1
2
3
4
5
[ 6
]
7
8
9
|
|
Posted: 2011-10-13 15:44:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MAHARAJAH
|
På förhand känns ju v7 som ett bar alternativ den här gången, ser inte så svårlöst ut, på spiksidan iaf
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-13 16:17:33  På förhand känns ju v7 som ett bar alternativ den här gången, ser inte så svårlöst ut, på spiksidan iaf
Answer to: "På förhand känns ju v7 som ett bar alternativ den här "
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NORAS BEAN
S 8, NORAS BEAN
|
hehe...famous last words...
Undrar hur många gånger jag tänkt så, och undrar hur många gånger av dom jag verkligen fått rätt. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-13 17:26:26  Jo det kan jag hålla med om men det vi diskuterade var väl om maharajah vinner loppet eller inte?
Answer to: "Jo det kan jag hålla med om men det vi diskuterade var väl om ma"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hur "f..n" ska vi ha en bra chans att bedömma de..hur är dagsformen ? Vi har väl bara Hultis ord på det ? Tror du han bryr sig om spelarna på V75 ? Inte ett dugg !!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-13 17:30:55
|
|
Med en häst som Marre så säger man inte hästen behöver lopp i kroppen utan han är väl förbered osv.osv standard snack från vilken tränare som helst !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-13 18:07:00  Hur "f..n" ska vi ha en bra chans att bedömma de..hur är dagsformen ? Vi har väl bara Hultis ord på det ? Tror du han bryr sig om spelarna på V75 ? Inte ett dugg !!! 
Answer to: "Hur "f..n" ska vi ha en bra chans att bedömma de..hur ä"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, MAHARAJAH
|
Jag vet att du brinner för den här frågan dujorha men jag undrar om inte ditt engagemang ibland går ut över din objektivitet i analyserna. Självklart kan vi inte vara garanterat säkra på att hästen kommer att vara väl förberedd på lördag. Men det vi kan bedömma är hästens kapacitet i förhållande till motståndet, hur hästen brukar fungera i comebacker och hur väl Hultmans hästar i allmänhet brukar vara förberedda efter längre uppehåll. Jag tycker att vi ska göra vårt bästa för att förvalta den infon, det hjälper liksom inte så mycket att gräma sig över att inte ha sett hästen på länge.
Däremot håller jag med dig om att det borde finnas hårdare regler för hur lång frånvaro en häst får ha innan en V75-start, men den frågan hör inte riktigt hemma i den här tråden tycker jag..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-13 18:07:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MAHARAJAH
|
inleder med 7-7-2 som det ser ut nu, spikar i dom 3 första.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-13 18:51:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Såg att Uffe rankade sig själv 1.a med yarrah boko.
Därav lär han väl kriga om det i alla fall.
Blir det bara lite tempo och Go on pale kommer ner till vinnarhålet eller 3.e inner så tror jag han blir livsfarlig till slut.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-13 19:38:26  Jag vet att du brinner för den här frågan dujorha men jag undrar om inte ditt engagemang ibland går ut över din objektivitet i analyserna. Självklart kan vi inte vara garanterat säkra på att hästen kommer att vara väl förberedd på lördag. Men det vi kan bedömma är hästens kapacitet i förhållande till motståndet, hur hästen brukar fungera i comebacker och hur väl Hultmans hästar i allmänhet brukar vara förberedda efter längre uppehåll. Jag tycker att vi ska göra vårt bästa för att förvalta den infon, det hjälper liksom inte så mycket att gräma sig över att inte ha sett hästen på länge.
Däremot håller jag med dig om att det borde finnas hårdare regler för hur lång frånvaro en häst får ha innan en V75-start, men den frågan hör inte riktigt hemma i den här tråden tycker jag..
Answer to: "Jag vet att du brinner för den här frågan dujorha men jag u"
|
|
Ingen fara ja kan bedöma motståndet o i en ev. provstart dagsformen på Marre..klart är att inget görs för reglerna ska ändras ( därav ankdamm) STC o ATG vill ha affich namn o kan dom supporta JOP som dom gör så lär inget hända på den här fronten heller ! Bara omsättningen hålls uppe så är dessa nöjda o man gör inget som kan oroa stortrännarna ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 09:54:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MAHARAJAH
S 5, YARRAH BOKO
|
Tja !
Maharajah vinner detta, punkt slut.
Alla andra tips känns överflödiga. Det enda i mot är honom själv.
Dock hoppas jag även här att strecken sitter över 75%, då kan det finnas en anledning att titta på andra lösningar.
Liquid Stable
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 12:09:28 Tja !
Alla andra tips känns överflödiga. Det enda i mot är honom själv.
Dock hoppas jag även här att strecken sitter över 75%, då kan det finnas en anledning att titta på andra lösningar.
Liquid Stable
Answer to: "Tja !
Alla andra tips kä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TORVALD PALEMA
|
kan nästan lova att strecken kommer vara över 75% på lördag.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2011-10-14 13:01:37
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
V 5, YARRAH BOKO
|
Med joker är det enklare...Maha 60-70% o Yarrah 30-40% av insatsen känns rätt bra på ett ungefär idag...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 17:16:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förmodligen är Maharajah så vältränad att han leker hem det här. Annars känns Nahar, Yarrah Boko och Juggle Face som värst emot. Torvald är gammal, men gör det bra ändå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 18:41:03  Förmodligen är Maharajah så vältränad att han leker hem det här. Annars känns Nahar, Yarrah Boko och Juggle Face som värst emot. Torvald är gammal, men gör det bra ändå.
Answer to: "Förmodligen är Maharajah så vältränad att han lek"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NORAS BEAN
S 8, NORAS BEAN
|
Så ngn av de fem mest betrodda vinner men antagligen megafavoriten? Tack för det tipset. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 22:49:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mycket roligt lopp där jag inte tror maha är så överlägsen som alla säger,yarrah boko är minst lika bra just nu då maha är långt ifrån toppen så han får det tufft imorn. Sedan kan även nahar mycket i ljusa stunder. Och sen vill jag vara för en miljonskräll i juggle face,den lär bli sjukt bortglömd imorgon och lutfis galna pajaskörning kanske kan löna sig om han kör fram och pullar upp tempot en aning.Vet inte hur maharajah kommer till från start,han kan bli hängandes mycket väl eller så släpps han enkelt till ledning...men han är oerhört stor favorit i dagsläget och jag funderar på att lämna honom utanför kupongen och chansa hej vilt med juggle och yarrah.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-14 23:16:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MAHARAJAH
S 5, YARRAH BOKO
|
Yarrah Boko har väl äntligen fått ett erkännande i år efter toppprestationer och får väl endå spetsen här? vurmar kraftigt för den. Kan vara värt att gardera, speciellt i en jackpotomgång bra betalt!
någon som har någon info om honom?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-10-15 00:47:05
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 9, JUGGLE FACE
|
Maharajah kommer vinna ALLT, från denna star till Prix de France. Tro mig  Yarrah vinner inte med Marre tryckandes utvändigt om sig sista 1000. (om han inte råkar trampa snett, igen, förstås).
Sjukt intressant lopp!
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-10-15 00:52:27
|
V 9, JUGGLE FACE
|
En fråga till er som säger gardera:
Ska ni strecka Marre också då eller? Känns onödigt att ta med en 80%are om ni inte tror på den? Sstemet tappar sjukt mkt potential om Marre vinner och i har 3-4 streck. Jag brukar resonera så (idiot?) och därör spikar jag ofta "på pappret stnklara storfavoriter". (ex Global midninght senast, som jag egentligen ville gardera men spikade när det väl var inlämmningsdags.)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-15 00:55:57  En fråga till er som säger gardera:
Ska ni strecka Marre också då eller? Känns onödigt att ta med en 80%are om ni inte tror på den? Sstemet tappar sjukt mkt potential om Marre vinner och i har 3-4 streck. Jag brukar resonera så (idiot?) och därör spikar jag ofta "på pappret stnklara storfavoriter". (ex Global midninght senast, som jag egentligen ville gardera men spikade när det väl var inlämmningsdags.)
Answer to: "En fråga till er som säger gardera:
Ska ni strecka Marre ocks&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
beror ju helt på vad du e ute efter för utdelning, då ska du spika midnight som alla andra gör och ställa dig i kön å hämta ut dina 1500 på 7 rätt
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-10-15 01:03:04 Edited(1): 2011-10-15 01:06:33  beror ju helt på vad du e ute efter för utdelning, då ska du spika midnight som alla andra gör och ställa dig i kön å hämta ut dina 1500 på 7 rätt
Answer to: "beror ju helt på vad du e ute efter för utdelning, då ska "
|
V 9, JUGGLE FACE
|
Det är sju lopp som ska lösas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-15 01:09:31  Det är sju lopp som ska lösas.
Answer to: "Det är sju lopp som ska lösas."
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart, men fakta är fortfarande att skrällar som är steckade på 10% blir 20% när sådana favoriter vinner
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]