1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2011-09-11 23:36:37  Spelade efter mitt system idag på Färjestad hade inte tid att lägga in alla siffror så jag tog de tre sista loppen. Lopp 8,9,10
Eftersom vi fortfarande testar systemet så spelar vi 10 kr tvilling 5 hästar i varje.
spelade
7 12 1 5 4
9 5 6 1 7
15 10 13 14 7
Fick träff i 1a med 125,68 i tvilling odds
sen missade jag de andra två. lopp 9 hade jag aldrig hittat men lopp 10 var inte långt borta.
Sen söker jag inte cred jag tycker bara det är roligt med siffror.
Hur vi tar fram hästarna eller rättare sagt siffrorna kan jag inte tala om men jag kan säga att det än en bong i varje lopp.
Lika lite som jag är tvingad att skriva här lika lite är ni tvingade att läsa det jag skriver.
När det gäller Stamping så har jag ingen aning om hur han var förra gången jag vet bara att statistiskt sett så kunde inte eller rättare sagt borde han inte kunna vunnit i går. Viket han inte heller gjorde eller hur.
Answer to: "Spelade efter mitt system idag på Färjestad hade inte tid att l&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad du måste fatta är att du lika gärna kan skriva att du har trekant med Paris Hilton och Pamela anderson varje helg. om du inte postar spelen innan har du noll trovärdighet och då kan du lika gärna skita i att skriva här. har du hittat en "bankomat" så är det bara att gratulera, och ingen kommer kunna lista ut ditt "system" bara för att du postar spelen i förväg. Dessutom säger du i efterhan vi,lka spel du haft och då är det ju samma grad av avslöjande. För mig finns det bara en anledning till attt du inte postar spelen: du kör en scam med avsikt att lura folk att köpa ngn jävla bluff-excelfil. Postar du spelen och det visar sig att du talar sanning blir jag grymt imponerad. Men fram tills dess är du med stor sannolikhet en bluff.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-12 07:00:12
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Sådan här höll man på med i många år i Galoppens England..inget nytt under solen..för många variabler o så tillkommer viktningen av dem...suck !! Stamping förlora på att han var ofräch igen "statestik" där inte... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-12 09:37:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tja jag vet inte. Jag vinner pengar och det är för mig huvudsaken.
Ni som är med på maillistan kommer att få mitt spel till lördag. Jag ska försöka hålla mig in i det sista med att lämna in så jag inte missar någon strykning. Ni andra, tja gör som ni brukar, så får vi se hur det går.
Lycka till.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-09-12 09:50:54
 Sådan här höll man på med i många år i Galoppens England..inget nytt under solen..för många variabler o så tillkommer viktningen av dem...suck !! Stamping förlora på att han var ofräch igen "statestik" där inte... 
Answer to: "Sådan här höll man på med i många år i Ga"
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2011-09-12 12:37:44  Tänk om statestiken visade att han var ofräch igen då?
Answer to: "Tänk om statestiken visade att han var ofräch igen då?"
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Har jag missförstått något nu eller?
Du spelar på hästar mellan 8 till 60 gånger pengarna eller något sådant, eller hur?
Om nu ditt system visar att Stamping var ofräsch, betyder det då att alla hästar som spelas under 6 gånger pengarna är dåliga för dagen?
Missförstå mig rätt.
Ifall det är så, grattis! Du har knäckt koden  PMa mig nästa gång ditt system säger att en häst är ofräsch så spelar jag den inte
Skämt åsido. Men vill du att folk ska tro dig på ett sådant forum som Travzonen är, så bör du posta dina spel för alla innan loppet. Annars är det få som tror dig. Jag skulle lika gärna kunna säga att jag är den som tagit hem de 10 största vinsterna på v75 genom tiderna och posta ett system med alla rätt som jag gjort i efterhand.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2011-09-12 13:10:23
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-12 14:02:36  Tja jag vet inte. Jag vinner pengar och det är för mig huvudsaken.
Ni som är med på maillistan kommer att få mitt spel till lördag. Jag ska försöka hålla mig in i det sista med att lämna in så jag inte missar någon strykning. Ni andra, tja gör som ni brukar, så får vi se hur det går.
Lycka till.
Answer to: "Tja jag vet inte. Jag vinner pengar och det är för mig huvudsaken"
|
|
Det samma !! Jag vinner också pengar o ja har en hästkunskap o travöga som ja förvärvat under många många år ! Siffror är okej o stat. är okej men de är inte hela "sanningen" folk har försökt med att vikta variabler o satt ihop detta under flera år..som tex. i England..men inte lyckats ! De blir för mycket att räkna på o viktnings problematiken är "stor" ! Men lycka till ! Du lär dig mer o mer tror ja och man kan aldrig bli full lärd !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-12 14:13:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tack för att du ändrat tonläget "dujorhan". det finns ingen anledning att kasta skit på varandra tycker jag. Jag skickar dig ett mail.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-12 14:50:30  Tack för att du ändrat tonläget "dujorhan". det finns ingen anledning att kasta skit på varandra tycker jag. Jag skickar dig ett mail.
Answer to: "Tack för att du ändrat tonläget "dujorhan". det fi"
|
|
Nej jag kastar inte skit på någon ! Du får inte tro det !! Har hört några varianter under årens lopp..när du "förutsåg" frächören hos Stamping så har du alltså en viktning för den variabeln eller ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-12 14:57:07
|
|
Man kan ju skapa en egen lista med variabler o försöka vikta dom..för min del så blir det många variabler o när jag sedan viktar dom så blir det en rätt stor "matris"...så där står ja tyvärr !! 
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2011-09-12 15:43:04
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Hoppas du inte tog illa upp då det var menat som ett skämt  Lycka till. Huvudsaken är ju att man inte går minus och har roligt. Drömmen vore ju att leva på trav och det kanske ditt system kan fixa åt dig 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-12 15:44:48
|
|
Tyvärr så hör spel på hästar till de farliga spelen !! Spel som tycks kunna lösas med siffror eller kunskap !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-12 15:48:01  Hoppas du inte tog illa upp då det var menat som ett skämt  Lycka till. Huvudsaken är ju att man inte går minus och har roligt. Drömmen vore ju att leva på trav och det kanske ditt system kan fixa åt dig 
Answer to: "Hoppas du inte tog illa upp då det var menat som ett skämt:) Lyc"
|
|
Levde på trav under en tid förr o ja åkte som en skottspole runt på travbanorna o spelade på vinnare o plats..mycket slit o många mil men sedan när man blir äldre o familj funkade inte de..nu är de ju datorn som gäller.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-12 16:50:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Intressant tråd detta och jag gör ett litet undantag mot mitt "avhopp" härifrån.
du möts av skepsis, vilket inte är så konstigt eftersom du menar att du kanske har snubblat över det som många letat efter utan framgång länge, och att du gjort detta efter att ha spenderat några timmar med ett excelark. Kan upplevas som provocerande för många. Jag är av naturen skeptisk, men är intresserad av fortsättningen till ditt arbete. Maila mig gärna.
det finns teams i hong kong som vinner stora pengar med hjälp av system som hittar kusar med överodds. Det är riktigt smarta männinskor med mkt pengar som kör detta. Dock påstår i te ens dom att deras system kan hitta vinnarna. Det handlar om relativt små skillnader i odds kontra vinstchans och eftersom dom spelar med så stora belopp och många bets tjänar dom mkt pengar. Detta funkar där eftersom omsättningen är så hög och eftersom kineser är vidskepliga och spelar mkt på startnummer/turnummer.
det går även att hitta överodds i Sverige. Framförallt på tvillingsspel och DD, men då handlar det främst om att jämföra vinnaroddset/platsoddset med oddset på kombinationen ifråga. Det är nämligen mkt svårt att i längden slå kollektivet på fingrarna när det gäller vinnaroddsets förmåga att hitta vinnarna.
utan att behöva beskylla dig för ngt eller vara skeptisk så rekommenderar dig att lägga upp spelen här innan. Inte minst för din egen skull för det är lätt att man lurar sig själv genom att strunt i att ta med några spel till statistiken av den en eller andra anledningen i sin jakt på den heliga graalen. Lägger man upp spelen innan kan man varken ljug för sig själv eller andra och det går att kontrollera svart mot vitt. har lite svårt att förstå vad du har emot det förslaget.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-09-12 19:16:35
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Har fått ta emot lite spel från micke 501 på mailen (innan spelstopp) o redovisar senare hur det gick.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-12 19:54:39  Intressant tråd detta och jag gör ett litet undantag mot mitt "avhopp" härifrån.
du möts av skepsis, vilket inte är så konstigt eftersom du menar att du kanske har snubblat över det som många letat efter utan framgång länge, och att du gjort detta efter att ha spenderat några timmar med ett excelark. Kan upplevas som provocerande för många. Jag är av naturen skeptisk, men är intresserad av fortsättningen till ditt arbete. Maila mig gärna.
det finns teams i hong kong som vinner stora pengar med hjälp av system som hittar kusar med överodds. Det är riktigt smarta männinskor med mkt pengar som kör detta. Dock påstår i te ens dom att deras system kan hitta vinnarna. Det handlar om relativt små skillnader i odds kontra vinstchans och eftersom dom spelar med så stora belopp och många bets tjänar dom mkt pengar. Detta funkar där eftersom omsättningen är så hög och eftersom kineser är vidskepliga och spelar mkt på startnummer/turnummer.
det går även att hitta överodds i Sverige. Framförallt på tvillingsspel och DD, men då handlar det främst om att jämföra vinnaroddset/platsoddset med oddset på kombinationen ifråga. Det är nämligen mkt svårt att i längden slå kollektivet på fingrarna när det gäller vinnaroddsets förmåga att hitta vinnarna.
utan att behöva beskylla dig för ngt eller vara skeptisk så rekommenderar dig att lägga upp spelen här innan. Inte minst för din egen skull för det är lätt att man lurar sig själv genom att strunt i att ta med några spel till statistiken av den en eller andra anledningen i sin jakt på den heliga graalen. Lägger man upp spelen innan kan man varken ljug för sig själv eller andra och det går att kontrollera svart mot vitt. har lite svårt att förstå vad du har emot det förslaget.
Answer to: "Intressant tråd detta och jag gör ett litet undantag mot mitt &q"
|
|
Snyggt inlägg P. !! Finns igen helig graal att hitta i travet !! Hårt arbete o den berömda turen är det som kanske ger utdelning !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-12 20:02:10 Edited(1): 2011-09-12 20:25:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fan va nervös jag blev nu.
Polajsen tack för ditt inlägg. Jag spelar för rellativt små summor och vinner därför ganska små summor men om "min" statestik fungerar så hoppas jag sakta men säkert spela upp mig. Målet ligger på 50 kr / tvilling ( 500  i varje lopp under en lördag. Det jag tycker är lite roligt är att i lördags tog vi 7 av 13 tvillingar vilket jag tycker är helt otroligt. Tur? Ja troligen men fan vet om inte......
Har 2 spel pg ikväll. B_Good har bongarna.
Bom i lopp 6 tyvärr.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-12 20:43:37  Snyggt inlägg P. !! Finns igen helig graal att hitta i travet !! Hårt arbete o den berömda turen är det som kanske ger utdelning !! 
Answer to: "Snyggt inlägg P. !! Finns igen helig graal att hitta i travet !! H&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tack!
Kanske ingen helig graal. Men det är ingen "perfekt marknad" och det går att hitta felaktiga oddssättningar, och gör man det systematiskt så har ju hittat en vinnande formel vilket är så nära en helig graal du kan komma.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-12 20:44:26  Fan va nervös jag blev nu.
Polajsen tack för ditt inlägg. Jag spelar för rellativt små summor och vinner därför ganska små summor men om "min" statestik fungerar så hoppas jag sakta men säkert spela upp mig. Målet ligger på 50 kr / tvilling ( 500  i varje lopp under en lördag. Det jag tycker är lite roligt är att i lördags tog vi 7 av 13 tvillingar vilket jag tycker är helt otroligt. Tur? Ja troligen men fan vet om inte......
Har 2 spel pg ikväll. B_Good har bongarna.
Bom i lopp 6 tyvärr.
Answer to: "Fan va nervös jag blev nu.
Polajsen tack för ditt inlägg"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoppas för din skull att det inte är tur, men det behövs som sagt ett antal omgångar för att du ska veta säkert. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-12 21:50:31 Edited(1): 2011-09-12 22:15:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
spelat i sista i Boden
Testar en ny parameter på tilläggshästana spelet blir då.
6 8 12 13 14
Nu har jag redan lämnat in enligt gamla rankingen 6 8 12 14 15 en borde slå
13 14 naturligtvis 16,62. Ganska lätt i efterhand men det duger ju inte här eller hur.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|