Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Träning/tränare

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Extas Posted: 2017-03-10 20:35:46 Edited(2): 2017-03-10 20:42:06
37
Lsdldösödöglhöyhpgpttöflla
Dover Downs

Became a member: 2017-02-17
Forum posts: 68
Ahaa... Låter ju vettigt det du säger ☺

Handlar nog mycket om användarna själva hur duktiga det är/blivit.
Är väl ingen som klagat på "För Bra Stallform" hittils kan jag tänka mig när allt går vägen och hästarna vinner galet mycket lopp och i lopp som de inte borde ha kanske vunnit? Så är väl helt logiskt att det kan då också gå åt andra hållet!

Sen att en sämre häst kan vinna mot en bättre häst är väl en bra sak, fast det på papperet borde va förlust 10/10 gånger. Sånt händer ju i IRL i alla sporter att det händer oförklarliga saker... Men nog tror jag ändå att de bättre hästarna vinner (placerar sig högt i loppen) största delen varje Etapp.
Kan tänka mig att t.ex topp 20 stallen i världsrankingen är oftast samma användare så kanske inte så dålig stallform ändå, till slut.

Om alltid bästa hästen vann och näst bästa kom tvåa osv. så skulle ju inga lopp behöva springas. Utan det ska ju vara med också lite slump och oförutsägbarhet i spelet och man ska inte veta allt. Som nu med dessa dolda värden... Är ju det som gör spelet så spännande att inget är säkert tillslut fast ganska säkert.
Reply
Post removed Posted: 2017-03-10 20:36:01
1   [ 2 ]