1
[ 2
]
3
4
5
6
7
8
|
|
Posted: 2011-01-30 15:27:38  nej?
Answer to: "nej?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kross från dödens, vilket monster! Vad säger du nu? Jag tog vadet.
Som sagt: bäst kapacitet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:30:23  Kross från dödens, vilket monster! Vad säger du nu? Jag tog vadet.
Answer to: "Kross från dödens, vilket monster! Vad säger du nu? Jag tog"
|
Became a member:
Forum posts:
|
grattis får man säga, bästa hästen vann ju för dagen inget snack, tycker nog Maharadja va skyldig att vinan nästan, vet inte om det spelat någon roll men örjan borde något ha kört i mycket hårdare tempo
|
|
Reply
|
|
benny_haags_fanclub
|
Posted: 2011-01-30 15:32:49
|
Became a member: 2008-10-26
Forum posts: 1138
|
Ready Cash har inte varit i stallet å kissat ännu......det gick ju så där förra året.....det slutade med DISKNING..!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:33:08  Kross från dödens, vilket monster! Vad säger du nu? Jag tog vadet.
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vilket duell! Maharajah och framför allt Örjan gör ett grymt lopp men vad ska man göra när man möter detta monster! Tredjespår och dödens på Maharajah och så sticker han bara ifrån i ett speedryck. Loppet blev ultimat kört för Maha och nästan värsta tänkbara för Ready Cash, ändå vinner han! Grymt imponerande.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-30 15:37:05  grattis får man säga, bästa hästen vann ju för dagen inget snack, tycker nog Maharadja va skyldig att vinan nästan, vet inte om det spelat någon roll men örjan borde något ha kört i mycket hårdare tempo
Answer to: "grattis får man säga, bästa hästen vann ju för da"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Det var min tanke också direkt efter loppet, men med tanke på segertiden 12.1 kanske det inte gicka att köra så mycket snabbare?
Vi fick iaf se två enorma hästar och jag är övertygad om att Maha är tillbaka nästa år och är BETYDLIGT bättre än i år.. Tycker inte ens han såg trött ut i mål, var nog bara speeden som saknades och den brukar ju komma med åren på starka hästar. Men hatten av för Ready Cash, i år är han kung.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:37:24  grattis får man säga, bästa hästen vann ju för dagen inget snack, tycker nog Maharadja va skyldig att vinan nästan, vet inte om det spelat någon roll men örjan borde något ha kört i mycket hårdare tempo
Answer to: "grattis får man säga, bästa hästen vann ju för da"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inte mycket att säga nej, bästa hästen vann efter tuffaste löpningsförloppet.
Ska inte gnida det här för mycket i ditt ansikte dock, glöm bara inte bort vad det ska stå i varje inlägg du skriver i Februari. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:38:48  Det var min tanke också direkt efter loppet, men med tanke på segertiden 12.1 kanske det inte gicka att köra så mycket snabbare?
Vi fick iaf se två enorma hästar och jag är övertygad om att Maha är tillbaka nästa år och är BETYDLIGT bättre än i år.. Tycker inte ens han såg trött ut i mål, var nog bara speeden som saknades och den brukar ju komma med åren på starka hästar. Men hatten av för Ready Cash, i år är han kung.
Answer to: "Det var min tanke också direkt efter loppet, men med tanke på s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
man får inte många sådanna här chanser, det är bara för dåligt av örjan, när han har RC i dödens där han vill ha han, måste han grilla han STENHÅRT i uppförsbacken, nu kunde ju han speeda förbi i kurvan och sedna komemr maharadja tebax lite grann, inte säkert han hade vunnit ändå, men är så örjan måste göra, tycker dete för tråkigt han inte gör det , måste köra 10 där minst
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:39:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
När någon häst är för bra för att vara sann är det ofta för bra för att vara sant, tyvärr....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:39:12  Inte mycket att säga nej, bästa hästen vann efter tuffaste löpningsförloppet.
Ska inte gnida det här för mycket i ditt ansikte dock, glöm bara inte bort vad det ska stå i varje inlägg du skriver i Februari. 
Answer to: "Inte mycket att säga nej, bästa hästen vann efter tuffaste l"
|
Became a member:
Forum posts:
|
dete klart, du fick ju rätt, du ska vara nöjd, hade jag varit
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:41:03  När någon häst är för bra för att vara sann är det ofta för bra för att vara sant, tyvärr....
Answer to: "När någon häst är för bra för att vara sann "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dagens sanning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:41:50  dete klart, du fick ju rätt, du ska vara nöjd, hade jag varit
Answer to: "dete klart, du fick ju rätt, du ska vara nöjd, hade jag varit"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Exakt.  man kan inte alltid vinna travspanarn, men jag är säker på att du kommer tillbaka starkt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:43:14  Exakt.  man kan inte alltid vinna travspanarn, men jag är säker på att du kommer tillbaka starkt!
Answer to: "Exakt. :) man kan inte alltid vinna travspanarn, men jag är säker"
|
Became a member:
Forum posts:
|
dete för dåligt bara, visst kan man alltid vinna och man ska det med!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-30 15:43:33  man får inte många sådanna här chanser, det är bara för dåligt av örjan, när han har RC i dödens där han vill ha han, måste han grilla han STENHÅRT i uppförsbacken, nu kunde ju han speeda förbi i kurvan och sedna komemr maharadja tebax lite grann, inte säkert han hade vunnit ändå, men är så örjan måste göra, tycker dete för tråkigt han inte gör det , måste köra 10 där minst
Answer to: "man får inte många sådanna här chanser, det är "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tyckte inte att Maha hade det där riktiga topp utseende trots Papegojornas snack.. Avstod från spel på Maha gjorde ja !!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:45:17  dete för dåligt bara, visst kan man alltid vinna och man ska det med!
Answer to: "dete för dåligt bara, visst kan man alltid vinna och man ska det"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, nu har du insett att det inte alltid är så. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:47:23  Haha, nu har du insett att det inte alltid är så. 
Answer to: "Haha, nu har du insett att det inte alltid är så. :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
får skylla på sjukdom 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 15:55:09  får skylla på sjukdom 
Answer to: "får skylla på sjukdom:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, billigtbilligt..
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-30 15:55:47  Kross från dödens, vilket monster! Vad säger du nu? Jag tog vadet.
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
 Maharajah hade fått visa mycket mer för att jag ens ska tro att han har chans på pengar.
Du hade visserligen helt rätt om Ready Cash, men du får erkänna att Maharajah inte var fullt så chanslös som du hade antytt? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 16:02:09   Maharajah hade fått visa mycket mer för att jag ens ska tro att han har chans på pengar.
Du hade visserligen helt rätt om Ready Cash, men du får erkänna att Maharajah inte var fullt så chanslös som du hade antytt? 
Answer to: "Maharajah hade fått visa mycket mer för att jag ens ska t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, jag överdrev lite neråt på Maharajah, det var mest för att diskussionen var så hetsig med travspanarn, Maharajah var inte dålig och har mycket pengar och lopp att vinna i medel och långlopp när han inte möt den omöjlige Ready Cash. 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-01-30 16:04:04
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Maha får nog segerchecken så småningom när dopingproven är analyserade 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-30 16:04:18  Haha, jag överdrev lite neråt på Maharajah, det var mest för att diskussionen var så hetsig med travspanarn, Maharajah var inte dålig och har mycket pengar och lopp att vinna i medel och långlopp när han inte möt den omöjlige Ready Cash. 
Answer to: "Haha, jag överdrev lite neråt på Maharajah, det var mest f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, marre ska inte torska mot RC, måste utnyttja sina enorma styrka, blev inget med det idag
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6