senast när den gick barfota.
Reply
Posted: 2011-07-02 19:58:24 Answer to: "Inte bli mer optimalt? Han hoppade ju for fucks sake! kallar du det ett opt"

Became a member: 
Forum posts:
okej, såg inte att han hoppade, hur som helst så var det väll väntat han skulel ligga sist så dte är ju inget konstigt.

Blev så frustrerad när inte Örjan klarade av att köra felfritt med 10an från det spåret så had einte så bra koll på omgivningen, brukar ofta köra replay på loppen när jag lugnat ner mig lite, får ofta bättre helhetsintryck då
Reply
Posted: 2011-07-02 20:07:23 Answer to: "Inte bli mer optimalt? Han hoppade ju for fucks sake! kallar du det ett opt"

Became a member: 
Forum posts:
efter att jag kollat igenom så är det absolut så, han fick ett helt ultimatlopp för honom, att han tappar travet 500m kvar och tar lite konstiga travsteg har ju inget med det loppet han fick att göra.

Han går bra på upploppet , vilket han ocks bör göra med tanke på att han inte gjort ett skit själv innan och med tanke på hur överpaceat loppet varit, hade hästen varit lite kvickare i benen så vinner han ju dte loppet annars.

Vinner han inte ett sådant lopp så vinner han inte på 2140 såvida han inte ska starta i 15000kr lopp ute på vischan
Reply
Post removed Posted: 2011-07-02 21:45:18
1   2   3    ...  8   9   10   [ 11 ]   12   13   14