1
2
[ 3
]
4
5
6
|
|
Posted: 2010-10-21 12:36:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
S 5, LITTLE RAINBOW
|
Count Harry kanske också kommer strykas enligt Kari.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-21 12:51:55  Om lika bra som senast o luckan kommer = Stenklar
Answer to: "Om lika bra som senast o luckan kommer = Stenklar"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tja vet inte ja.. Sist så kändes det som ett riktigt stöt körning med det vanliga spel stöt upplägget o det var kass utav mig att inte se upp i tid !! Hästen var mycket förbättrad...är man nu lika intresserad igen ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-21 15:42:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
S 5, LITTLE RAINBOW
|
Count Harry struken nu också....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-21 17:52:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, TINTOMARA HORNLINE
S 3, MEADOW ZOOT
|
känns som ett säkert lås med 1,5,9,12 eller vad tycker i?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-21 20:49:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, TINTOMARA HORNLINE
|
skönt med att få börja med att välta en favorit.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-21 21:55:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SIMB ROBITAILLE
|
Jag vill framhålla en riktig rysare: Simb Robitaille. Det är en stark kuse som dessutom vunnit 5 av 10 starter på kort distans. Sitter direkt i andra spår och gynnas av tempo.
Visst. Det är inte hästen med störst vinstchans, men tycker att den har en vinstchchans på runt 15-20 % och då är den klart streckvärd. Hoppas Little Rainbow laddas för vad det går så att Conrads blir mör i benen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-21 22:31:52  Jag vill framhålla en riktig rysare: Simb Robitaille. Det är en stark kuse som dessutom vunnit 5 av 10 starter på kort distans. Sitter direkt i andra spår och gynnas av tempo.
Visst. Det är inte hästen med störst vinstchans, men tycker att den har en vinstchchans på runt 15-20 % och då är den klart streckvärd. Hoppas Little Rainbow laddas för vad det går så att Conrads blir mör i benen.
Answer to: "Jag vill framhålla en riktig rysare: Simb Robitaille. Det är en "
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, VÄSTERBO WORLD
|
Kan mycket väl vinna. Frågan är hur han står sig mot tuffare hästar den här gången.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 10:41:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
|
känns som det står mellan conrads och tintomara, conrads håller nog spetsen tror jag med tintomara i rygg och kanske 6an utanpå? finns ju inte direkt någon som kan trycka upp tempot nu när Harry är struken. svårt val där.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 11:04:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SIMB ROBITAILLE
|
Trots att jag gillar både Simb och Rano så lutar jag mot att chansspika Tintomara Hornline. JAg är inte bekväm med det, och om värmningarna inte är solklart positiva så garderar jag. Men det är en klart streckvärd spik. Simb är startsnabb så Tintomara kommer att hamna ganska bra till. Som sämst tredje ytter misstänker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 11:21:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
|
Varför skulle inte tintomara rygga ledaren istället?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 11:26:46  känns som det står mellan conrads och tintomara, conrads håller nog spetsen tror jag med tintomara i rygg och kanske 6an utanpå? finns ju inte direkt någon som kan trycka upp tempot nu när Harry är struken. svårt val där.
Answer to: "känns som det står mellan conrads och tintomara, conrads hå"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
S 5, LITTLE RAINBOW
|
Behöver nån trycka upp tempot då ? Conrads G har varit bra på att göra det alldeles själv dvs han har blivit het i tät.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 11:31:39  Varför skulle inte tintomara rygga ledaren istället?
Answer to: "Varför skulle inte tintomara rygga ledaren istället?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
S 5, LITTLE RAINBOW
|
Jo det är ju klart att dom följer 1.
Sen sitter dom väl fast kanske ?
Inget stort vinnarspel den här omgången ? Dom verkar nöja sig med dom 660 papp dom tog hem på sitt vinnarspel förra gång nr 9 startade ?
Nån som förstår varför man dänger in pengarna så långt innan start när dom ska köra en stöt ? Syftet måste vara att nån ska se i god tid att spelet är lagt, eller ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 12:16:23  Varför skulle inte tintomara rygga ledaren istället?
Answer to: "Varför skulle inte tintomara rygga ledaren istället?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, SIMB ROBITAILLE
|
Sa inte att Tintomara skulle följa Simb. Menade bara att eftersom Simb är startsnabb så har Tintomara alternativ. Rygg ledare, för gynnsam resa, eller köra utvändigt och minska risken för att fastna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 12:46:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
|
Spelade dom på hästen själva senast? jag tror jag låser på båda
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 12:49:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
Antingen spetsar, Little Rainbow eller så laddar åke för fullt och får en het Conrads Garland på köpet. I vilket scenario så vinner den icke. Tror mycket på Tintomara  Tror den kan ta detta gäng från dödens.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 13:49:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
S 5, LITTLE RAINBOW
|
Antingen spikar man Åke eller också tar man minst 3 hästar.
Tintomara är ute på fel distans och brukar sällan vinna 2 lopp i rad. Att hon ska göra det på V75 är osannolikt.
Conrads kan bli het. Öppet för en 3:ehäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 14:39:45
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
|
Tycker little rainbow har blivit sämre sen den bytte ägare. Tror att Conrads vinner men tar med tintomara också
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 18:11:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror som många andra att conrad kan få svårt att svara spets, kommer aldrig att få luckan från vinnarhålet pga Tintomara kommer att täcka upp hela vägen.
Blivit sviken för många ggr av conrads garland så blir inte förvånad om han losar från spets också. Kapacitetmässigt borde han vinna, där står väl enbart BBS Bigtrade på samma nivå.
Grymt imponerad av Tintomara senast, men kan få för långt fram eller för tufft lopp och fel distans, om 2140m hade det varit spik........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-22 21:58:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, CONRADS GARLAND
S 1, CONRADS GARLAND
|
gillar robitaille får kalaslopp och sitter på en stor avgörande del i spetstriden .. staro cold carat har grym kapacitet och kan mosa ner allt, Conrads är grym när han funkar och Västerbo World har en elitkusk i jollen.. intressant.. mycket intressant.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-23 10:33:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Medow Zoot=vinnaren