1
2
3
4
[ 5
]
|
|
Posted: 2011-09-21 18:55:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu blir jag snart knäpp på alla dessa siffror. I går på Jägersro ,20 sep, satt jag alla tvillingar. spelade för totalt 1650 kr och van 1660 kr. oavsett hur man spelar så kan man inte göra mera än träffa varje lopp men skrällarna uteblir, som vanligt, och flera timmars jobb kastat i sjön. får man en piggelin för en 10a idag.
Sen har jag en sak till som jag undrar över. Jag matar in bla rekordtids rankingen frå atg i mitt system men jag har märkt att den ändrar sig dag för dag. varför gör den så? en rekord tid är väl en rekord tid och ska väl inte kunna ändra sig över ett dygn eller? Jo om hästen slagit sitt rekord naturligtvis men om den inte har startat och tiden ändå ändras vad beror det på?
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2011-09-22 01:40:38  Nu blir jag snart knäpp på alla dessa siffror. I går på Jägersro ,20 sep, satt jag alla tvillingar. spelade för totalt 1650 kr och van 1660 kr. oavsett hur man spelar så kan man inte göra mera än träffa varje lopp men skrällarna uteblir, som vanligt, och flera timmars jobb kastat i sjön. får man en piggelin för en 10a idag.
Sen har jag en sak till som jag undrar över. Jag matar in bla rekordtids rankingen frå atg i mitt system men jag har märkt att den ändrar sig dag för dag. varför gör den så? en rekord tid är väl en rekord tid och ska väl inte kunna ändra sig över ett dygn eller? Jo om hästen slagit sitt rekord naturligtvis men om den inte har startat och tiden ändå ändras vad beror det på?
Answer to: "Nu blir jag snart knäpp på alla dessa siffror. I går p&ari"
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Fattar inte vart du vill komma.. Du kan peta in hur många siffror du vill i systemet men kommer aldrig att veta siffrorna på hästens dagsform..
ta bort favoriten, spela hästarna 2-3-4 på oddsranken och lägg till startnummer 1 och 5 (bra spår) eller någon bra kusk som är mindre betrodd och spela dessa 5 hästar runt om i9 dom lopp där det finns en stark men endå tveksam favorit så lovar jag att jag inte har sämre resultat än dig..
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-09-22 07:19:19
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|