1
[ 2
]
|
|
Posted: 2011-01-26 20:57:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Travspanarn, var detta bevis nog för vad jag tycker om Tommy som kusk? , frågan är hur länge till I me mine kommer att kunna tävla, haha.
Blir ändå lite cash på v64.an.........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:00:10 Edited(1): 2011-01-26 21:01:26 Travspanarn, var detta bevis nog för vad jag tycker om Tommy som kusk? , frågan är hur länge till I me mine kommer att kunna tävla, haha.
Blir ändå lite cash på v64.an.........
Answer to: "Travspanarn, var detta bevis nog för vad jag tycker om Tommy som kusk?"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, I ME MINE
|
tamt skylla på kusken....hanne gjorde inget fel.
Det som va fel var väll att hästen gick med ny balans idag, och strax efter loppet får man väll undra om det inte var felbalansering som gjorde att hon galla 2 gånger, tror knappast tommys körning har något med saken att göra.
Är som Nybrink sa om Åke, han ger hästen chansen, vinner inte hästen är det inte Åkes fel, utan spelaren som varit fel ute, samma med Tommy ofta tycker jag
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-26 21:07:38 tamt skylla på kusken....hanne gjorde inget fel.
Det som va fel var väll att hästen gick med ny balans idag, och strax efter loppet får man väll undra om det inte var felbalansering som gjorde att hon galla 2 gånger, tror knappast tommys körning har något med saken att göra.
Är som Nybrink sa om Åke, han ger hästen chansen, vinner inte hästen är det inte Åkes fel, utan spelaren som varit fel ute, samma med Tommy ofta tycker jag
Answer to: "tamt skylla på kusken....hanne gjorde inget fel.
Det som va fel va"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tja Påsen har ja följt "några" år nu o de blir sämre o sämre tycket ja..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:18:06 Tja Påsen har ja följt "några" år nu o de blir sämre o sämre tycket ja..
Answer to: "Tja Påsen har ja följt "några" år nu o de "
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, I ME MINE
|
visst på 10 styrningar har tex Adieklsson högre"bra styrnings%
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:19:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
En bra kusk hade haft galoppen på känn och tagit upp i kurvan för att hålla hästen i trav......
De sämre kuskarna bara kör.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:22:49 En bra kusk hade haft galoppen på känn och tagit upp i kurvan för att hålla hästen i trav......
De sämre kuskarna bara kör.....
Answer to: "En bra kusk hade haft galoppen på känn och tagit upp i kurvan f&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, I ME MINE
|
lätt för dig säga så, men tyvärr det inte så enkelt som du vill göra sken av att det är
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2011-01-26 21:38:53 tamt skylla på kusken....hanne gjorde inget fel.
Answer to: "tamt skylla på kusken....hanne gjorde inget fel.
Det som va fel va"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
Tommy Hannè är riktigt dålig som kusk och det där om att Hannè alltid ger hästen chansen är inte riktigt sant.. Tycker jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:45:20 Tommy Hannè är riktigt dålig som kusk och det där om att Hannè alltid ger hästen chansen är inte riktigt sant.. Tycker jag.
Answer to: "Tommy Hannè är riktigt dålig som kusk och det där om"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, I ME MINE
|
nej sa inte alltid, men ofta, men oftats har inte Hanne så bra hästar att köra med heller, just denna är 1 sådan som kommer tillhöra toppen i sin kull, inte så att han har driver med sådana hästar, sedan att han generellt kanske är lite under medium som kusk gör det inte befogat att dömma ut varje insats han gör som kusk
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|