1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8
|
phipe
|
Posted: 2011-10-03 19:31:38  som favorit/ 2a favorit kan jag garantera att många inte kommer vara förvånade om han vinner. Däremort lär du bara få 6 rätt om du spikar
Answer to: "som favorit/ 2a favorit kan jag garantera att många inte kommer vara "
|
Became a member: 2010-08-01
Forum posts: 643
|
Vem vinner då spanis? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 19:32:54  Vem vinner då spanis? 
Answer to: "Vem vinner då spanis?:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Access tooma såklart 
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2011-10-03 19:40:46  Access tooma såklart 
Answer to: "Access tooma såklart:)"
|
|
hehe, skulle du kunna säga hur eller varför Acess tooma vinner? Känns lite långsökt... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-10-03 19:42:16  hehe, skulle du kunna säga hur eller varför Acess tooma vinner? Känns lite långsökt... 
Answer to: "hehe, skulle du kunna säga hur eller varför Acess tooma vinner? K"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Hur var det med bortre Indien..? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 19:47:39 Edited(1): 2011-10-03 19:48:16  Hur var det med bortre Indien..? 
Answer to: "Hur var det med bortre Indien..?;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ALVENA PELE
S 2, ALVENA PELE
|
mm.. Access Tooma var en av mina favorithästar innan den gick upp i guld. Men sedan slutade den vinna. Kapaciteten finns nog där, men tror psyket försvann på den. Den vinner inte längre. tror dom matchade den lite för tufft ett tag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 19:50:29  hehe, skulle du kunna säga hur eller varför Acess tooma vinner? Känns lite långsökt... 
Answer to: "hehe, skulle du kunna säga hur eller varför Acess tooma vinner? K"
|
Became a member:
Forum posts:
|
givetvis leder Alvena pele runtom som herrarna humle och dumle varit inne på
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2011-10-03 19:54:56  givetvis leder Alvena pele runtom som herrarna humle och dumle varit inne på
Answer to: "givetvis leder Alvena pele runtom som herrarna humle och dumle varit inne p"
|
|
Tycker Pele har lite mer att bevisa, vet inte om han är så pass bra att han kan leda runt om mot dessa hästar. Tror han blir överstreckad...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 19:56:10  Tycker Pele har lite mer att bevisa, vet inte om han är så pass bra att han kan leda runt om mot dessa hästar. Tror han blir överstreckad...
Answer to: "Tycker Pele har lite mer att bevisa, vet inte om han är så pass "
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror den inte kan torska loppet, är ju omöjligt, bara köra rakt fram
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 20:00:49  Tycker Pele har lite mer att bevisa, vet inte om han är så pass bra att han kan leda runt om mot dessa hästar. Tror han blir överstreckad...
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ALVENA PELE
S 2, ALVENA PELE
|
ehhh. Va? Hmmm... tror du får gå längre bak i lopparkivet.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-03 20:05:01  Tycker Pele har lite mer att bevisa, vet inte om han är så pass bra att han kan leda runt om mot dessa hästar. Tror han blir överstreckad...
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Om det är någon som blir överstreckad så är det Iceland. Han blir ju fast invändigt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 20:07:02  Tycker Pele har lite mer att bevisa, vet inte om han är så pass bra att han kan leda runt om mot dessa hästar. Tror han blir överstreckad...
|
Became a member:
Forum posts:
|
springer man 10 tid i dödens bör man väll ha chans från spets me lr? även mot dessa monsterhästar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 20:08:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ALVENA PELE
S 2, ALVENA PELE
|
Skillnad om det fanns ett styrkemonster som håller uppe tempot, eller om ngn idiot kör i starten för ledningen. men ngt monster är inte med och alla vet att Alvena Pele spetsar enkelt. Det blir inte ens ngn som kör för rygg eftersom Iceland finns där...Alltså: spets, sänk och dra ifrån sista 500 på 1.08
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-03 20:11:44
|
|
Alvena Pele kan med största säkerhet gå en låg 1.10-tid från ledningen på Gävles ruskigt snabba bana. Borde räcka en bit... 
|
|
Reply
|
|
phipe
|
Posted: 2011-10-03 20:32:52
|
|
Usch vad ni snackar upp hästen. Verkar verkligen som att många är inne på Pele, blir nog 60-70 procentare. Sen vinner Iceland till 21 procent, mumma! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-03 20:38:23  Usch vad ni snackar upp hästen. Verkar verkligen som att många är inne på Pele, blir nog 60-70 procentare. Sen vinner Iceland till 21 procent, mumma! 
Answer to: "Usch vad ni snackar upp hästen. Verkar verkligen som att många &"
|
|
Hur tror du att loppet blir kört?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 21:08:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blir inte det minsta förvånad om iceland håller spets. Inte alls lätt att ta 1 längd sida vid sida med spår 1 och 2. Alvena pele är ruggigt snabb ut, men han hade haft större spetschans med spår 3-5.......
Reven d'amour var som sagt gudomlig senast och blir livsfarlig vid minsta överpace, bra rygg att gå på här också. Annars är han knappast en "favorithäst" jag har, haha. Däremot är det en väldigt fin travare,,,,,,,,,,,,
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-03 21:14:19  Blir inte det minsta förvånad om iceland håller spets. Inte alls lätt att ta 1 längd sida vid sida med spår 1 och 2. Alvena pele är ruggigt snabb ut, men han hade haft större spetschans med spår 3-5.......
Reven d'amour var som sagt gudomlig senast och blir livsfarlig vid minsta överpace, bra rygg att gå på här också. Annars är han knappast en "favorithäst" jag har, haha. Däremot är det en väldigt fin travare,,,,,,,,,,,,
Answer to: "Blir inte det minsta förvånad om iceland håller spe"
|
|
Skillnad på att springa och kaxa i ledningen som Reven gjorde senast och att attackera bakifrån som han gjorde när han vägrade springa förbi Viola Silas...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 21:15:29  Blir inte det minsta förvånad om iceland håller spets. Inte alls lätt att ta 1 längd sida vid sida med spår 1 och 2. Alvena pele är ruggigt snabb ut, men han hade haft större spetschans med spår 3-5.......
Answer to: "Blir inte det minsta förvånad om iceland håller spe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är ju allmänt känt att det är din favvohäst,. så svårt neka till, dessutom är det en riktig jävla pisshäst, har ingen bra egenskap alls.
bättre håller sig i norrland (mot lämpligt motstånd) så kan det bli mer vinster
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 21:16:15 Edited(1): 2011-10-03 21:19:26  Skillnad på att springa och kaxa i ledningen som Reven gjorde senast och att attackera bakifrån som han gjorde när han vägrade springa förbi Viola Silas...
Answer to: "Skillnad på att springa och kaxa i ledningen som Reven gjorde senast "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tyckte det var en bra insats, gick ruggigt snabbt i 4.e spår där, inget konstigt att speeden tog slut, gick bara sådär dubbelt så snabbt som viola silas sista 500 meterna i det loppet.
Hur blir det ens "favorithäst" för att man spikar den 2ggr? favorithäst skit har jag jag lagt av med sedan många år kan jag lova. Förvånar mig inte att du tycker det är en skithäst travspanarn, din begränsade travkunskap har vi väl redan diskuterat...............
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-03 21:21:28 Edited(3): 2011-10-03 21:27:02  Tyckte det var en bra insats, gick ruggigt snabbt i 4.e spår där, inget konstigt att speeden tog slut, gick bara sådär dubbelt så snabbt som viola silas sista 500 meterna i det loppet.
Hur blir det ens "favorithäst" för att man spikar den 2ggr? favorithäst skit har jag jag lagt av med sedan många år kan jag lova. Förvånar mig inte att du tycker det är en skithäst travspanarn, din begränsade travkunskap har vi väl redan diskuterat...............
Answer to: "Tyckte det var en bra insats, gick ruggigt snabbt i 4.e spår där"
|
Became a member:
Forum posts:
|
oki, vill du förneka att du har en förkärlek till hästen så får du väll det då, inget tjata om, vi andra vet bättre!
Folke det är inget jag tycker, det ÄR en skithäst, finns massor av fakta på det, bara kolla loppen och hästen i sig själv hur den beter sig.
den platser ju inte i den klassen den befinner sig, medhängare de dagar dne fungerar, fyyy, usch bort, euuuw!
P.S bara hoppas spelbolagen lägger upp den som favorit i h2h mot vilken häst som helst i loppet, så bara ta redigt betalt!!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6