1
[ 2
]
3
|
Andyh99
|
Posted: 2020-11-21 19:52:18
|
Became a member: 2011-12-01
Forum posts: 334
|
Lugn nu grabbar! 
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2020-11-21 19:53:54  Whatever!
Desto mindre inflytande du har över zonen - desto bättre.
Du är verkligen olämplig att ta över zonen. Sen iofs vet vi att det aldrig kommer ske trots dina uppskrytningar om dig själv till admin.
Answer to: "Whatever!
Desto mindre inflytande du har över zonen - desto bättre.
Du "
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 556
|
Får du gärna tycka.
Får du också mer än gärna tycka.
Jag har aldrig haft som mål att ta över zonen, jag har sagt att jag kan tänka mig att ta över ifall det kom till det läget att nuvarande admin ej ville köra på längre så att spelet skulle kunna leva vidare.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 19:54:44  Får du gärna tycka men jag tror de flesta på zonen vet att du ej kommer lägga ned ändå, bara ett sätt för dig att få uppmärksamhet.
Jag är defenitivt inte den första som har köpt en sådan häst och det är inte jag som avlat fram den heller vilket den som avlade fram hade sin fulla rätt att göra då det var inom spelets regler
Tack för mig
Answer to: "Får du gärna tycka men jag tror de flesta på zonen vet att du ej kommer "
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
|
 Jag är defenitivt inte den första som har köpt en sådan häst
Definitivt menar du.
Ge mig ett till exempel tack!
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2020-11-21 19:55:59  Lugn nu grabbar! 
Answer to: "Lugn nu grabbar! ;)"
|
|
Jag är så lugn jag kan bli, bara skrev vad jag tyckte om det där med min häst sen tycker jag väl det är Yermac som drar igång saker som jag mest bara svarar på.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 19:56:41
|
|
Hellre att spelet dör ut än att du tar över. Du är som sagt sjukt olämplig och du saknar självinsikt.
|
|
Reply
|
|
simon_81
|
Posted: 2020-11-21 19:57:10
|
Became a member: 2007-12-06
Forum posts: 771
|
Bättre håll tråd inom ämnet tack! Alla har rätt till en åsikt, men alla på zonen är inte heller kalenderbitare som stör sig på en stamtavla.
Själv tycker jag att Thinking Blizzard blivit en levande legend på TZ som avelshingst, miljonavkomma efter miljonavkomma, som Soberano säger ostartad och allt. Mycket ska man vara med om  , funderar själv att använda honom till avelsdatumen.
Tror inte det är av gagn för den här sidan när två av de mest bärande medlemmarna ständigt är i luven på varann. Lite synd när TZ är på väg åt rätt håll att sabba det.
Tack Havrefaks för din kommentar om stamtavla, jag tycker också den är fin. 
|
|
Reply
|
|
Andyh99
|
Posted: 2020-11-21 19:59:13
|
Became a member: 2011-12-01
Forum posts: 334
|
Håller med.
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2020-11-21 20:03:29  Bättre håll tråd inom ämnet tack! Alla har rätt till en åsikt, men alla på zonen är inte heller kalenderbitare som stör sig på en stamtavla.
Själv tycker jag att Thinking Blizzard blivit en levande legend på TZ som avelshingst, miljonavkomma efter miljonavkomma, som Soberano säger ostartad och allt. Mycket ska man vara med om  , funderar själv att använda honom till avelsdatumen.
Tror inte det är av gagn för den här sidan när två av de mest bärande medlemmarna ständigt är i luven på varann. Lite synd när TZ är på väg åt rätt håll att sabba det.
Tack Havrefaks för din kommentar om stamtavla, jag tycker också den är fin. 
Answer to: "Bättre håll tråd inom ämnet tack! Alla har rätt till en åsikt, men al"
|
|
Kan ej se att jag gör så mkt fel när jag bara skrev min åsikt och sen har jag bara svarat på Yermacs inlägg.
Men jag lägger ändå ner nu om det här för det leder ingen vart vilket som.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 20:11:20  Kan ej se att jag gör så mkt fel när jag bara skrev min åsikt och sen har jag bara svarat på Yermacs inlägg.
Men jag lägger ändå ner nu om det här för det leder ingen vart vilket som.
Answer to: "Kan ej se att jag gör så mkt fel när jag bara skrev min åsikt och sen h"
|
|
Nej för du saknar självinsikt som sagt. Och det är ingen positiv egenskap även om du säkert tror det!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2020-11-21 21:01:00
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Helt onödigt av dig Yermac att gå ut så hårt mot hampus här, bara pga att han har en inavlad häst. Alla bryr sig inte om sånt lika mycket som dig. Visa lite respekt, hampus jobb med zonen är uppskattat av många och han förtjänar inte det här av dig. Ni har båda gjort mycket för zonen, det här beteendet är ovärdigt. Kamma dig lite nu, det här gynnar inte dig på något sätt.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 21:03:55 Edited(1): 2020-11-21 22:02:11  Helt onödigt av dig Yermac att gå ut så hårt mot hampus här, bara pga att han har en inavlad häst. Alla bryr sig inte om sånt lika mycket som dig. Visa lite respekt, hampus jobb med zonen är uppskattat av många och han förtjänar inte det här av dig. Ni har båda gjort mycket för zonen, det här beteendet är ovärdigt. Kamma dig lite nu, det här gynnar inte dig på något sätt.
Answer to: "Helt onödigt av dig Yermac att gå ut så hårt mot hampus här, bara pga "
|
|
Sexåringen i mig (för att lägga mig på samma nivå som hampus) svarar att det var han som började.
Räknar förövrigt med att åsnan vinner och då är det bye bye för mig...
Så då slipper ni någon som vågar stå upp för ideal (fair play) och kan ha zonen för er själva.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 21:12:28 Edited(2): 2020-11-21 21:13:45  Helt onödigt av dig Yermac att gå ut så hårt mot hampus här, bara pga att han har en inavlad häst. Alla bryr sig inte om sånt lika mycket som dig. Visa lite respekt, hampus jobb med zonen är uppskattat av många och han förtjänar inte det här av dig. Ni har båda gjort mycket för zonen, det här beteendet är ovärdigt. Kamma dig lite nu, det här gynnar inte dig på något sätt.
Answer to: "Helt onödigt av dig Yermac att gå ut så hårt mot hampus här, bara pga "
|
|
Vet för övrigt inte vad som "ska gynna mig" och på vilket sätt... Är bara totalt emot att ta genvägar i detta spelet pga en frånvarande admin som inte från början tänkt på "allt" när han programmerat.
Hampus är en jävla tönt. Vi hade en pm-diskussion (utan hårda ord, men med olika åsikter) och han skulle "anmäla" mig till admin.
Pojken saknar motstycke i idioti och brist på självinsikt.
|
|
Reply
|
|
Briljant
|
Posted: 2020-11-21 21:24:53  Nej för du saknar självinsikt som sagt. Och det är ingen positiv egenskap även om du säkert tror det!
Answer to: "Nej för du saknar självinsikt som sagt. Och det är ingen positiv egenska"
|
Became a member: 2017-01-26
Forum posts: 124
|
Och här kommer den förbannade kärringen som kommer och säger emot dig. Som inte klarar att bara skrolla vidare även om det vore det bästa ... får skylla på ölen ...som sambon dricker
Jag tror inte det hjäper att du skriver som du gör om jag ska vara ärlig. Du visar bara att du är inte ett dugg bättre själv snarare tvärt om
" Nej för du saknar självinsikt som sagt "
Ja innan du kastar ut dig ord som detta så kan du ju fråga nästan vem som helst här inne vem ryker ihop med flest spelare här inne och vem skriker mest i forumet.
Vem är det nu som saknar självinsikt o( Bara ställ dig själv den frågan inte alla andra.
Och som de allra flesta vet här inne detta är ett spel.
Ja helt korrekt ett spel och när inte spelet har några spärrar när det kommer till avel så blir det som det blir ibland.  Jag har gjort x antal fel i aveln som inte motsvarar verkligheten. Men shit happends...
Nästan så jag hoppas den stackars hästen vinner bara för att någon måste hoppa på den. Hm jag undrar om detta kan klassas som mobbing o(
Hampusenglund90 tycker jag ha blivit en riktigt trevlig del av travzonen vilket jag nog inte är ensam om attt tycka och gå och hacka på han här i forumet hjäpler inte. Travzonen behöver folk som han och även dig som håller liv i forumet.
Och innan du hinner och anklaga mig för.... tja vad du nu än önskar så är mitt svar JAG VET
Hoppas någon klarar och spinna den här tråden till rätt håll igen
Ha nu en fantastisk lørdagskväll alla travzonare 
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 21:29:33  Och här kommer den förbannade kärringen som kommer och säger emot dig. Som inte klarar att bara skrolla vidare även om det vore det bästa ... får skylla på ölen ...som sambon dricker
Jag tror inte det hjäper att du skriver som du gör om jag ska vara ärlig. Du visar bara att du är inte ett dugg bättre själv snarare tvärt om
Ja innan du kastar ut dig ord som detta så kan du ju fråga nästan vem som helst här inne vem ryker ihop med flest spelare här inne och vem skriker mest i forumet.
Vem är det nu som saknar självinsikt o( Bara ställ dig själv den frågan inte alla andra.
Ja helt korrekt ett spel och när inte spelet har några spärrar när det kommer till avel så blir det som det blir ibland.  Jag har gjort x antal fel i aveln som inte motsvarar verkligheten. Men shit happends...
Nästan så jag hoppas den stackars hästen vinner bara för att någon måste hoppa på den. Hm jag undrar om detta kan klassas som mobbing o(
Hampusenglund90 tycker jag ha blivit en riktigt trevlig del av travzonen vilket jag nog inte är ensam om attt tycka och gå och hacka på han här i forumet hjäpler inte. Travzonen behöver folk som han och även dig som håller liv i forumet.
Och innan du hinner och anklaga mig för.... tja vad du nu än önskar så är mitt svar JAG VET
Answer to: "Och här kommer den förbannade kärringen som kommer och säger emot dig. "
|
|
Hade varit av fördel om du hade fått läsa det hampus skrivit till mig som pm. Som exempel det att han skulle "anmäla" mig till admin.  
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 21:32:48 Edited(1): 2020-11-21 21:33:12  Och här kommer den förbannade kärringen som kommer och säger emot dig. Som inte klarar att bara skrolla vidare även om det vore det bästa ... får skylla på ölen ...som sambon dricker
Answer to: "Och här kommer den förbannade kärringen som kommer och säger emot dig. "
|
|
Hoppas på det du. Då slipper du någon som vågar tycka. Ligger rätt i tiden. Tänk politiskt. 20% röstar på SD men ingen röstar på dem när man frågar. Med det sagt. Jag röstar inte på SD... men fascineras av alla ryggradslösa djur därute. Är du en av dessa?
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 21:38:47 Edited(4): 2020-11-21 21:48:38
|
|
Jag känner inte att jag måste "skrika" i forumet. Vill du ha tyst på den som bidrar till mest liv på zonen så... fine by me. Jag kan köra samma meningslösa/poänglösa/obefintliga stil som dig.
...
Tror inte att zonen mår bättre av det, men ok.
...
Kul att du gör en poäng av att det är negativt att tycka som man vill även om det är att tycka olika.
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2020-11-21 21:40:12 Edited(1): 2020-11-21 21:41:35
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 815
|
Nu får ni väl ändå ta och skärpa er!
Det är inte ok att uttrycka sig nedvärderande, det är definitivt INTE ok att uttrycka sig nedvärderande om någons språkliga brister. Jag förstår att Yermac motsätter sig inavel, det gör jag med.
Jag anser däremot att så länge det är tillåtet i spelet är det inte fusk. Alltså kan man tycka vad man vill om det, även tala om vad man tycker men att göra rena påhopp på folk för att de spelar enligt reglerna är fan inte ok. Man behöver inte gilla varann, eller varandras värderingar, men man måste fasen kunna hålla en vuxen ton i forumet. Klarar man inte det bör man inte skriva alls. Det gäller givetvis samtliga, även i PM.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 21:44:57 Edited(1): 2020-11-21 21:45:17  Nu får ni väl ändå ta och skärpa er!
Det är inte ok att uttrycka sig nedvärderande, det är definitivt INTE ok att uttrycka sig nedvärderande om någons språkliga brister. Jag förstår att Yermac motsätter sig inavel, det gör jag med.
Jag anser däremot att så länge det är tillåtet i spelet är det inte fusk. Alltså kan man tycka vad man vill om det, även tala om vad man tycker men att göra rena påhopp på folk för att de spelar enligt reglerna är fan inte ok. Man behöver inte gilla varann, eller varandras värderingar, men man måste fasen kunna hålla en vuxen ton i forumet. Klarar man inte det bör man inte skriva alls. Det gäller givetvis samtliga.
Answer to: "Nu får ni väl ändå ta och skärpa er!
Det är inte ok att uttrycka sig"
|
|
Jag tycker det. Hampus har inte dyslexi. Har man dyslexi och försöker sitt bästa så är det acceptabelt hos mig. Hampus är dock bara en slö jävla själ som inte ens orkar bemöda sig att läsa igenom det han skrivit en gång extra.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2020-11-21 21:46:59 Edited(1): 2020-11-21 21:49:53  Nu får ni väl ändå ta och skärpa er!
Jag anser däremot att så länge det är tillåtet i spelet är det inte fusk. Alltså kan man tycka vad man vill om det, även tala om vad man tycker men att göra rena påhopp på folk för att de spelar enligt reglerna är fan inte ok. Man behöver inte gilla varann, eller varandras värderingar, men man måste fasen kunna hålla en vuxen ton i forumet. Klarar man inte det bör man inte skriva alls. Det gäller givetvis samtliga, även i PM.
Answer to: "Nu får ni väl ändå ta och skärpa er!
Det är inte ok att uttrycka sig"
|
|
Jag kommer sluta skriva då åsnan kommer vinna Oroa dig inte för det.
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2020-11-21 21:48:57 Edited(1): 2020-11-21 21:49:51  Jag tycker det. Hampus har inte dyslexi. Har man dyslexi och försöker sitt bästa så är det acceptabelt hos mig. Hampus är dock bara en slö jävla själ som inte ens orkar bemöda sig att läsa igenom det han skrivit en gång extra.
Answer to: "Jag tycker det. Hampus har inte dyslexi. Har man dyslexi och försöker sit"
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 815
|
Jag skriver inte alltid korrekt jag heller, trots höga betyg i svenska. Jag utgår från att du hädanefter anmärker på varenda stavfel eller grammatikfel jag (och alla andra) gör om det nu är så viktigt. Ärligt, vad är det för trams? Låt folk skriva hur de vill så länge det går att förstå.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
|