Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
|
Mycket trist att folk kom in i denna tråden och "stal fokus" från vad som var syftet med tråden.
Eller att det blev som det blev. Jag var väl själv "skyldig" till urspårningen/fokusförflyttningen också.
Problemet med denna fuskaren kvarstår tyvärr och jag vet inte om jag tycker att det är värt att fortsätta engagera mig i detta spelet om det tillåts att man har flera stall på en och samma användare trots att reglerna är så tydliga:
" Det är endast tillåtet att ha ett stall per person. Brott mot detta resulterar i omedelbar avstängning."
Istället för att folk ser till att hjälpa till att åtgärda problemet så ska man kallas både det ena och det andra.
Och de stora stallen som folk lyssnar på och som folk vet har trovärdighet med sig engagerar sig inte det allra minsta.
Och de som förefaller kunna göra något åt problemet lyser ju klart med sin frånvaro.
Man kan tycka och tänka vad man vill om mig. Man behöver verkligen inte gilla mig.
Men, detta är en aktör som fuskar och problemet är verkligen inte löst genom att "Joejoe" pensionerade sina (nyinköpta) hästar.
Orkar folk inte engagera sig i att se till att försöka lösa detta otyg så vet fan om jag orkar bry mig om att hänga kvar här. Skönt kanske vissa tycker. Men nu handlar inte denna tråden om mig.
Den handlar om fusk...
Vill ni ha det så som det är nu att det är fritt fram att fuska - varsågod!
Vill ni hjälpa till att göra något åt det - varsågod!
Bara att ta ställning!
Tack till Otto och Backagård för att ni hjälpte till.
|
Became a member: 2009-12-20
Forum posts: 79
|
Om du "Joejoe" är oskyldig som du påstår bör du inte stänga av kontot, då har du ju rent samvete och kan utan problem stanna kvar och fortsätta köra på som vanligt!
|