Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Solvalla 2010-04-07
V64-1 Dartster F:s lopp.
2. SCARLETS AINO 82% 12
Sundberg Hans-Owe
3. BOBTAIL 29% 44
Adielsson Erik
1. CLEAR SIGN 13% 67
Svanstedt Åke
4. NICOLAS CAKE 4% 253
Kihlström Örjan
6. HARMONIC SILVIO 3% 234
Kontio Jorma
5. ROBIS INGO 1% 585
Widell Kaj

Senast uppdaterad: 2010-04-07 20:10:02, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V64-1 Solvalla
V64-2 Solvalla
V64-3 Solvalla
V64-4 Solvalla
V64-5 Solvalla
V64-6 Solvalla
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> V64-1 Solvalla

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

1   2   3   4   5   [ 6 ]   7  
Author Message
Limpicus Posted: 2010-04-09 20:35:59 Answer to: "Men ändå har han lyckats springa i fem miljoner och varit med i "

Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
Ingen ide att argumentera mot honom.. Hans owe och Hultman har förmodligen flörtat med plokkos syster eller tjej.. Finns inga vettiga argument om varför annars..
Reply
Posted: 2010-04-09 20:55:09 Answer to: "Ingen ide att argumentera mot honom.. Hans owe och Hultman har förmodl"

Became a member: 
Forum posts:

V 2, SCARLETS AINO

S 2, SCARLETS AINO
hahah
Reply
Dark_horse Posted: 2010-04-09 20:56:03

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
Relativt sett är givetvis inte Scarlets Aino en dålig häst. Det tror jag inte att Plokko menar heller. Men liksom jag reagerar han på att det finns en här inne som höjer Scarlets astronomiskt högt, för att sedan påstå att den hittills fantastiske Nu Pagadi är en skithäst som Scarlets spöar varje dag i veckan. En som kommer med sådan idioti får skylla sig själv om det "studsar tillbaka".
Reply
Limpicus Posted: 2010-04-09 21:19:08 Answer to: "Relativt sett är givetvis inte Scarlets Aino en dålig h&a"

Och skillnaden mot att ständigt trycka ner Örjan och Hultman och allt vad dom heter längst ner i skiten..?

samma slags idioti som du kallar det.. Låt grabben gilla SA.. hellre folk som älskar än hatar..
Reply
Posted: 2010-04-09 21:31:21
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 2, SCARLETS AINO

S 2, SCARLETS AINO
helt klart limpicus,jag kunde knappt sagt det så mycket bättre själv.Jag tackar för mig för den här diskussionen är bara meningslöst,jag blir påhoppad för att jag tycker om en häst....men snälla,väx upp plokko.Och du dark horse.Jag vet nu pagadi är en faktastisk häst,han har slagit hästar som go on pale,acclaim och storstjärnan airstrike...fy fan så strongt gjort.Det att hästen misslyckades totalt i frankrike har väl dom flesta glömt va? Ja som sagt,det är roligt hur vissa resonerar.Jag tackar nu för mig i den här tråden och överhuvudatget kommer jag inte skriva något inlägg här på zonen mer för jag blir som sagt bara påhoppad och kallad för idiot för jag tycker om en häst.
Ha en trevlig helg alla .
Reply
Limpicus Posted: 2010-04-09 21:36:18 Answer to: "helt klart limpicus,jag kunde knappt sagt det så mycket bättre s"

Tror inte Scarlet skulle gjort de nå bättre i Frankrike iofs.. Men det är inte bra att folk försvinner från forumet och blir kallade för idioter av andra allsmäktiga användare..

Trevlig helg..
Reply
Posted: 2010-04-09 21:38:39 Answer to: "Tror inte Scarlet skulle gjort de nå bättre i Frankrike iofs.. M"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 2, SCARLETS AINO

S 2, SCARLETS AINO
nej det skulle han nog inte gjort,det kan jag hålla med dig om.

Tack för mig...
Reply
Posted: 2010-04-09 22:02:11 Answer to: "nej det skulle han nog inte gjort,det kan jag hålla med dig om. Ta"

Became a member: 
Forum posts:

V 3, BOBTAIL
haha,, Scarlet i Frankrike.
DEN VAR BRA.

Ja han sätter sig i dödens i uppförsbacken och pressar upp tempot.

Den var riktigt bra.
Reply
Posted: 2010-04-09 22:46:59 Answer to: "haha,, Scarlet i Frankrike. DEN VAR BRA. Ja han sätter sig i d&oum"

Became a member: 
Forum posts:
han ahde nog gjort 2-3 millar under vintersäsongen i france
Reply
Posted: 2010-04-09 22:58:43
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 2, SCARLETS AINO

S 2, SCARLETS AINO
han hade klarat sig godkänt,bättre än vad nu pagadi gjorde iaf.
Reply
Posted: 2010-04-09 23:03:47 Answer to: "han hade klarat sig godkänt,bättre än vad nu pagadi gjorde i"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 3, BOBTAIL

han hade klarat sig godkänt,bättre än vad nu pagadi gjorde iaf.'

ge oss mer!
haha...
Reply
Dark_horse Posted: 2010-04-09 23:29:34 Answer to: "Och skillnaden mot att ständigt trycka ner Örjan och Hultman och "

Jag har flera gånger påpekat för Plokko att jag tycker han ger ifrån sig en del idiotiska inlägg han med. Han börjar inte gråta för det. Och problemet är inte att ScarletsAino gillar sin namne, utan att han hoppar på en av Sveriges just nu mest intressanta hästar med usla motiveringar. Får jag inte säga vad jag tycker om det? Ibland känns det som att vissa användare på det här forumet är små gulliga barn som man inte får såra genom att säga sanningen, bara fånigt tycker jag..
Reply
Dark_horse Posted: 2010-04-09 23:36:15 Answer to: "helt klart limpicus,jag kunde knappt sagt det så mycket bättre s"

Jag vet nu pagadi är en faktastisk häst,han har slagit hästar som go on pale,acclaim och storstjärnan airstrike...fy fan så strongt gjort

Hade du inte börjat med trav först i år hade du liksom vi andra noterat de fullkomligt fantastiska prestationer han gjorde förra året.
Frankriketrippen var ett fiasko, det håller jag med om, men det finns många topphästar som har misslyckats/inte passat i Frankrike.
Och snälla du, sluta spela offer. Jag har också kallats för olika saker på detta forum, det är smällar man får ta när man skriver vad man tycker.
Reply
Posted: 2010-04-10 13:20:28
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 2, SCARLETS AINO

S 2, SCARLETS AINO
jävlar vilka fantastiska prestationer han gjort.Han vann solvallas grand prix mot noras bean och yield boko,dom två är ju den svenska eliten i dagens travsport.Sen vann han ett till fyråringslopp mot noras bean,fy fan vad duktigt,få hästar har klarat av att slå honom.Men det jag blev mest imponerad av var när han vann 100 000 på örebro när han slog topphästen production! Oooh,jävlar säger jag bara.Sen slog han production på solvalla en gång också,fy fan vilken stjärnhäst.Att slå noras bean och production är fan inte dåligt,däremot om man gjort det två gånger också är man en superhäst också.Sen att han fick pisk mot smoking gun och reven d amour......ähh det har vi ju glömt,han har ju trots allt slagit noras bean och production.
Reply
Limpicus Posted: 2010-04-10 13:28:16 Answer to: "jävlar vilka fantastiska prestationer han gjort.Han vann solvallas gra"

Ge dig nu..
Reply
Soberano Posted: 2010-04-10 13:44:05 Answer to: "jävlar vilka fantastiska prestationer han gjort.Han vann solvallas gra"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Alltså att du orkar.... Det är ju sättet han vinner på och när han gjorde det på 12.3 i slutet av November från dödens så går det inte annat än att imponeras ngt oerhört. Att han dessutom bara var 4 år gjorde inte saken sämre. Erik som kör har suttit bakom Victory Tilly,Digger Crown,Human Behauvior,Hilda zonett,Mara bourbon osv osv och om Erik då menar att hästen har KAPACITET att bli en elithäst så säger jag inte emot sen kanske han floppar totalt när han möter de bästa men det är ingen som påstått att han redan nu är en elithäst. Dessutom så är både Maharajah,Noras Bean och Yield Boko kulltoppar som nu Pagadi slagit relativt enkelt och att han ska slå världseliten redan som fyraåring kan väl inte ens du begära?

Scarlets Aino är en kanonhäst men ingen Elithäst.
Reply
Posted: 2010-04-10 13:48:37 Answer to: "jävlar vilka fantastiska prestationer han gjort.Han vann solvallas gra"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 3, BOBTAIL
Vad är det du ogillar med Nu Pagadi, mer exakt?
Ingen härinne som påstår att det är en superhäst, bara att han är vacker och lovande.

Du bråkar med dig själv.
Är det provocerande att det skrevs 300 inlägg om hans vinst i lördags och tre inlägg om Scarlets sömnrunda på Valla i onsdags?

Vill du ha uppmärksamhet?
Vad vill du ha?

Ska vi gå ner på knä för Scarlets Aino och slutade tycka om Nu Pagadi?
Reply
Posted: 2010-04-10 13:55:29
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 2, SCARLETS AINO

S 2, SCARLETS AINO
nej problemet med er är att ni redan nu har utsett nu pagadi som en elithäst.Soberano du har fel,nästan alla tycker redan nu han är en elithäst.
Reply
Posted: 2010-04-10 15:02:05 Answer to: "nej problemet med er är att ni redan nu har utsett nu pagadi som en el"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 3, BOBTAIL
Det kanske är så att vad vi alla sitter o tänker är att Nu Pagadi kör kaffeved av din Scarlets Aino.

Men orkar inte med att älta upp det.
Reply
Posted: 2010-04-10 16:44:33 Answer to: "Det kanske är så att vad vi alla sitter o tänker är at"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:

V 2, SCARLETS AINO

S 2, SCARLETS AINO
ja tänker inte tjafsa mer med dig barnunge.
Reply
1   2   3   4   5   [ 6 ]   7