tror du förresten admin sitter och bevakar försäljningslistan som det är nu då? hmmm . Fuskargumentet är LOL
Warulf ; Ge dig nu. Du är ju helt ute och cyklar och gör dig bara till åtlöje med sådana argument!
Nu är jag trött på den här diskussionen....Om fler kunde tänka efter lite mer(
japp, nu ska jag va en riktigt besserwisser )
1) Nej, Admin sitter inte och bevakar, men massor med spelare gör det !
T.o.m de som som vart med ett tag och har full i stallet slår ändå ett öga på hästbörsen.
Det gör att
admin behöver inte bevaka den listan för den är redan nog bevakad och de flesta blir skitsura för fusk!
2) Om det nu är så att du , och flera , anser att det skulle vara ungefär livärdigt lätt att fuska med försäljningar och byten...då är det väl knappast ett argument för att införa byten ???
Inte så länge du inte kan påvisa uppenbara fördelar med byten i varje falll...
3) I de flesta fall kan de
storfräsare du talar om bedöma hästarnas rimliga värde ganska bra. Alltså innebär det att om du lägger ut en bra häst och storfräsarna går in och bjuder hårt så är den rimligen riktigt bra!
Varför ska då dessa hästar nämnas som ett argument för att få byta till sig en annan bra häst.
Du får grymt bra betalt, och dessa pengar borde räcka till en ny bra häst...eller 2
4) Alla användare börjar med
2 MILJONER ...Hallå ! 2 miljoner !!!
Det är otroligt få hästar som går för över 1.5m och relativt få som går för över 1m. Det finns en hel bunt fina hästar med massor av potential för runt 500.000 och upp till miljonen. Du har lätt råd med 2 sådana...trots att storfräsarna finns
5) Varför ska somliga ha det så enkelt ?!?!
Ja Warulf, Det är svårt att komma med i storlopp...as IRL !
Ja, det är svårt att få tag på fina hästar som räcker i dessa lopp.
Ja, det tar tid att bygga upp en stabil verksamhet,
men vadå?
I de flesta sportmanagerspel annars börjar du i typ div.5 , I World of warcraft har folk t.o.m nå´n sketen liten bot som lallar runt och skapar poäng åt dom...
Lite off topic kanske kan tyckas
...Men vad jag vill säga är att det är otroligt få managerspel där du har det så väl förspänt från början som i travzonen !
Att ett bytes-system skulle finnas för att jämna ut spelet tror jag noll på!
Risken med byten är väl snarare att toppstall byter med varnadra och så kommer aldrig dessa hästar ut på marknaden ordentligt. Låter kul