1
[ 2
]
3
|
Post removed
|
Posted: 2008-08-03 20:07:03
Edited(1): 2008-08-03 20:07:31
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-08-03 20:08:53
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-08-03 20:11:48
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-08-03 21:53:35
Edited(1): 2008-08-03 21:54:18
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-08-03 22:30:07
|
|
|
Posted: 2008-08-03 22:47:19  Vad gäller min otrevliga attityd så är den bara riktad mot personer med samma dåliga attityd som mig själv eller ifall när någon helt uppenbart är ute och cyklar. Kan hända att du ofta därför blir träffad av mina inlägg eftersom du både har dålig attityd och inte vet när du är ute och cyklar? Kan inte låta bli att reagera när jag läser något puckat ifrån dig.
I vilken håla håller du hus? Kävlinge? Arlöv?
Answer to: "Vad gäller min otrevliga attityd så är den bara riktad mot personer med "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kävlinge är fint medans Arlöv mkt slagsmål
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-03 23:17:39  Kävlinge är fint medans Arlöv mkt slagsmål
Answer to: "Kävlinge är fint medans Arlöv mkt slagsmål"
|
Became a member:
Forum posts:
|
själv körde jag defensivt med golden dynamite då jag sparar på formen.. blir ju ingen final.. OCH BLIR DET DE så tycker jag ABSOLUT att båda heaten ska köras om.. ( då det är många som jag som antagligen kört defensivt ?? )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-03 23:22:33  själv körde jag defensivt med golden dynamite då jag sparar på formen.. blir ju ingen final.. OCH BLIR DET DE så tycker jag ABSOLUT att båda heaten ska köras om.. ( då det är många som jag som antagligen kört defensivt ?? )
Answer to: "själv körde jag defensivt med golden dynamite då jag sparar på formen.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gjorde precis samma sak med min Full Of Gold, lika bra att köra med skor och defensivt och spara hästen till top trot cup.
Förjävligt att det blev som det blev, hoppas att Eriksson ordnar så att startpoängen som man fick här inte räknas och att det därmed inte räknas in bland de 5 senaste starterna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-03 23:23:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
synd att man inte kunde välja kusk, typiskt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-03 23:26:12  Gjorde precis samma sak med min Full Of Gold, lika bra att köra med skor och defensivt och spara hästen till top trot cup.
Förjävligt att det blev som det blev, hoppas att Eriksson ordnar så att startpoängen som man fick här inte räknas och att det därmed inte räknas in bland de 5 senaste starterna.
Answer to: "Gjorde precis samma sak med min Full Of Gold, lika bra att köra med skor o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller med dig om startpoängen.. och jag tror ju absolut inte CHURCH BELL eller DIAMOND MAGIC gav allt heller.. snacka om "uppgjort" lopp ;P
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2008-08-03 23:28:31
|
Became a member: 2007-12-01
Forum posts: 253
|
Är det nån som ger allt i försöket??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-03 23:39:39  Är det nån som ger allt i försöket??
Answer to: "Är det nån som ger allt i försöket?? "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja du?
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2008-08-04 09:58:45  Ja du?
Answer to: "Ja du?"
|
Became a member: 2007-12-01
Forum posts: 253
|
Nej du kakan, jag körde defensivt med de två som jag tror har bäst chans och ingen körorder på de andra två. En diskad och resten i final, mycket överaskande med tre till finalen. Hade trott på att Crying Rain och Magic Feeling skulle ta sig till final men det visade sig att gamlingen High Priority inte går att räkna bort än heller.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-08-04 14:53:44  Nej du kakan, jag körde defensivt med de två som jag tror har bäst chans och ingen körorder på de andra två. En diskad och resten i final, mycket överaskande med tre till finalen. Hade trott på att Crying Rain och Magic Feeling skulle ta sig till final men det visade sig att gamlingen High Priority inte går att räkna bort än heller.
Answer to: "Nej du kakan, jag körde defensivt med de två som jag tror har bäst chans"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Bara att gratulera dig Lauvin. Förmodligen den enda i spelet som lyckas tjäna pengar på defensiva styrningar..... jag valde ingen taktik men fick inte ens pengar med mig hem,trodde nästan att den där 9:an i snabbhet skulle räcka till en slant även på kort distans men icke.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-04 14:55:42  Bara att gratulera dig Lauvin. Förmodligen den enda i spelet som lyckas tjäna pengar på defensiva styrningar..... jag valde ingen taktik men fick inte ens pengar med mig hem,trodde nästan att den där 9:an i snabbhet skulle räcka till en slant även på kort distans men icke.
Answer to: "Bara att gratulera dig Lauvin. Förmodligen den enda i spelet som lyckas tj"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Golden dynamite har
5 i styrka
10 i snabbhet
3 spurt
3 startsnabbhet
1 galopp
och hade bästa kusken i går..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-08-04 15:01:04  Golden dynamite har
5 i styrka
10 i snabbhet
3 spurt
3 startsnabbhet
1 galopp
och hade bästa kusken i går..
Answer to: "Golden dynamite har
5 i styrka
10 i snabbhet
3 spurt
3 startsnabbhet
"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Fast du körde def... Diamond har
7,9,1,6 och hade iaf en kusk med 9 i form men sket ändå i att kämpa.... Grejen är ju att om man vetat att finalen går idag så hade jag iaf gett allt då man hunnit få en sexa tills idag....Väldigt illa skött och känns som sista gången man chansar på att anmäla till elitrace iaf. Inte ens ett svar från Admin trots att han måste varit inne och styrt upp det med tanke på att loppet är fixat..
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-08-04 15:04:59 Edited(1): 2008-08-04 15:06:13
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Är loppet fixat? Jag kan iaf inte välja balans och körorder... Finns inte med bland "kommande lopp" heller
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-04 15:33:41  Fast du körde def... Diamond har
7,9,1,6 och hade iaf en kusk med 9 i form men sket ändå i att kämpa.... Grejen är ju att om man vetat att finalen går idag så hade jag iaf gett allt då man hunnit få en sexa tills idag....Väldigt illa skött och känns som sista gången man chansar på att anmäla till elitrace iaf. Inte ens ett svar från Admin trots att han måste varit inne och styrt upp det med tanke på att loppet är fixat..
Answer to: "Fast du körde def... Diamond har
7,9,1,6 och hade iaf en kusk med 9 i f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
detta var sista gången jag anmälde.. känner mer och mer för att lägga ner stallet.
känns inte lika kul längre.. när man va nybörjare så vart jag SKITGLAD när jag kvalade in D Rocket till derbyfinalen, grymt roligt.. och i finalen kom hon trea vilket var fantastiskt kul.. nu blir jag besviken om hästen inte vinner vartenda lopp jag ställer upp i då jag har bästa hästen det kan jag lova  .
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-08-04 15:36:17
 detta var sista gången jag anmälde.. känner mer och mer för att lägga ner stallet.
känns inte lika kul längre.. när man va nybörjare så vart jag SKITGLAD när jag kvalade in D Rocket till derbyfinalen, grymt roligt.. och i finalen kom hon trea vilket var fantastiskt kul.. nu blir jag besviken om hästen inte vinner vartenda lopp jag ställer upp i då jag har bästa hästen det kan jag lova  .
Answer to: "detta var sista gången jag anmälde.. känner mer och mer för att lägga "
|
|
|
Posted: 2008-08-04 17:00:52 Edited(1): 2008-08-04 17:03:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
OOooops...kakan har lite missflyt igen och gnäller. Kom igen nu kakan...Så klart det är surt , men hur många konstiga vinster har inte du på kontot ? Hur mycket dineros har inte du tjänat på alla små konstiga buggar, obalanserade delar i spelet m.m , m.m ?
Hjälp , Veckans I-lands-problem...Storstallen råkar ut för en miss i spelet som slår tillbaka på DOM SJÄLVA denna gången !!!
Vill minnas att det var likartade tongångar förra året med
Säger inte att det är bra. Det är kasst !!! Inget snack om det ! ...men snälla , börja inte gny om att lägga ner Kakan. Inte för en sån här grej
Du, jag och många fler sitter knappast i sjön, med några miljoner på kontot, hyfsade hästar och väl utbyggda stall. Då sticker det bara i ögonen om du börjar gnälla för att du drabbas av lite missar. Speciellt när du är en av dem som de flesta vet haft rätt mycket "glädje" av en del andra missar i spelet...
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|