1
2
[ 3
]
4
5
|
tommie
|
Posted: 2011-09-29 20:53:34  jävla massa snack om örjan hit å dit, han körde bort Marre 2 gånger i frankrike, enough said
Answer to: "jävla massa snack om örjan hit å dit, han körde bort M"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Ha,ha! Ja nu avslutar vi detta med dom visdomsorden! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-29 21:09:52  Onödigt att du ens behövde nämna Örjan när det var Leo On Line som gjorde ett kanon lopp. Bättre att du berömmer Leo istället för att antyda att det var Örjans förtjänst. Vart har du fått att Ågårds Lars var stenklar ifrån?? Den enda som sagt det var Travspanarn, men hans ord kanske är din lag?  Varför nämner du inget om Il Leone? Plocka av skygglapparna som gör att du bara ser en bild på Örjan med ett hjärta runt. Örjan är bra och vi vet att du tycker att han är bäst.. Du skrev ju vettiga saker innan du bara började komma med kärleksförklaringar till Örjan. 
Answer to: "Onödigt att du ens behövde nämna Örjan när det var"
|
Became a member:
Forum posts:
|
örjan är inte ens min favoritkusk... dock tycker jag han är den bäste. Erik Adielsson är min favorit kusk om du vill veta. men jag skrev med glimten i ögat hoppas jag du kan se att travspanaren ska ropa ut Sambuca till STENKLAR, för då spikar jag emot(glimten i ögat). jag har redan klart för mig hur jag kommer göra här, tvåhästarslås.
och förlåt att jag nämnde örjan då som satt bakom leo on line.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-29 21:16:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
och dem där kärleksförklaringarna till örjan kommer jag inte sluta med. blir jag farsa till tre söner kommer jag döpa hela bunten till örjan och hunden ska få heta örjan den också. sen har jag ju bilens reg nr örjan redan så. you cant stop me! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-09-29 21:23:24  och dem där kärleksförklaringarna till örjan kommer jag inte sluta med. blir jag farsa till tre söner kommer jag döpa hela bunten till örjan och hunden ska få heta örjan den också. sen har jag ju bilens reg nr örjan redan så. you cant stop me! 
Answer to: "och dem där kärleksförklaringarna till örjan kommer jag"
|
|
Ha,ha! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-29 21:38:05  och dem där kärleksförklaringarna till örjan kommer jag inte sluta med. blir jag farsa till tre söner kommer jag döpa hela bunten till örjan och hunden ska få heta örjan den också. sen har jag ju bilens reg nr örjan redan så. you cant stop me! 
Answer to: "och dem där kärleksförklaringarna till örjan kommer jag"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ZWACK
S 4, ZWACK
|
Sen när du fått dina tre söner är det bara skilja dig från frun och registrera partnerskap med ngn som heter örjan
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-09-29 21:59:35
|
|
Det går ju ganska smidigt att byta sitt eget namn oxå.. Men det kanske redan är gjort.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-29 22:01:38  Det går ju ganska smidigt att byta sitt eget namn oxå.. Men det kanske redan är gjort.. 
Answer to: "Det går ju ganska smidigt att byta sitt eget namn oxå.. Men det"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, ZWACK
S 4, ZWACK
|
tror även han har bytt för och efternamn på sin dementa farfar.. förfalskade namnunderskriften.. Så nu kan han säga att han är nära släkt med Örjan Kihlström.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-30 07:20:48  jävla massa snack om örjan hit å dit, han körde bort Marre 2 gånger i frankrike, enough said
Registrerat spel
Datum: 2011-09-29
Bana: Åby, omg. 45
Lopp: 7
Spelform: Tvilling
Hästar: 1, 9
U-hästar: 3
2 x 100,00 kr =
200,00 kr
Kvittonummer: 0582 0858 B2D4 5000
14 gånegr bra betalt på den   
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Snyggt ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-30 07:55:27  jävla massa snack om örjan hit å dit, han körde bort Marre 2 gånger i frankrike, enough said
Registrerat spel
Datum: 2011-09-29
Bana: Åby, omg. 45
Lopp: 7
Spelform: Tvilling
Hästar: 1, 9
U-hästar: 3
2 x 100,00 kr =
200,00 kr
Kvittonummer: 0582 0858 B2D4 5000
14 gånegr bra betalt på den   
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha nej, att du fortfarande lever i den illussionen, hahahah.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-30 09:58:58  Haha nej, att du fortfarande lever i den illussionen, hahahah.
Answer to: "Haha nej, att du fortfarande lever i den illussionen, hahahah."
|
|
Svårt att släppa..kan sitta i flera år.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-30 10:52:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om Nantucket hamnare i dödens på Mellby Sambuca så betyder det inte att han måste vara 20m bättre för att vinna. Det räcker att hans stridsvilja är lite högre så tar han ner ledaren ändå. Det handlar helt enkelt om viljan att ta sig förbi.
Jag säger inte att han gör det men han kan göra det och Mellby Sambuca är en favorit i fara, som jag ser det.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-09-30 12:07:43  Om Nantucket hamnare i dödens på Mellby Sambuca så betyder det inte att han måste vara 20m bättre för att vinna. Det räcker att hans stridsvilja är lite högre så tar han ner ledaren ändå. Det handlar helt enkelt om viljan att ta sig förbi.
Jag säger inte att han gör det men han kan göra det och Mellby Sambuca är en favorit i fara, som jag ser det.
Answer to: "Om Nantucket hamnare i dödens på Mellby Sambuca så betyder"
|
|
Dock är det ju trots allt så att man får springa 4 meter längre per kurva om man går i dödens jämfört med den som går i ledningen. Och om Nantucket laddas så är det nog stor risk för tredjesper genom första sväng.. Håller med dej om att stridsviljan är mycket avgörande men Nantucket måste ändå springa 20 meter längre om löpningsförloppet blir som man tror. Men mycket kan ju hända i trav som alla vet.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-30 13:27:44  Svårt att släppa..kan sitta i flera år.. 
Answer to: "Svårt att släppa..kan sitta i flera år..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis, vissa borde inse att ibland hjälper det inte hur kusken kör.. stöter man på en häst som är klart bättre än ens egen går det inte att slå den. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-30 13:41:00  Om Nantucket hamnare i dödens på Mellby Sambuca så betyder det inte att han måste vara 20m bättre för att vinna. Det räcker att hans stridsvilja är lite högre så tar han ner ledaren ändå. Det handlar helt enkelt om viljan att ta sig förbi.
Answer to: "Om Nantucket hamnare i dödens på Mellby Sambuca så betyder"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaså, han måste inte vara 20m bättre från dödens?
Kan du berätta hur mkt längre man får springa än ledaren om man går i dödens hela loppet än springer på innerspår?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-30 13:47:28  Dock är det ju trots allt så att man får springa 4 meter längre per kurva om man går i dödens jämfört med den som går i ledningen. Och om Nantucket laddas så är det nog stor risk för tredjesper genom första sväng.. Håller med dej om att stridsviljan är mycket avgörande men Nantucket måste ändå springa 20 meter längre om löpningsförloppet blir som man tror. Men mycket kan ju hända i trav som alla vet.. 
Answer to: "Dock är det ju trots allt så att man får springa 4 meter l"
|
|
6 meter per kurva har ja hört men jag har inte mätt själv... 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-09-30 15:03:42  6 meter per kurva har ja hört men jag har inte mätt själv... 
Answer to: "6 meter per kurva har ja hört men jag har inte mätt själv..."
|
|
Då har du hört fel. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-30 15:37:14  Då har du hört fel. 
Answer to: "Då har du hört fel.:)"
|
|
Ok då var de gamla siffror när "Vagnarna" var bredare..vet inte hur mycket doseringen påverkar heller..men längre sträcka är de.. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-09-30 16:07:34  Ok då var de gamla siffror när "Vagnarna" var bredare..vet inte hur mycket doseringen påverkar heller..men längre sträcka är de.. 
Answer to: "Ok då var de gamla siffror när "Vagnarna" var bredare."
|
|
Ha,ha! Inte vet jag säkert vad som är rätt..  4 meter är vad jag hört bara. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-30 18:16:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, NANTUCKET
|
På det personligt planet har Nantucket imponerat minst lika mycket som Mellby Sambuca!
Med Nantucket så känns inte heller spår 8 lika iskallt som det skulle vara med någon annan kuse, får den positionera sig 4-5 utvändigt är inte jag så säker att Mellby står i mot på upploppet!?
Vallas upplopp är dock bara 196M MEN Nantucket slog ju av likvärdigt motstånd på hemma Hagmyrens korta 161M upplopp.....
För mig får det bli lås på 5,8 då jag även om kanske Mellby vinner absolut inte vill sitta och ÅKA på Nantucket
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-01 01:15:38  På det personligt planet har Nantucket imponerat minst lika mycket som Mellby Sambuca!
Med Nantucket så känns inte heller spår 8 lika iskallt som det skulle vara med någon annan kuse, får den positionera sig 4-5 utvändigt är inte jag så säker att Mellby står i mot på upploppet!?
Vallas upplopp är dock bara 196M MEN Nantucket slog ju av likvärdigt motstånd på hemma Hagmyrens korta 161M upplopp.....
För mig får det bli lås på 5,8 då jag även om kanske Mellby vinner absolut inte vill sitta och ÅKA på Nantucket
Answer to: "På det personligt planet har Nantucket imponerat minst lika mycket so"
|
|
Om Mellby Sambuca avslutar 1.08 sista 500 så tror jag att Nantucket får problem att hinna fram från 4-5 utvändigt... 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5
|