1
2
3
4
5
6
[ 7
]
|
|
Posted: 2008-03-09 11:39:37  Och du dante
Ingrid Palema har lagt tävlingskorna på hyllan visste du väl?.
Answer to: "Och du dante
Ingrid Palema har lagt tävlingskorna på hyllan visste "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, SALMA BOKO
|
ok, my mistake, hann inte kolla upp allt till 100%, så thanks...men villa bara snyta till kompis crille junior på hakan som han stack ut så lååååångt 
Crille ödmjukhet kommer också med åldern, fast samtidigt är du lite roande också 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-09 11:48:51  ok, my mistake, hann inte kolla upp allt till 100%, så thanks...men villa bara snyta till kompis crille junior på hakan som han stack ut så lååååångt 
Crille ödmjukhet kommer också med åldern, fast samtidigt är du lite roande också 
Answer to: "ok, my mistake, hann inte kolla upp allt till 100%, så thanks...men villa "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BUTTERFLY PLAYER
|
 .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-09 11:55:46  ok, my mistake, hann inte kolla upp allt till 100%, så thanks...men villa bara snyta till kompis crille junior på hakan som han stack ut så lååååångt 
Answer to: "ok, my mistake, hann inte kolla upp allt till 100%, så thanks...men villa "
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, DAME ARROW
|
Haha, men jag erkänner ju att jag tänkte lite för lite. (Helvete vad hästar det fanns egentligen, hehe).
Men samtidigt är det skillnad att göra mycket bra lopp i lite lättare konkurrens för att senare gå ut i stoeliten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-09 11:58:56  Haha, men jag erkänner ju att jag tänkte lite för lite. (Helvete vad hästar det fanns egentligen, hehe).
Men samtidigt är det skillnad att göra mycket bra lopp i lite lättare konkurrens för att senare gå ut i stoeliten.
Answer to: "Haha, men jag erkänner ju att jag tänkte lite för lite. (Helvete vad hä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, BUTTERFLY PLAYER
|
haha  .
|
|
Reply
|
|
1