1
2
3
[ 4
]
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-27 17:01:55  Tja när en häst "presterar" sådär sist så har man en tendens o tro mindre..Tarzan är "knepig" o pratar så att inte ens trollen fattar något..ja är skeptisk men får väl äta upp de som vanligt !! 
Answer to: "Tja när en häst "presterar" sådär sist s&ari"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Precis så vart de.. God Kväll på Er alla !! 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 17:03:42
 Var banan som ställde till det senast......
Answer to: "Var banan som ställde till det senast......"
|
|
|
Posted: 2011-08-27 17:05:02  bortförklaringar som vanligt, alltid något...
Answer to: "bortförklaringar som vanligt, alltid något..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
va? det var en motivering till varför pitchen var dålig senast och jag trodde mycket på han nu. Är ingen bortförklaring för någonting, hästen vann ju!!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-08-27 17:08:48
 va? det var en motivering till varför pitchen var dålig senast och jag trodde mycket på han nu. Är ingen bortförklaring för någonting, hästen vann ju!!
Answer to: "va? det var en motivering till varför pitchen var dålig senast o"
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-08-27 17:20:31
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 6, PITCH COMMAND
S 7, CAYENNE KÄBB
|
Har efter dagens v75 gjort två kortare avstängningar idag och vi har fått nåra annonserade avhopp så vi får väl se hur det ser ut på det här forumet imorrn.
Det finns väl risk att det ekar tomt men då kanske fler "vanliga" travspelare vågar sticka fram näsan utan att riskera att bli påhoppad per automatik.
Till er avstängda så ber jag om ursäkt men ni vet vad som gäller o hoppas ni hajar varför.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-28 22:19:37 Edited(1): 2011-08-28 22:20:58  Har efter dagens v75 gjort två kortare avstängningar idag och vi har fått nåra annonserade avhopp så vi får väl se hur det ser ut på det här forumet imorrn.
Det finns väl risk att det ekar tomt men då kanske fler "vanliga" travspelare vågar sticka fram näsan utan att riskera att bli påhoppad per automatik.
Till er avstängda så ber jag om ursäkt men ni vet vad som gäller o hoppas ni hajar varför.
Answer to: "Har efter dagens v75 gjort två kortare avstängningar idag och vi"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker det är helt obegripligt att mitt inlägg jag skrev i denna tråden blegv borttagen, helt obegripligt, då innehållet inte innehöll något olämpligt och var relaterat till denna tråden. om avstängningen var kopplat till det inlägget är det helt absurt dessutom.
Tydligen så klarade ju sig personer som ägnade sig åt rena påhopp under lördagen utan avstängning med så det är väll helt normalt utifrån mallen som används.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|