Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Topplistan hästar

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
larockma Posted: 2011-10-01 09:45:59

Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
När man söker på hästar för att leta på ranking, så vore det bra om ytterligare ett val finns: nämligen aktiva hästar = de som är i tävlingsbar ålder. På så sätt kan man jämföra med de som man fortfarande tävlar emot, samt för de som vill kolla på en all-time Hall of Fame av insprungna pengar.
Reply
Posted: 2011-10-03 17:19:40 Answer to: "När man söker på hästar för att leta på ran"

Became a member: 
Forum posts:
Låter som en vettig förslag

Men om man ändrade så att man kommer direkt till den aktuella rankingen (aktiva hästar) och la hall of fame som ett val i listan om man vill se "all time" scoren.
Reply
spanarn Posted: 2011-10-04 09:34:38 Answer to: "När man söker på hästar för att leta på ran"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Jag förstår inte riktigt, om man går in på ranken så är det väl bara hästar i tävlingsbar ålder där? Den enda som är över 12 är Climbing Puma, och han är ju också i tävlingsbar ålder (jag gissar att han ska delta i Rysslandsloppet).

Eller är det "Topplistan hästar" du avser, där det bara är insprungna pengar och inte poängrank? Eller nåt annat?

Reply
hogan Posted: 2011-10-04 10:53:08

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Ja precis...topphästarlistan är ju insprugna pengar bara, medans aktuella hästars rank räknas ändast i poäng....men jag fattar inte hur de över 12 år får vara med på den listan ang. poängen....kanske en ide att skrota det där loppet upp till 20 år....annars så sitter ju en del och spar dessa gamlingar....och dessutom blir åtminstone jag bara irro på dessa...de går ibland o vinner dessa lopp...trots ringa ålder o utan träningsprogram...det är sånt som gör IRL känslan svalnar....är det mer som känner så??
Reply
[ 1 ]