1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8
9
10
...
12
13
14
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-20 14:21:30
 Japp! Hemmabana lönar sig alltid 
Answer to: "Japp! Hemmabana lönar sig alltid :D"
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-20 14:53:31
 Jo ofta ett litet plus eller har du hemmabana också eller?
Åke Svanstedt kommer med ett bra gäng så det lär nog bli nån seger.
10.CLASSIC TILE
9.DOLLAR ACCESS
8.FINDERS KEEPERS
6.TORGIL
4.GLOBAL MIDNIGHT
10.INDIGO BROLINE
14.GIDDE T.H.

V75-5 Lärlingar,ston och tillägg det brukar kräva många streck.
Åkes GLOBAL MIDNIGHT är ett 4årigt sto som senast sprang 12,5!
Hon har 3segrar på lika många starter och blir min första häst här,
och kanske blir hon en chansspik!
"En riktig snackhäst förra veckan var Global Midnight. Det fyraåriga stoet vann på 1.12,5/1640a
i sitt livs tredje start! Då satt jag bara och åkte över upploppet och det fanns krafter kvar i mål.
Jag har aldrig tränat en häst som har sprungit så fort i sin tredje start. Det blev en
tuff öppning av loppet som inte var meningen, men en konkurrent på utsidan smackade på sin häst
och då tog hon fart utav bara den.
Global Midnight har en otrolig styrka i kroppen och en härlig inställning. Det är alltid svårt att
veta hur hästarna utvecklas men hon går säkert en ljus framtid till mötes om hon får vara frisk."
/Åke
Answer to: "Jo ofta ett litet plus eller har du hemmabana också eller? :)
&Ari"
|
|
|
Posted: 2011-06-20 14:55:30  Jo ofta ett litet plus eller har du hemmabana också eller?
10.CLASSIC TILE
9.DOLLAR ACCESS
8.FINDERS KEEPERS
6.TORGIL
4.GLOBAL MIDNIGHT
10.INDIGO BROLINE
14.GIDDE T.H.

"En riktig snackhäst förra veckan var Global Midnight. Det fyraåriga stoet vann på 1.12,5/1640a
i sitt livs tredje start! Då satt jag bara och åkte över upploppet och det fanns krafter kvar i mål.
Jag har aldrig tränat en häst som har sprungit så fort i sin tredje start. Det blev en
tuff öppning av loppet som inte var meningen, men en konkurrent på utsidan smackade på sin häst
Global Midnight har en otrolig styrka i kroppen och en härlig inställning. Det är alltid svårt att
veta hur hästarna utvecklas men hon går säkert en ljus framtid till mötes om hon får vara frisk."
/Åke
&Ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du har en underhållande "blogg" tycker jag. Roligt med annat än bara munhuggande. Kanske ryggar dig på Global M som chansspik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 15:00:54  Tack alla och ett extra tack till travspanarn utan att ha gått i din travskola hade jag nog aldrig lyckats,jag bjuder på hallonpaj ocxh öl om vi träffas på Åby nån dag. 
Jag får dock dela vinsten med brorsan men det blir ju pengar ändå.
Lite typiskt av mig också att få 5rätt på 1600r då jag spelar med 7st kompisar men 7rätt på 300r när jag chansar hejvilt.
Jag tror jag blir feg när jag spelar med kompisar och då tex ogärna vill torska på en favorit eller dubbla med en 15oddsare.
Eftersom jag fått så många stjärnor nu så tolkar jag det som ni vill jag ska fortsätta att "blogga" 
Och vem vet kanske ger det mig tur att blogga,så jag kör väl på en vecka till då...
Jag kommer att vara hemma själv med min 1.5åring hela nästa vecka så det lär ju inte bli så jättemycke tid över för travanalyser,så jag får skylla på det om det nu inte blir sjurätt på söndag...
Answer to: "Tack alla och ett extra tack till travspanarn utan att ha gått i din "
|
Became a member:
Forum posts:
|
nöjet är på min sida!
Ibland käns det skönt att dela också, så det behöver inte vara fel alls.
Ser du nån nån snubbe med en laptop ute på åby så är chansen ganska stor att det är jag, kan inte minnas sist jag tackade nej till paj, så du är välkommen
får önska dig lycka till denna veckan med, men nu är det dags för mäster visa var skåpet ska stå med 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 15:01:34  Jo ofta ett litet plus eller har du hemmabana också eller?
10.CLASSIC TILE
9.DOLLAR ACCESS
8.FINDERS KEEPERS
6.TORGIL
4.GLOBAL MIDNIGHT
10.INDIGO BROLINE
14.GIDDE T.H.

/Åke
&Ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
såg det loppet, hyffsad insats 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-06-20 16:36:02  Jo ofta ett litet plus eller har du hemmabana också eller?
10.CLASSIC TILE
9.DOLLAR ACCESS
8.FINDERS KEEPERS
6.TORGIL
4.GLOBAL MIDNIGHT
10.INDIGO BROLINE
14.GIDDE T.H.

/Åke
&Ari"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Kalmar är min "hemmabana" ja. Om det är den du menar?
Fortsätt med denna tråden! Mycket intressant läsning!
Tror iofs inte att Global Midnight kan kallas för chanspik på lördg då hon säkert kommer vara en av dagens största favoriter. Sveriges bästa lärling i sulkyn med!
Lavec och Global lär bli "folkets" spikar. Blir nog max 50 000 på sjuan denna vecka.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 18:59:16  Kalmar är min "hemmabana" ja. Om det är den du menar?
Tror iofs inte att Global Midnight kan kallas för chanspik på lördg då hon säkert kommer vara en av dagens största favoriter. Sveriges bästa lärling i sulkyn med!
Lavec och Global lär bli "folkets" spikar. Blir nog max 50 000 på sjuan denna vecka.
Answer to: "Kalmar är min "hemmabana" ja. Om det är den du menar?
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Min med , ska vara på plats är det tänkt. Stort grattis Hallon!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-20 19:15:16  Kalmar är min "hemmabana" ja. Om det är den du menar?
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja...det är ju en jävla chans att spika global midniggt så.. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-20 19:21:02
 Kalmar är min "hemmabana" ja. Om det är den du menar?
"
|
|
|
Posted: 2011-06-20 21:09:05  Ja,jag såg det nu alla verkar rygga min Global så ja den blir nog tyvärr favorit nu då
Speltorsk: Tack rygga mig och gör tvärtemot vad Travspanis säger så blir det perfekt
Jag ska hålla ögonen öppna Travspanis,vore helt klart nöten att käka paj med dig på Åby
patrika Tack!
Håller med dig där travspanis man chansspikar Global Midnight men det är ingen chansspik om man med det menar skrällspik nu när den är favorit.
Answer to: "Ja,jag såg det nu alla verkar rygga min Global så ja den blir n"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lysande sickan, är där den 30 med min laptop 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-21 09:37:43
Edited(1): 2011-06-21 11:56:42
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-21 13:26:02
|
|
|
Posted: 2011-06-21 14:22:11 
V75-1 Västerbo Paradise (8%) Började karriären med 16 raka segrar.
V75-4 Cross De Luxe (20%) ) 9 starter: 5 vinster,2 andra platser,2 galopp
[x] givna streck
Answer to: "http://www.smiliegenerator.de/s38/smilies-2615.png
V75-1 V&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vinner västerbo så står jag för hamburgaren på åby med dricka och allt på, det är du värd då 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-21 14:50:23  vinner västerbo så står jag för hamburgaren på åby med dricka och allt på, det är du värd då 
Answer to: "vinner västerbo så står jag för hamburgaren på "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och vinner den inte blir Västerbo hamburgare...
Nej. Den hästen var länge överskattad (kallade den ett tag för Sveriges mest överskattade häst). Nu börjar spelarna långsamt haja att den inte var så bra som alla trodde.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-21 15:17:47  Och vinner den inte blir Västerbo hamburgare...
Nej. Den hästen var länge överskattad (kallade den ett tag för Sveriges mest överskattade häst). Nu börjar spelarna långsamt haja att den inte var så bra som alla trodde.
Answer to: "Och vinner den inte blir Västerbo hamburgare... :D
Nej. Den hä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kent är en pajas, sa det för 6 maånder sedan att det är sjukt att han inte lämnat hästen till någon annan tränare som kanske skulel fått ordning på den, är hemskt att se en sådan fin häst gång på gång bli utklassad av lik.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-21 17:05:25
 vinner västerbo så står jag för hamburgaren på åby med dricka och allt på, det är du värd då 
Answer to: "vinner västerbo så står jag för hamburgaren på "
|
|
|
Posted: 2011-06-21 17:17:59  Det räcker med att det är räksallad,stektlök o ketchup på burgaren
Nu ska jag ju inte spika Västerbo Paradise,även om jag blev sugen efter dom här härliga sågningarna,men på 4-5 hästar tänker jag ha med honom.(3,4,6,10 i dagsläget)

14% just nu måste vara ett skämt.Ska ju såklart vara favorit här och borde bli det.
Bara att Travspanis verkar positiv på honom emot...
Answer to: "Det räcker med att det är räksallad,stektlök o ketchup "
|
Became a member:
Forum posts:
|
stekt lök va inte igår ne, den tröga åsnan komemr aldrig mer sätta sin nos först, tappar dessutom 2-3 längder varje start i sista kurvan med
är waste of time att kolla strecken innan klockan 22 på fredag kväll, först då man kan se vad som är intressant
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-21 20:14:02
 stekt lök va inte igår ne, den tröga åsnan komemr aldrig mer sätta sin nos först, tappar dessutom 2-3 längder varje start i sista kurvan med
är waste of time att kolla strecken innan klockan 22 på fredag kväll, först då man kan se vad som är intressant
Answer to: "stekt lök va inte igår ne, den tröga åsnan komemr al"
|
|
|
Posted: 2011-06-21 21:08:52  Japp,men att kommentera strecken redan nu gör ju du också har jag sett  och visst är det väl lite roligt att följa streck %-en under veckan också 
Answer to: "Japp,men att kommentera strecken redan nu gör ju du också har ja"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja kommenterar strecken i kommande vardag, inte i nutid
ne inget roligt följa när man vet redna vet 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-06-21 21:24:26
 ja kommenterar strecken i kommande vardag, inte i nutid
ne inget roligt följa när man vet redna vet 
Answer to: "ja kommenterar strecken i kommande vardag, inte i nutid:)
ne inget roli"
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8