1
2
3
[ 4
]
5
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-10 22:47:39
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 7, GLEN KRONOS
|
hans fonstora dagar var som sagt för över 3 år sedan.......inte gjort ett vettigt lopp i spets sedan dess, och även då var han lite blöt av sig tycker jag.
men visst, han gjorde väl något/några bra lopp i spets då kanske.......möjligt du har rätt i det DeRien.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 01:48:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fast chansspik till den procenten. Visst man ska ha vinnaren, så % är ju sk*tsamma, men nästan 70% nu. Känns inte så spelvärt om man inte tycker det är en STARK spik !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 10:30:34  Fast chansspik till den procenten. Visst man ska ha vinnaren, så % är ju sk*tsamma, men nästan 70% nu. Känns inte så spelvärt om man inte tycker det är en STARK spik !
Answer to: "Fast chansspik till den procenten. Visst man ska ha vinnaren, så % är ju "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, FLYING HERKULES
|
 Fast chansspik till den procenten. Visst man ska ha vinnaren, så % är ju sk*tsamma, men nästan 70% nu. Känns inte så spelvärt om man inte tycker det är en STARK spik !
Där tog du mig på sängen. Tack för att du får mig att ta reson. Jag kommer inte att spika honom nu.
|
|
Reply
|
|
rotagg
|
Posted: 2008-01-11 13:23:57
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
|
Jag tror ni vet min åsikt vad gäller tvååringstävlande vid det här laget och jag tror inte ens nijo kan få mig att ändra på den.. slutdiskuterat alltså..
Patrik håkansson tror att ingen tar en längd på harlans boogie och körs den där kan det ställa till det för flying herkules.. persos yankee som då har rygg på harlans kan få en perfekt resa i andra-tredje utvändigt och eventuellt slå av de till slut.. han är säkert bättre med senaste loppet i kroppen.. harlans är naturligtvis också intressant från spets
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 14:08:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, GLEN KRONOS
|
Hörde ryktesvägen att Glen Kronos skulle hade ett storlopp nästa vecka men tvivlar. Någon som hört något?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 14:20:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Läste bara att Glen såg fantastisk ut i tisdagens jobb...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 15:05:41
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, TUNK NAFETS
|
6, 7, 9 känns oerhört starkt, tror inte de minsta på flying eller harlans, deras enda chans som jag ser det är en invändig resa med perfekt lucka sista 100 eller nåt, flying viker ner sig i spets som redan nämnt så då får de bli 6,7,9
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 21:40:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, PERSOS YANKEE
|
Hård strid om ledningen är att vänta mellan Harlans Boggie och Flying Herkules. Björn är inte dummare än att han tar upp och kryper ner i rygg på Harlans Boggie. När det hela har bedarrat kliver Tunk Nafets fram,som måste köras offensivt över 1640, och ställer en alvarlig fråga och får då överta eftersom Inves inte heller är så dum att utsätta hästen för ytterliggare en tryckare. Då får varken H.B eller F. H se daganes ljus från invändigt läge. Vart hamnar Glen Kronos då kan man fråga sig? Jo, han får vandra i dödens loppet igenom och åker dit på linjen som moralisk vinnare. Den som gynnas av det halvhårda tempot och vinner med huvud är Persos Yankee. Ett mycket händelserikt kortlopp är att vänta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-11 23:17:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Märkligt lopp detta!!!....den som har en bra dag vinner!!!...jag har inte råd med alla...så det blirnästan alla istället: 1,3,4,5,6,7,9
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 00:24:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, FLYING HERKULES
|
Ett mycket intressant lopp ur spelmässig synvinkel.
Mycket diskussioner om att Flying Herkule har haft sina bästa dar, men jag är inne på att Timo Nurmos har förbättrat kvaliten, och att hans bästa dar är just nu! Däremot tror jag att han gör sina bästa lopp med en smygare, precis som han gjorde senast när han plockade ner Super Light som Westholm hoppas på en topp fem-placering med i Prix D´Amerique! Får han sitt lopp så finns det ingen i detta fält som klarar av att stoppa honom. Nurmos regerar! Från spets är jag inte lika säker på att han bara vinner loppet, men jag tror fortfarande det. Spets o släpp, med lucka, o segern är klar!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 00:51:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
F.H.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 01:40:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, HARLANS BOOGIE
|
Harlans Boogie och Peter Ingves står högt i kurs för mig trots distansen, men vågar inte bortse från Flying eller Glen. Sedan är det fint värde i att spela Prime, så mina streck i avd. 3 blir 2,3,7,10.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 09:24:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, FLYING HERKULES
|
Ifrån Stall Lähdekorpi säger man att Palermo Mail har bäst chans av deras hästar i detta fältet...
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-12 09:29:43
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 7, GLEN KRONOS
|
Jag hoppas Harlans Boogie tar emot Flying Herkules och jag tror båda i såna fall viker sig dubbelt på upploppet. Den enda intressanta på strecken och därför min spik blir GLEN! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 10:43:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, FLYING HERKULES
|
Hur jag än försöker att fälla Flying Herkules så går det icke...Vunnit 3 av 3 på Jägerso över 1640, är i toppform, kommer till spets. Om inte Glen Kronos körs fram i dödens så får han bestämma och rinner undan i en snabb avslutning. Om Glen går fram faller han på eget grepp och jag ser ingen som ska plocka ner honom. Visst är han mycket streckad men jag hittar ingen bättre spik denna omgång. Skrällarna jobbar vi in i andra lopp 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-12 10:44:44
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
V 7, GLEN KRONOS
|
Ludde är inne på att dra alla skorna och köra Glen kronos barfota runt om för första gången.
11.5 ggr pengarna på unibet, jo man tackar^^
skulle tro på enkel vinst eller galopp...........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 10:48:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, PERSOS YANKEE
|
Jag har dragit till o spikat Persos Yankee här, drömde nyligen att Erik vann och att Victoria Silvestedt tillfredställde mig oralt, och då pratar jag inte om tandborstning.
Kombinationen blir oslagbar, dolt budskap. 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-12 10:55:46
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 7, GLEN KRONOS
|
Jag är inte säker på att Ingves släpper Hercules till spets! Efter barfota infon om Glen säger jag som Nijo: Enkel vinst eller galopp!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 11:19:26
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, FLYING HERKULES
|
Med låga 21 % på Glen Kronos måste han med på kupongen. Det kommer dock kännas snopet då Flying Herkules kommer först i mål när jag varit så pass inne på att spika.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-12 11:24:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, FLYING HERKULES
|
Barfota runt om på Glen kittlar lite...men tror ändå att det häxar från början och över full väg hade han varit tänkbar, kan bli svårt att komma till över 1640. Jag hoppas att Peter Ingves släpper när Gopp+storfavorit provar för spets...det är ändå 75 lax i andrapris och varför ska han sitta och svara med Harlans Boogie. Vi får väl se hur det går, känns som att det blir pannkaka om man byter spik nu iaf...
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
|