1
2
3
[ 4
]
5
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-09-10 14:10:45  1,4,5,6,7,8,9,11...
Årets streckslösare ?
Moi !

Answer to: "1,4,5,6,7,8,9,11...
Årets streckslösare ?
Moi !
:D"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, PARKIN
S 3, LEO ON LINE
|
Jepp 
Hoppas du har rankat bra i slutet 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2011-09-10 14:18:53  GRATTIS!! Lär bli en hyfsad slant ändå 
Answer to: "GRATTIS!! Lär bli en hyfsad slant ändå ;)"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Tack som fan  Fick med den kamelen på 6 streck. Men det var jag värd efter att ha inlett med två stenklara spikar  Fan va gött! Ble ju skitbra betalt.
(men tänk om Clouds Above vunnit  )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-10 14:34:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
 zwack med lennartsson spetsar från spår 8, druckit mkt i helgen ?
haha!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-09-10 14:35:01  Jepp 
Hoppas du har rankat bra i slutet 
Answer to: "Jepp:D
Hoppas du har rankat bra i slutet;)"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, PARKIN
|
Hehe.. Det var det värt...
Jävla Lennartsson kunde väl låtit Örjan gå i dödens..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-10 14:35:11  Tack som fan  Fick med den kamelen på 6 streck. Men det var jag värd efter att ha inlett med två stenklara spikar  Fan va gött! Ble ju skitbra betalt.
(men tänk om Clouds Above vunnit  )
Answer to: "Tack som fan :) Fick med den kamelen på 6 streck. Men det var jag v&a"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Stort Grattis !! Bra gjort o få med oddsaren !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-10 14:36:58  1,4,5,6,7,8,9,11...
Årets streckslösare ?
Moi !

Answer to: "1,4,5,6,7,8,9,11...
Årets streckslösare ?
Moi !
:D"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja både Parkin o Örjans såg bra ut så de gick med sparlopp här !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-10 23:36:15  zwack med lennartsson spetsar från spår 8, druckit mkt i helgen ? 
Answer to: "zwack med lennartsson spetsar från spår 8, druckit mkt i helgen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ZWACK
S 8, ZWACK
|
känner du dig dum nu eller har du inte vett att göra det?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-12 03:00:39  känner du dig dum nu eller har du inte vett att göra det?
Answer to: "känner du dig dum nu eller har du inte vett att göra det?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja får man körorder så, inget konstigt fattar till och med du
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-12 10:19:42  ja får man körorder så, inget konstigt fattar till och med du
Answer to: "ja får man körorder så, inget konstigt fattar till och med"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ZWACK
S 8, ZWACK
|
Nej...Inte konstigt. Ändå var det helt otänkbart för dig innan loppet. Men tydligen självklart nu i efterhand.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-09-12 10:45:56  ja får man körorder så, inget konstigt fattar till och med du
Answer to: "ja får man körorder så, inget konstigt fattar till och med"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 9, PARKIN
|
 kan du ge mig ETT exempel när Per laddat från spår 8 senaste 2 åren när han haft en häst som lånestyrning.
 jo hade ju spelat stor roll "verkligen"
 sluta inbilla dig att lennartsson laddar från spår 7 och 8 i auto, det är inte hans filosofi.
 sluta böanda in andra hästar nu, du är så fel ute så att du nästan böärjar inse det när du spekulerar i att Per skulle sitta i spets här, ju mer du inser det ju emr pinsamt börjar de kännas va? aja ska inte gnida in det
 alla är vi fel ute ibland
Du borde kanske citera dig själv denna gången?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-13 23:01:31   kan du ge mig ETT exempel när Per laddat från spår 8 senaste 2 åren när han haft en häst som lånestyrning.
 jo hade ju spelat stor roll "verkligen"
 sluta inbilla dig att lennartsson laddar från spår 7 och 8 i auto, det är inte hans filosofi.
 sluta böanda in andra hästar nu, du är så fel ute så att du nästan böärjar inse det när du spekulerar i att Per skulle sitta i spets här, ju mer du inser det ju emr pinsamt börjar de kännas va? aja ska inte gnida in det
 alla är vi fel ute ibland
Du borde kanske citera dig själv denna gången?
Answer to: "kan du ge mig ETT exempel när Per laddat från spår "
|
Became a member:
Forum posts:
|
znark
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-13 23:03:10  Nej...Inte konstigt. Ändå var det helt otänkbart för dig innan loppet. Men tydligen självklart nu i efterhand.
Answer to: "Nej...Inte konstigt. Ändå var det helt otänkbart för d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag pratar om lennartsson som kusk, hans körstil, hur han agerar i lopp, kuskar e som hockeyspelare, alla är helt olika. Olika spelstil/körstil. om man sedna får order hur mans ka köra, har ju detta inget att köra med hur kusken har för körstil/spelstil.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-09-14 07:18:52  jag pratar om lennartsson som kusk, hans körstil, hur han agerar i lopp, kuskar e som hockeyspelare, alla är helt olika. Olika spelstil/körstil. om man sedna får order hur mans ka köra, har ju detta inget att köra med hur kusken har för körstil/spelstil.
Answer to: "jag pratar om lennartsson som kusk, hans körstil, hur han agerar i lop"
|
V 9, PARKIN
|
Fast du slingrar dig ju bara istället för att medge att du var FEL UTE.
 ne han är en sådan som har sunt förnuft
Just därför så laddade han i lördags. Han hade en startsnabb häst och ingen innanför var varken raketsnabba eller aviserade laddning. INGEN kusk som har lite sunt förnuft laddar från spår 7-8 OM dom inte sitter bakom en riktigt snabb häst ELLER en häst som pallar en första sväng i tredjespår och ev dödens efter det. Ev körorder bör ju dessutom tas med i beräkningen när det gäller just lånestyrningar......eller?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-14 09:55:00  jag pratar om lennartsson som kusk, hans körstil, hur han agerar i lopp, kuskar e som hockeyspelare, alla är helt olika. Olika spelstil/körstil. om man sedna får order hur mans ka köra, har ju detta inget att köra med hur kusken har för körstil/spelstil.
Answer to: "jag pratar om lennartsson som kusk, hans körstil, hur han agerar i lop"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ZWACK
S 8, ZWACK
|
Den ursprungliga frågan var om Per skulle spetsa med Zwack, inte huruvida det var hans filosofi eller inte. Det var en sekundär fråga som du använde som argument till att han INTE skulle ladda. Du verkade också tycka att det faktum att det var en lånestyrning talade ytterligare för att han inte skulle ladda.
Jag menade hela tiden att han körstil är att inte ladda om han tror att han får svar och att det därmed blir tokkörning.
Att du hade fel avseende spetsen i detta lopp är ju uppenbart, men jag vill mena att du har fel även avseende Pers körsstil. Han har flera gånger visat (minst 4 ggr bara de senaste veckorna) han han laddar från spår 7-8 med egna och andras hästar om han har mkt god chans att ta sig till ledning (monster drive, Alvena Pele, Hard Cider och nu Zwack). Sedan finns det säkert fler exempel bland loppen som jag inte tittat på.
Så det är nog ganska uppenbart att det inte är hans filosofi att kategoriskt vägra ladda från spår 7-8 oavsett spetschansen. Summa summarum hade du fel angående den specifika spetststriden och avseende hans körstil. TROTS att detta är ett bevisat faktum så VÄGRAR du erkänna det.
Det enda man kan hoppas är att du i framtiden blir liiiite mer ödmjuk och inte totalsågar och hånar andras tankar och analyser. Det finns vissa som fortfarande lyssnar på dig och du minskar deras chanser till 7 rätt, samtidigt som det säkert finns många som inte vågar utrycka sina åsikter på grund av rädsla för påhopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-14 11:56:55  Fast du slingrar dig ju bara istället för att medge att du var FEL UTE.
 ne han är en sådan som har sunt förnuft
Just därför så laddade han i lördags. Han hade en startsnabb häst och ingen innanför var varken raketsnabba eller aviserade laddning. INGEN kusk som har lite sunt förnuft laddar från spår 7-8 OM dom inte sitter bakom en riktigt snabb häst ELLER en häst som pallar en första sväng i tredjespår och ev dödens efter det. Ev körorder bör ju dessutom tas med i beräkningen när det gäller just lånestyrningar......eller?
Answer to: "Fast du slingrar dig ju bara istället för att medge att du var [b"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, jag egr mig, jag har fel om allt du säger, det stämmer
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-14 11:59:53 Edited(1): 2011-09-14 12:00:39  Den ursprungliga frågan var om Per skulle spetsa med Zwack, inte huruvida det var hans filosofi eller inte. Det var en sekundär fråga som du använde som argument till att han INTE skulle ladda. Du verkade också tycka att det faktum att det var en lånestyrning talade ytterligare för att han inte skulle ladda.
Jag menade hela tiden att han körstil är att inte ladda om han tror att han får svar och att det därmed blir tokkörning.
Att du hade fel avseende spetsen i detta lopp är ju uppenbart, men jag vill mena att du har fel även avseende Pers körsstil. Han har flera gånger visat (minst 4 ggr bara de senaste veckorna) han han laddar från spår 7-8 med egna och andras hästar om han har mkt god chans att ta sig till ledning (monster drive, Alvena Pele, Hard Cider och nu Zwack). Sedan finns det säkert fler exempel bland loppen som jag inte tittat på.
Så det är nog ganska uppenbart att det inte är hans filosofi att kategoriskt vägra ladda från spår 7-8 oavsett spetschansen. Summa summarum hade du fel angående den specifika spetststriden och avseende hans körstil. TROTS att detta är ett bevisat faktum så VÄGRAR du erkänna det.
Det enda man kan hoppas är att du i framtiden blir liiiite mer ödmjuk och inte totalsågar och hånar andras tankar och analyser. Det finns vissa som fortfarande lyssnar på dig och du minskar deras chanser till 7 rätt, samtidigt som det säkert finns många som inte vågar utrycka sina åsikter på grund av rädsla för påhopp.
Answer to: "Den ursprungliga frågan var om Per skulle spetsa med Zwack, inte huru"
|
Became a member:
Forum posts:
|
handlar inte om han tror han får svar, handlar om vad han får för startspår. Sedan baserar jag min ståndpunkt om han laddar elelr inte utifrån honom själv som kusk, inte efter hur stallet vill han ska köra om det inte är uppenbart. vilket de sällan är.
Komemr givetvis dumförklara andra när de inte vet va de snackar om, gör jag alltid, är som idoljuryn ungefär, folk får vad de förtjänar du vet 
Skulel jag minska deras chans till 7 rätt? dummaste jag hört, vad får du allt ifrån?
här försöker man förklara Pers körfilosofi för dig, och då kallar du det för påhopp, märkligt?  aja mkt har man varit med om 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-14 12:02:58  handlar inte om han tror han får svar, handlar om vad han får för startspår. Sedan baserar jag min ståndpunkt om han laddar elelr inte utifrån honom själv som kusk, inte efter hur stallet vill han ska köra om det inte är uppenbart. vilket de sällan är.
Komemr givetvis dumförklara andra när de inte vet va de snackar om, gör jag alltid, är som idoljuryn ungefär, folk får vad de förtjänar du vet 
Skulel jag minska deras chans till 7 rätt? dummaste jag hört, vad får du allt ifrån?
här försöker man förklara Pers körfilosofi för dig, och då kallar du det för påhopp, märkligt?  aja mkt har man varit med om 
Answer to: "handlar inte om han tror han får svar, handlar om vad han får f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, ZWACK
S 8, ZWACK
|
Påhoppet bestod i att du frågade om jag druckit i helgen för att jag sa att Per skulle spetsa.
Det roliga är att du dumförklarar mig (och andra) som sedan får rätt. Jag tror att det är uppenbart för alla medlemmar här att du bara dumförklarar dig själv på det sättet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-14 12:19:37  Påhoppet bestod i att du frågade om jag druckit i helgen för att jag sa att Per skulle spetsa.
Det roliga är att du dumförklarar mig (och andra) som sedan får rätt. Jag tror att det är uppenbart för alla medlemmar här att du bara dumförklarar dig själv på det sättet.
Answer to: "Påhoppet bestod i att du frågade om jag druckit i helgen fö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha, så en fråga är ett påhopp då enligt då?
handlar inte om vad resultatet blir, handlar om man var rätt ute lr ej, och det är rent löjeveckande att utgå från att per laddar från spåt 7 lr 8 från spets i bilstart utan att veta mer. handlar bara om dålig kunskap, att inte veta va man snackar om.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-09-14 12:50:31  jaha, så en fråga är ett påhopp då enligt då?
handlar inte om vad resultatet blir, handlar om man var rätt ute lr ej, och det är rent löjeveckande att utgå från att per laddar från spåt 7 lr 8 från spets i bilstart utan att veta mer. handlar bara om dålig kunskap, att inte veta va man snackar om.
Answer to: "jaha, så en fråga är ett påhopp då enligt d&ar"
|
V 9, PARKIN
|
Lika löjeväckande att utgå från att han INTE laddar om spetschansen får anses som god trots spåret bara för att det minsann inte är hans "filosofi".
Hos vilken Bookmaker spelar du förresten? Jag trodde faktiskt att det var resultaten som räknades i trav men om det finns nånstans man kan spela på om man enligt sig själv varit rätt ute eller inte så skulle jag gärna vilja veta mer om det......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-14 12:53:55 Edited(1): 2011-09-14 12:54:27  Lika löjeväckande att utgå från att han INTE laddar om spetschansen får anses som god trots spåret bara för att det minsann inte är hans "filosofi".
Hos vilken Bookmaker spelar du förresten? Jag trodde faktiskt att det var resultaten som räknades i trav men om det finns nånstans man kan spela på om man enligt sig själv varit rätt ute eller inte så skulle jag gärna vilja veta mer om det......
Answer to: "Lika löjeväckande att utgå från att han INTE l"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag är inte lika duktig som dig på det, kan inte du tala om för mig när han komemr ladda då eftersom du kan se det? eftersom du tydligen vet när han vet att det är en god spetschans.
så bidrar du med något i ett inlägg för en gång skull som omväxling
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
5