1
[ 2
]
3
|
|
Posted: 2008-05-08 18:41:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det som är mest intressant är att du registrerade dig 7 maj och skrev detta just 7 maj..
hur många konton har du? för jag har aldrig pratat med dig ofta man tar upp detta om någon man inte pratat med -.-.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-05-08 18:52:28  Det som är mest intressant är att du registrerade dig 7 maj och skrev detta just 7 maj..
hur många konton har du? för jag har aldrig pratat med dig ofta man tar upp detta om någon man inte pratat med -.-.
Answer to: "Det som är mest intressant är att du registrerade dig 7 maj och skrev det"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Misstänker att det rör sig om någon som blivit avstängd men hittat tillbaka. Hursomhelst så hoppas jag VERKLIGEN att du inte lovat bjuda om någon bjuder på din häst men inte gjort så för om det är så hamnade du längst ner på listan. Skulle dock inte bli helt förvånad om så var fallet.....
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-05-08 18:56:53  Misstänker att det rör sig om någon som blivit avstängd men hittat tillbaka. Hursomhelst så hoppas jag VERKLIGEN att du inte lovat bjuda om någon bjuder på din häst men inte gjort så för om det är så hamnade du längst ner på listan. Skulle dock inte bli helt förvånad om så var fallet.....
Answer to: "Misstänker att det rör sig om någon som blivit avstängd men hittat till"
|
Forum posts: 5430
|
Det är klart att Kakan har gjort det! Ingen blir väl överraskad... Kakan är ju största fuskaren på hela spelet. har man inte fattat det så är man dum i huvet.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-05-08 19:21:07
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Jasså...är det förbjudet att annonsera hästar sinsemellan....ja då ligger väl alla löst till.????? o(o(o(
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-05-08 19:23:25
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-05-08 19:57:56
|
|
|
Posted: 2008-05-08 20:28:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
skitsnack, jag har inte lovat någon annan att bjuda på mina hästar och jag bjuder på deras!.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-08 21:00:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om nu någon hävdar att så är faller så är det väl bara att lägga fram det här. Borde ju finnas kvar i meddelandehistoriken. Intressant i så fall...
Kakan, det är inte direkt första gången du är i blåsväder här, så om någon/några känner till ditt rykte även om de är nya är väl ingen tokskräll. Som jag sagt innan, räcker att en av ens kompisar startar stall...
Jag har förvarnat mina kompisar om din avelsfirmas beryktade direktreklam
Du kanske ska fundera på att dra ner på den lite. Visst, det kan vara ok för det är i gråzonen men som man bäddar får man ligga ....
Ligger du i gråzonen och testar hela tiden är det givet att det blir tjafs förr eller senare.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-05-08 21:09:07
|
|
Senaste "vännen" köpte ju både betäckning med RHRN och en långtidsskadad VONT så det ger ju resultat onekligen....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-08 21:13:57  Om nu någon hävdar att så är faller så är det väl bara att lägga fram det här. Borde ju finnas kvar i meddelandehistoriken. Intressant i så fall...
Kakan, det är inte direkt första gången du är i blåsväder här, så om någon/några känner till ditt rykte även om de är nya är väl ingen tokskräll. Som jag sagt innan, räcker att en av ens kompisar startar stall...
Du kanske ska fundera på att dra ner på den lite. Visst, det kan vara ok för det är i gråzonen men som man bäddar får man ligga ....
Ligger du i gråzonen och testar hela tiden är det givet att det blir tjafs förr eller senare.
Answer to: "Om nu någon hävdar att så är faller så är det väl bara att lägga fr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahaha  .. ja det är bäst så perra  .
Och NEJ, jag har inga kompisar som spelar travspelet.. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-05-09 16:18:11
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-05-09 16:33:32
Answer to: ""
|
|
Om det nu verkligen är på detta sättet har han gått rejält över gränsen. Du har inte ngt mer konkret bevis då han ju knappast lär erkänna detta om det verkligen stämmer. Mejlkontakt sparas ju....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 10:05:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 12:18:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag har fan ens aldrig mejlat dig!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-05-11 14:10:05 Edited(1): 2008-05-11 14:10:21
|
Forum posts: 5430
|
Det har du garanterat gjort kakan... Du ljuger ju hela tiden!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 16:37:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fan kan det vara möjligt allt detta dom säger om dig kakan?
Har du verkligen Fuskat och ljugit så mycket och ändå inte blivit avstängd?
Har du mutat spelledningen??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 18:23:14  Det har du garanterat gjort kakan... Du ljuger ju hela tiden!
Answer to: "Det har du garanterat gjort kakan... Du ljuger ju hela tiden!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Med handet på hjärtat jag har absolut inte fuskat.
Tommie har du några bevis innan du börjar anklaga folk?.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 18:26:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
 frågar han om jag kan lägga ett bud på hans ena häst så lägger han på min häst som låg ute på aktionen... jag lägger ett bud sen väntar jag ett tag å ber han lägga ett bud på min,,då skriver han
Du ska fan i mig inte dra upp massa lögner!
jag har ALDRIG sagt något sånt angående, "lägga bud på min häst", så du kan bara hålla klaffen pöjk. Hatar lögnare och så sitter du och säger detta? jag har aldrig skrivit något sånt. Hur gammal är du 12?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-13 13:57:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
om kakan nu skulle gjorde så så finns väll mailen ni skitar varande kvar. Bara att läsa!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-01 13:01:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja har oxå irriterat mej lite på dej kakan men med alla dina mejl och sånt, kan du inte se att jag har fullt i stallet? Men asså.., du vill ju bara att folk ska avla och köpa dina hästar, ja tycker det inte är nåt fel på det, fast det jah inte gillar är att du kommenterar mina hästar och sånt och säger att dom är skithästar och att jag borde pensionera dom fort..!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|