1
2
3
4
[ 5
]
6
7
8
9
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-12 17:11:18  tills på lördag är han megafavorit, bara till att se hallsta lotus förra veckan. Gick från 60% till 80% när de seriösa systemen lämnades in på lördagen.....
Maharaja har väl inte direkt sett lysande ut i de tidigare starterna efter långt uppehåll............
Answer to: "tills på lördag är han megafavorit, bara till att se hallst"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Två system Folke..är det läge för.. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-12 18:29:36
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, JUGGLE FACE
S 3, GENTLE TILLY
|
Spikar högst troligen inte. Är på Tommies linje där..
Juggle face är ett måste för mig o Torvald får följa med o nån mer säkert.
Spetsar Gentle Tilly?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-12 19:12:20  Om han kommer till ledningen så kommer feg-örjan köra för sakta eftersom han och hultman bara har frankrike i sikte.. En Maha som varit borta i fyra månader kan inte springa fortare än 1.12 sista 500 med sin tunga kropp..  Han blir ned speedad garanterat. 
Answer to: "Om han kommer till ledningen så kommer feg-örjan köra f&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vem speedar förbi ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-12 19:14:35 Edited(1): 2011-10-12 19:15:29  Två system Folke..är det läge för.. 
Answer to: "Två system Folke..är det läge för..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
eller sådär 30 om man kör joker
Vill man vinna stora pengar så gör man nog bäst i att försöka fälla maharaja. Kommer säkerligen vara streckad på 80% under lördagen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-12 19:16:13  eller sådär 30 om man kör joker
Vill man vinna stora pengar så gör man nog bäst i att försöka fälla maharaja. Kommer säkerligen vara streckad på 80% under lördagen.
Answer to: "eller sådär 30 om man kör joker ;)
Vill man vinna stora "
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NORAS BEAN
S 8, NORAS BEAN
|
Så du tror att dom stora systemen kommer att ha Maharajah som spik? Ja, men kan alltid hoppas...

|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-12 19:19:09  Vem speedar förbi ? 
Answer to: "Vem speedar förbi ? ;)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Inte vem. Utan vilka... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-12 19:24:02  Så du tror att dom stora systemen kommer att ha Maharajah som spik? Ja, men kan alltid hoppas...

Answer to: "Så du tror att dom stora systemen kommer att ha Maharajah som spik? J"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stora killarna spikar oftast i guld och favoriten. Särskilt om en häst som maharaja kommer ut.
1 stark spik och sedan cash till att gardera upp alla andra lopp kraftigt och hoppas på några stora skrällar.
Men jag jag är inte delaktig i system för sådär 10-100 000kr nuförtiden och då får man chansa på att fälla dem istället om man vill ha chans att vinna stora pengar. Är oftast nöjd med mindre vinster, men ibland får man ryck när man tror sig hittat flera fina drag i omgången 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-12 22:37:08  stora killarna spikar oftast i guld och favoriten. Särskilt om en häst som maharaja kommer ut.
1 stark spik och sedan cash till att gardera upp alla andra lopp kraftigt och hoppas på några stora skrällar.
Men jag jag är inte delaktig i system för sådär 10-100 000kr nuförtiden och då får man chansa på att fälla dem istället om man vill ha chans att vinna stora pengar. Är oftast nöjd med mindre vinster, men ibland får man ryck när man tror sig hittat flera fina drag i omgången 
Answer to: "stora killarna spikar oftast i guld och favoriten. Särskilt om en h&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har du något belägg/fakta på det att "dem stora killarna" spikar oftast favoriten i guld? jag har hört annat från just "dem större lirarna".
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-13 09:51:29  Spikar högst troligen inte. Är på Tommies linje där..
Juggle face är ett måste för mig o Torvald får följa med o nån mer säkert.
Spetsar Gentle Tilly?
Answer to: "Spikar högst troligen inte. Är på Tommies linje där.. "
|
|
Nä tror inte det..Marre är en häst för kolstybben i Paris !! Det är då han ska va i toppform de här är träningsjobb för honom o Hultis tackar för lite uppträdande pengar... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-13 11:11:57  Nä tror inte det..Marre är en häst för kolstybben i Paris !! Det är då han ska va i toppform de här är träningsjobb för honom o Hultis tackar för lite uppträdande pengar... 
Answer to: "Nä tror inte det..Marre är en häst för kolstybben i Par"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inne på samma linje, om det är någon gång han ska "fällas" på distansen på hemmaplan så är det nu efter en lång vila. 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-13 11:32:49
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 2, MAHARAJAH
|
Jävlar vad många ni är.. 18 personer har uttalat sig om utgången av det här loppet och bara fem verkar vilja spika Maharajah, resterande 13 garderar. Ni måste verkligen tro att han ska komma ut i ett uselt skick.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-13 11:36:06  Jävlar vad många ni är.. 18 personer har uttalat sig om utgången av det här loppet och bara fem verkar vilja spika Maharajah, resterande 13 garderar. Ni måste verkligen tro att han ska komma ut i ett uselt skick.
Answer to: "Jävlar vad många ni är.. 18 personer har uttalat sig om utg"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Självklart är det ju bästa hästen i loppet, är ju bara få i världen som är bättre.
Men OM det är någon gång man ska gardera är det väl nu?
Man får ju gambla lite när det är jackpot. 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-13 11:38:18  Självklart är det ju bästa hästen i loppet, är ju bara få i världen som är bättre.
Men OM det är någon gång man ska gardera är det väl nu?
Man får ju gambla lite när det är jackpot. 
Answer to: "Självklart är det ju bästa hästen i loppet, är ju "
|
V 2, MAHARAJAH
|
Gardera när han möter vettigt motstånd över kortare distans istället 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-13 11:41:46  Gardera när han möter vettigt motstånd över kortare distans istället 
Answer to: "Gardera när han möter vettigt motstånd över kortare di"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja över kort distans skulle han definitivt vara garderad.
Yarrah Boko är vettigt motstånd dock. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-13 12:13:11  Jävlar vad många ni är.. 18 personer har uttalat sig om utgången av det här loppet och bara fem verkar vilja spika Maharajah, resterande 13 garderar. Ni måste verkligen tro att han ska komma ut i ett uselt skick.
|
Became a member:
Forum posts:
|
ibland fattar inte folk mkt, är bra för minioriteten när majoriteten inte fattar något 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-13 12:20:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, MAHARAJAH
|
Vem fan tar spets här då?
Inte för det spelar någon roll då Maharajah bara vinner.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-13 12:23:54  Jävlar vad många ni är.. 18 personer har uttalat sig om utgången av det här loppet och bara fem verkar vilja spika Maharajah, resterande 13 garderar. Ni måste verkligen tro att han ska komma ut i ett uselt skick.
|
|
Nä hästen är inte i ett uselt skick !! De har jag aldrig sagt men nu får vi stämma ner förväntningarna om "Pegasus" !! Om du skulle få flera hundra tusen för ett "träningsjobb" skulle du då ta de ? Självklart !! Det här loppet är bara träning o test för Marre !! Är en kolstybb häst o passar jättebra i Paris med några starter innanför västen..men här garderas han !! Ja kör 2 kuponger utan problem..så är de bara ! Jag kan ha rätt eller fel men de spelar ingen större roll bara ja sätter 7:an !
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-13 12:30:40  Nä hästen är inte i ett uselt skick !! De har jag aldrig sagt men nu får vi stämma ner förväntningarna om "Pegasus" !! Om du skulle få flera hundra tusen för ett "träningsjobb" skulle du då ta de ? Självklart !! Det här loppet är bara träning o test för Marre !! Är en kolstybb häst o passar jättebra i Paris med några starter innanför västen..men här garderas han !! Ja kör 2 kuponger utan problem..så är de bara ! Jag kan ha rätt eller fel men de spelar ingen större roll bara ja sätter 7:an !
Answer to: "Nä hästen är inte i ett uselt skick !! De har jag aldrig sag"
|
V 2, MAHARAJAH
|
Jämför med förra året då. Det var precis samma läge då, hästen hade inte startat på flera månader och det var BARA pd'A som gällde, inför varje start var det ett jäkla snack om att hästen inte var i form och inte skulle vara det förrän i slutet av januari. Likt förbannat kördes han offensivt och likt förbannat vann han varenda start plättlätt, förutom en gång när han var sjuk. Dessutom är hästen i bättre skick i år enligt Hultman.
Visst, Kihlström kanske lägger sig lugn i tredje invändigt, isåfall får det väl bli dumstrut på mig, men den risken är jag villig att ta 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-13 12:38:11  Jämför med förra året då. Det var precis samma läge då, hästen hade inte startat på flera månader och det var BARA pd'A som gällde, inför varje start var det ett jäkla snack om att hästen inte var i form och inte skulle vara det förrän i slutet av januari. Likt förbannat kördes han offensivt och likt förbannat vann han varenda start plättlätt, förutom en gång när han var sjuk. Dessutom är hästen i bättre skick i år enligt Hultman.
Visst, Kihlström kanske lägger sig lugn i tredje invändigt, isåfall får det väl bli dumstrut på mig, men den risken är jag villig att ta 
Answer to: "Jämför med förra året då. Det var precis samma l"
|
|
De gör man i varje lopp !! Trav är trav men någon professionell inställning tycker ja de ska va o de är kvallopp eller några andra lopp inom 2 månaders gränsen som ska krävas för start i dessa V75 tävlingar..men Svedala är liten ankdamm så är de bara !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-10-13 14:41:57  De gör man i varje lopp !! Trav är trav men någon professionell inställning tycker ja de ska va o de är kvallopp eller några andra lopp inom 2 månaders gränsen som ska krävas för start i dessa V75 tävlingar..men Svedala är liten ankdamm så är de bara !! 
Answer to: "De gör man i varje lopp !! Trav är trav men någon professio"
|
V 2, MAHARAJAH
|
Jo det kan jag hålla med om men det vi diskuterade var väl om maharajah vinner loppet eller inte?
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
6