Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Prix d'Amerique 2012

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

1   2   3   4   5   6   7   [ 8 ]  
Author Message
Posted: 2012-02-26 09:04:10 Answer to: "Idag är det dags för vintermeetingets sista stora slag, sen ä"

Became a member: 
Forum posts:
Det är trav 7 dagar i veckan, inte bara på helgerna

roligare att följa svensk travsport än fransk, även om klassen är sämre.......Då och då dyker det upp guldkorn som gör allt så otroligt kul.
Reply
Posted: 2012-02-26 09:28:48 Answer to: "Det är trav 7 dagar i veckan, inte bara på helgerna ;) roliga"

Became a member: 
Forum posts:
Haha, jag vet men på vardagarna har man en massa andra sysslor också.

Jag håller inte med dig på den punkten men alla kan ju inte tycka likadant.
Quarcio var ett guldkorn igår dock, den gamle francoamerikanen..
Reply
Posted: 2012-02-26 11:09:48 Answer to: "Haha, jag vet men på vardagarna har man en massa andra sysslor ocks&a"

Became a member: 
Forum posts:
QDC har varit ett guldkorn senaste 2 månaderna. Härligt att se ludde lufta några blivande kanoner i veckan också. Härligt att se en sådan som jackal face, kraftpaket med utstrålning som bara blir bättre och bättre med åren.

Nu är våren här vilket betyder att vivo per lei ska börja gå mer intervallträning och få upp tempo. Hoppas på start i mars
Reply
Posted: 2012-02-26 11:54:07 Answer to: "QDC har varit ett guldkorn senaste 2 månaderna. Härligt att se l"

Became a member: 
Forum posts:
Jackal Face gillar jag också faktiskt, storebror Revenue är en av mina absoluta favoriter.

Är han tre år eller? Lycka till iaf!
Reply
Posted: 2012-02-26 13:12:32 Answer to: "Jackal Face gillar jag också faktiskt, storebror Revenue är en a"

Became a member: 
Forum posts:
jo, 3 år nu, får se hur det går. Tror en del på han, men sådant är omöjligt att veta hur det sedan blir.....Blir dock inte förvånad om han blir som bäst till 4.a-5 års säsongen då han är ganska stor.

Revenue är svårt att inte gilla
Reply
Posted: 2012-02-26 13:28:05 Answer to: "jo, 3 år nu, får se hur det går. Tror en del på han"

Became a member: 
Forum posts:
Inte omöjligt!

Precis, "växte upp" med honom på Jägersro. Nu har man varit på vift i några år men imorgon flyttar jag tillbaka till Skåne igen, lagom till att galopphelvetet ska försvinna!
Reply
1   2   3   4   5   6   7   [ 8 ]