1
2
3
[ 4
]
5
6
7
8
|
|
Posted: 2011-10-05 21:23:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, SANITY
S 2, ALVENA PELE
|
sanity blir min streck i spelet o iceland
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-05 21:28:08
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Sällan man hör Lennartsson låta så positiv som han gjorde angående Alvena Pele! Spik utan minsta tvekan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-05 21:34:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
samma får man väl säga om melander då, barfota runt om, helstängt och toppform på iceland. Blir inte direkt förvånad om han håller ut alvena pampas eller knäcker den från dödens om melander är offensiv för dagen.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-05 21:58:46 Edited(1): 2011-10-05 21:59:38  samma får man väl säga om melander då, barfota runt om, helstängt och toppform på iceland. Blir inte direkt förvånad om han håller ut alvena pampas eller knäcker den från dödens om melander är offensiv för dagen.
Answer to: "samma får man väl säga om melander då, barfota runt o"
|
|
Vart har du fått helstängt och toppform ifrån? Såg just en intervju med Melander där han så att det förmodligen blir barfota runt om eller åtminstone fram, han hade ingen aning om vad det skulle bli för huvudlag och han tyckte att Iceland var ojämn men att Örjan tyckte att han kändes fin senast... Försöker du vilseleda som vanligt din lilla luring? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-05 22:53:45  samma får man väl säga om melander då, barfota runt om, helstängt och toppform på iceland. Blir inte direkt förvånad om han håller ut alvena pampas eller knäcker den från dödens om melander är offensiv för dagen.
Answer to: "samma får man väl säga om melander då, barfota runt o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hur fan ska han hålla ut Alvena Pampas som inte ens är med i loppet?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-10-05 23:29:50
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 4, MARSHLAND
S 1, ICELAND
|
Kul lopp! Iceland o Alvena pele sida vid sida är spännande. Tror som många andra här inne att nu tar det stopp för Sanity men hoppas inte. Det känns som det är dags för marschland att få nåt erkännande snart eller? Eller är det bara i mitt huvud? Slösar nog tillochmed ett streck på Yield om det nu skulle gå snabbt i början.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-05 23:34:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ALVENA PELE
S 2, ALVENA PELE
|
OM man nu får för sig att gardera den stenklara Alvena Pele så tycker jag Annicka är ett tidigt streck.
Den är startsnabb och kan därmed placeras lämpligt, den är mkt speedig, den har bevisad form och den är en skräll på strecken.
Min rank här är: 2,1,7,6,4,5
Men som sagt. Det är bara att spika här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 01:16:10  OM man nu får för sig att gardera den stenklara Alvena Pele så tycker jag Annicka är ett tidigt streck.
Den är startsnabb och kan därmed placeras lämpligt, den är mkt speedig, den har bevisad form och den är en skräll på strecken.
Min rank här är: 2,1,7,6,4,5
Men som sagt. Det är bara att spika här.
Answer to: "OM man nu får för sig att gardera den stenklara Alvena Pele s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
annica som blev uppäten av reven d amour  ne usch, stoet tillhör inte topp 20 ens bland stona
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 03:23:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns ju ganska många startsnabba här, någon som vill jävlas ?
Lite kamikaze laddning ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 08:59:47  annica som blev uppäten av reven d amour  ne usch, stoet tillhör inte topp 20 ens bland stona
Answer to: "annica som blev uppäten av reven d amour:) ne usch, stoet tillhör"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ALVENA PELE
S 2, ALVENA PELE
|
Säger iofs inte så mkt vilka som slagit ett vekt sto. Den måste ju få det serverat.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-06 09:02:55  när det gäller kort distans buddy spelar det sällan någon roll om man får bestämma lr inte
oavsätt om det går snabbt i loppet så går det sällan snabbare än vad sluttiden blir endå, så det är riktigt svårt att det ska bli överpaceat i ett kortlopp i guld
Answer to: "när det gäller kort distans buddy spelar det sällan nå"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nej de har du nog rätt i..känns sådär med Per ändå... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-06 09:05:28  Finns ju ganska många startsnabba här, någon som vill jävlas ?
Lite kamikaze laddning ?
Answer to: "Finns ju ganska många startsnabba här, någon som vill j&au"
|
|
Ja jag är lite inne på de..men Åke tex. kanske inte vill göra Pers het..annars har ju han en startsnabb häst som kan gå en bit från start.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-06 09:08:07
|
|
Kan ju trycka till för att få tag i ryggen på Per...3:an är slö ut o ja tror inte Fredde hinner imellan heller..man överskattar ibland 9:de spåret..behöver en riktig kvick häst för att behålla startryggen o de är inte Reven de första stegen.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 11:48:31  Säger iofs inte så mkt vilka som slagit ett vekt sto. Den måste ju få det serverat.
Answer to: "Säger iofs inte så mkt vilka som slagit ett vekt sto. Den m&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
otroligt ojämn och för dålig helt enkelt, skulle den eller raven vinna detta guldloppet så ser jag det som en lika stor skräll som när speedy gold vann
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 20:50:40 Edited(1): 2011-10-06 20:53:02  Vart har du fått helstängt och toppform ifrån? Såg just en intervju med Melander där han så att det förmodligen blir barfota runt om eller åtminstone fram, han hade ingen aning om vad det skulle bli för huvudlag och han tyckte att Iceland var ojämn men att Örjan tyckte att han kändes fin senast... Försöker du vilseleda som vanligt din lilla luring? 
Answer to: "Vart har du fått helstängt och toppform ifrån? Såg j"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stefan melander sade inför senaste loppet att iceland var i "ruggigt bra form", sedan har m m melander sagt att iceland ska gå med helstängt och barfota runt om och har toppform. Vad sedan stefan säger i TV vet väl alla att man inte ska bry sig om.............
knappast mina ord, snarare från stallet.
Men jag hoppas på körning här och sedan kommer reven snabbt till slut. Men blir som sagt inte det minsta förvånad om iceland knäcker alvena pampas från dödens. Däremot kanske inte troligt att melander styr ut om han blir av med spets?.............
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-06 21:00:29  stefan melander sade inför senaste loppet att iceland var i "ruggigt bra form", sedan har m m melander sagt att iceland ska gå med helstängt och barfota runt om och har toppform. Vad sedan stefan säger i TV vet väl alla att man inte ska bry sig om.............
Answer to: "stefan melander sade inför senaste loppet att iceland var i "rugg"
|
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 21:47:49  stefan melander sade inför senaste loppet att iceland var i "ruggigt bra form", sedan har m m melander sagt att iceland ska gå med helstängt och barfota runt om och har toppform. Vad sedan stefan säger i TV vet väl alla att man inte ska bry sig om.............
Men jag hoppas på körning här och sedan kommer reven snabbt till slut. Men blir som sagt inte det minsta förvånad om iceland knäcker alvena pampas från dödens. Däremot kanske inte troligt att melander styr ut om han blir av med spets?.............
Answer to: "stefan melander sade inför senaste loppet att iceland var i "rugg"
|
Became a member:
Forum posts:
|
I vilket lopp är Alvena Pampas med i? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-06 23:01:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
givetvis knäcker Iceland Alvena pele från dödens fast alvene pele springer nedåt 10,5, ännu ett gott exempel på när Folke fortsätter vilseleda folk
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-07 00:00:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
1 2 4 7 8 9 11 skräll tack
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-07 06:49:23
Answer to: "Så du menar att man inte ska gå på vad Melander sa p&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
självklart, stefan har aldrig sagt något vettigt i TV
Ganska säker på att iceland går med helstängt och barfota runt om, toppform och laddas för allt för spets. Sedan vet jag att Reven d'amour ska köras offensivt och därav borde avanceras tidigt om de tar upp där framme.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5
6