Jag har släppt Porthos efter att ha läst att Melander ser det som en genomkörare inför senare lopp då han inte hittar lopp. Jag tar ställning och spikar OTP, han står på tur, har hårdheten och och jag litar på att Erik är klok nog att ta rätt beslut-
Om du tittar i spalten så har ja skrivit om Porthos o Tarzans plan..antar att Örjan kör en typisk Örjan o försöker tjäna pengar o va snäll mot hästen...!
Fin på Eriks..o Johnnys..hur gör grabbarna ? 07 öppning o 9-tid på varvet ska de väl bli...! Tror Räknenissarna på ATG jublar..lutar åt Jackis..! En flerkupong med Johnny o en vanlig garderad....spännande lopp detta !!
Inte mycket att bråka om detta...Johnny Boy är säker o ingen lång körning precis som ja tippade...! Ska ja va lite tuff på Er grabbar ? Lyssna på mig när det gäller analys o snabblopp..där har ja koll !
Är nog den som skulle gå vidare..var ett B-lopp..o Traculent levererade som ja trodde...! Nja Valla är bra snabb också...synd att detta ska gå bara en vecka innan...bättre med 14 dar...!
Inte mycket att bråka om detta...Johnny Boy är säker o ingen lång körning precis som ja tippade...! Ska ja va lite tuff på Er grabbar ? Lyssna på mig när det gäller analys o snabblopp..där har ja koll !