1
2
[ 3
]
|
Cherry
|
Posted: 2008-08-04 17:49:44
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Men när går elitloppsfinalen och hur väljer man balans och körorder?
Blir det 8 st ekipag utan körorder och järnskor ikväll eller?
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2008-08-04 17:55:47  Men när går elitloppsfinalen och hur väljer man balans och körorder?
Answer to: "Men när går elitloppsfinalen och hur väljer man balans och körorder?
"
|
Became a member: 2007-12-01
Forum posts: 253
|
Om det inte görs något så blir det ingen final ikväll heller..
Jag har mailat till Eriksson både igår och idag men inga svar. Ska den här trevliga sidan leva vidare så måste den skötas ordentligt.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-08-04 17:57:42
 detta var sista gången jag anmälde.. känner mer och mer för att lägga ner stallet.
känns inte lika kul längre.. när man va nybörjare så vart jag SKITGLAD när jag kvalade in D Rocket till derbyfinalen, grymt roligt.. och i finalen kom hon trea vilket var fantastiskt kul.. nu blir jag besviken om hästen inte vinner vartenda lopp jag ställer upp i då jag har bästa hästen det kan jag lova  .
Answer to: "detta var sista gången jag anmälde.. känner mer och mer för att lägga "
|
|
|
Posted: 2008-08-04 19:40:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaha verkar inte bli någon final idag heller?
Själv så ska jag iväg nu och har ingen möjlighet att ändra balans eller körorder om nu Eriksson skulle komma in så jag hoppas inte att det blir något idag, förhoppningsvis är det fixat så att finalen kan köras imorgon tisdag.
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2008-08-04 22:45:58  Men när går elitloppsfinalen och hur väljer man balans och körorder?
Answer to: "Men när går elitloppsfinalen och hur väljer man balans och körorder?
"
|
|
Ser tyvärr ut att bli som grenka skrev, 8 st ekipage utan körorder och järnskor i elitracefinalen.
Kollar man på startlistan så ser det så ut, lite snopet att man inte fick välja kusk och att köra barfota. Spelet mister sin glans när matchningen inte spelar in.
Nåja, det blir ju iallafall samma förutsättningar för alla så man ska väl inte gnälla för mycket.
Må bästa häst vinna....
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2008-08-04 23:02:32  Ser tyvärr ut att bli som grenka skrev, 8 st ekipage utan körorder och järnskor i elitracefinalen.
Kollar man på startlistan så ser det så ut, lite snopet att man inte fick välja kusk och att köra barfota. Spelet mister sin glans när matchningen inte spelar in.
Nåja, det blir ju iallafall samma förutsättningar för alla så man ska väl inte gnälla för mycket.
Må bästa häst vinna....
Answer to: "Ser tyvärr ut att bli som grenka skrev, 8 st ekipage utan körorder och jÃ"
|
|
Det blev det visst inte, kanske imorgon Eriksson......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-04 23:04:30  Det blev det visst inte, kanske imorgon Eriksson......
Answer to: "Det blev det visst inte, kanske imorgon Eriksson......"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahahahahahhahahahahhahaha måste vara en tromb på banan eller liknande 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-04 23:32:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stormen som ska dra in over Sverige inatt verkar aven ha dragit in over Solvalla har pa spelet, det kallar jag for ett verklighetsbaserat spel
Kanske stormen ar battre till imorgon och att vi kan fa gora upp pa banan da.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-05 22:18:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
Någon som har hört om det blir någon final lr skiter det sig helt och hållet?
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2008-08-05 22:32:35  Någon som har hört om det blir någon final lr skiter det sig helt och hållet?
Answer to: "NÃ¥gon som har hört om det blir nÃ¥gon final lr skiter det sig helt och hÃ"
|
|
Jag har inte hört nåt trots åtskilliga mail till Eriksson, skriv till honom ni andra finalmedlemmar också. Det är ju skandal att det inte är ordnat än. Det förstör ju framtida matchning för hästarna.
Blir det inte final av så tycker jag att åtminstone prispengarna i loppet ska fördelas lika till hästägarna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-05 23:56:06  Jag har inte hört nåt trots åtskilliga mail till Eriksson, skriv till honom ni andra finalmedlemmar också. Det är ju skandal att det inte är ordnat än. Det förstör ju framtida matchning för hästarna.
Blir det inte final av så tycker jag att åtminstone prispengarna i loppet ska fördelas lika till hästägarna.
Answer to: "Jag har inte hört nåt trots åtskilliga mail till Eriksson, skriv till ho"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jäkligt konstigt att ingen information kommit ut.
Ja någon lösning måste det komma fram och det snabbt, annars vill man gärna gå ut i top trot cup om det inte blir någon final.
Om det nu inte blir någon final så hoppas jag verkligen att de startpoäng som man fick i försöket tas bort och inte räknas in. Sen bör det också komma någon form av ekonomisk ersättning för att man inte fick chansen att vinna upp till 1 miljon kr.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|