[ 1
]
2
|
Travzonen
|
Posted: 2011-01-21 09:10:04
|
|
V64-4 | Dagens Flex 1:A PRIS 40 000 kr 2140 V 1. KAIZEN Jansson Torbjörn 2. VIND FARMING Aikio Pasi 3. DANNY GEMA Lennartsson Per 4. QUATTRO STAGIONE Brandt Kjell 5. JOYLAND PARK Adielsson Erik 6. PEASANT OPAL Goop Björn 7. LORD THAI TAATA Lindblom Carl-Erik 8. CLASSICO PALEMA Andersson Thomas B 9. LOVER BOY LADAY Wallin Tony 10. M.T.DORIS DAY Kihlström Örjan 11. ACES OLIVER Sjöström Claes 12. GOOFY BERMON Kontio Jorma 13. EKEBYS ELVIS Hanné Tommy 14. CROWN´S RANSOM Larsson Fredrik B 15. THUNDER MAN Airaksinen Petri
Turordning: 7-5-1-9-11-2-15-3-12-14-13-6-4-10-8
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-22 18:45:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
tyvärr så är joyland park stenklar och blir streckad på 80%
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 03:11:43 tyvärr så är joyland park stenklar och blir streckad på 80%
Answer to: "tyvärr så är joyland park stenklar och blir streckad p&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
verkar som det, blir snarare 87%
dock inte intressant som det och den seriöse garderar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 09:56:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
den seriösa vill ha 6 rätt? tänker inte spela på att hästen är sjuk för dagen. Ska vinna detta med 3 ben om det så behövs. Säkerligen råd med galopp på vägen för att vinna detta, så bra är hästen.
Får nöja sig med att spela V5 denna onsdag......Kan ändå ge pengar........
Finns väl 1 motbud som kanske, kanske har kapacitet att vinna om joyland park har en riktigt dålig dag. Det är Goofy bermon, men den har alltid ganska stor galopprisk.
Nah, har fått in 15-20 000kr tidigare när 90% are har vunnit, mer än 1 gång.
Ska kolla igenom alla hästar noga sen.............
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 10:59:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ska man gardera så är danny gema och goofy bermon intressanta, båda 2 är högkapabla men väldigt galoppbenägna av sig........
Verkligen fina travare som lyser lite klass och travar med höga knän.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-23 11:41:40 den seriösa vill ha 6 rätt? tänker inte spela på att hästen är sjuk för dagen. Ska vinna detta med 3 ben om det så behövs. Säkerligen råd med galopp på vägen för att vinna detta, så bra är hästen.
Finns väl 1 motbud som kanske, kanske har kapacitet att vinna om joyland park har en riktigt dålig dag. Det är Goofy bermon, men den har alltid ganska stor galopprisk.
Answer to: "den seriösa vill ha 6 rätt? tänker inte spela på att h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
klart det har gett stor utdelning på v75 tidigare även om 90% vunnit.
Ja den seriösa travspelaren garderar utan snack detta loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 17:27:31 den seriösa vill ha 6 rätt? tänker inte spela på att hästen är sjuk för dagen. Ska vinna detta med 3 ben om det så behövs. Säkerligen råd med galopp på vägen för att vinna detta, så bra är hästen.
Answer to: "den seriösa vill ha 6 rätt? tänker inte spela på att h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
den seriösa vill ha 6 rätt?
Varför är 6 rätt det viktigaste?
Äh. Orkar inte snacka spelteori med dig. Det är som att snacka med döva öron.
Oaktat det så har kusen startat 2 lopp. TVÅ LOPP, och är för närvarande streckad på 92 %. Det är löjligt. Visst, den kanske bara går och vinner. Om den vinner eller förlorar är oväsentligt i denna stund, men garderar man inte här ska man sluta spela trav.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 17:30:16 Edited(1): 2011-01-26 17:30:37 den seriösa vill ha 6 rätt?
Oaktat det så har kusen startat 2 lopp. TVÅ LOPP, och är för närvarande streckad på 92 %. Det är löjligt. Visst, den kanske bara går och vinner. Om den vinner eller förlorar är oväsentligt i denna stund, men garderar man inte här ska man sluta spela trav.
Answer to: "den seriösa vill ha 6 rätt?
Varför är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
8 hästar streckade på 1%
Händer 1 gång om året 2a favoriten streckad på 8%
Och det är inte ens järvsöfaks som är favorit
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 17:52:19 den seriösa vill ha 6 rätt?
Answer to: "den seriösa vill ha 6 rätt?
Varför är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha, så då är det inte lönt att spela V5? finns inget "spelvärde" i att tippa 5 lopp?
att ha 6 rätt är viktigast pga där ligger alla pengar, enkel spelteori..... Tror man inte på pengar om 92% are vinner så bör man avstå att spela omgången, spelteori?
Givetvist kan man spela mot 92% are om man vill, men att göra det bara för sakens skull ser inte jag som "spelteori". Om vi nu bortser från vad för häst som är streckad på 92% och bara fokuserar på strecken.
Enligt din gryma teori polajsen så borde enormt många sluta spela trav pga dem spikar 92% are? eller för att dem spikar en orutinerad häst, men som troligen är fullständigt överlägsen sin klass?
Vad gör jag? jag garderade, men hade lika väl kunnat spika.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 19:31:04 jaha, så då är det inte lönt att spela V5? finns inget "spelvärde" i att tippa 5 lopp?
att ha 6 rätt är viktigast pga där ligger alla pengar, enkel spelteori..... Tror man inte på pengar om 92% are vinner så bör man avstå att spela omgången, spelteori?
Givetvist kan man spela mot 92% are om man vill, men att göra det bara för sakens skull ser inte jag som "spelteori". Om vi nu bortser från vad för häst som är streckad på 92% och bara fokuserar på strecken.
Enligt din gryma teori polajsen så borde enormt många sluta spela trav pga dem spikar 92% are? eller för att dem spikar en orutinerad häst, men som troligen är fullständigt överlägsen sin klass?
Answer to: "jaha, så då är det inte lönt att spela V5? finns inge"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahaha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 19:53:40 Edited(1): 2011-01-26 19:54:01 jaha, så då är det inte lönt att spela V5? finns inget "spelvärde" i att tippa 5 lopp?
Answer to: "jaha, så då är det inte lönt att spela V5? finns inge"
|
Became a member:
Forum posts:
|
För att bli en bra spelare så måste man ha ett öppet sinne och en ärlig vilja att lära sig. En vilja att förstå och att förbättras. Din kommentar visar att du uppenbarligen inte ens försökt förstå det jag skriver. Och även om du nu tror att jag är helt ute och cyklar, eller kanske är för stolt för att läsa det jag skriver och be om förtydliganden så kanske, kanske du kan tänka:
"hmm...Han verkar tro på det han skriver och det finns en del här som håller med. Kanske jag ska ta läsa lite om det där. Kanske ska jag ta och läsa en bok rent utav, eller i vart fall googla lite i ämnet."
Men nej. Istället kastar du ur dig fullständigt meningslösa kommentarer som fullständigt dryper av okunnighet i ämnet. Och är det i själva verket så att du kan massor om det så går du i såfall omvägar till att övertyga oss andra om motsatsen.
Jag är ledsen om jag gått över gränsen till personligt påhopp, men bara så att du vet så tänker jag inte lägga en sekund till på att försöka utbilda dig, och därmed lämnar jag dina ihåliga kommentarer ensamma på forumet. Som en deklaration på din bristande vilja att förstå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 20:29:35
|
Became a member:
Forum posts:
|
Imponerande av hästen att klara första 500meterna felfritt måste jag säga, så hästar med 2 lopp i karriären hade gjort det
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-26 20:32:04 Imponerande av hästen att klara första 500meterna felfritt måste jag säga, så hästar med 2 lopp i karriären hade gjort det
Answer to: "Imponerande av hästen att klara första 500meterna felfritt m&arin"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja han fick gasa på... vill ha lite kortare check-rem där...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 20:39:43 Ja han fick gasa på... vill ha lite kortare check-rem där...
Answer to: "Ja han fick gasa på... vill ha lite kortare check-rem där...:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
blev dock inte så imponerad av hästen i helhet, kanske bara va lite sämre idag än vid tidigare segrar, komemr säkert bli storfaviorit nästa gång med, men komemr gardera då jag tror denna hästen kommer åka på torsk när den möter bättre
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 20:40:43 Edited(1): 2011-01-26 20:41:23 För att bli en bra spelare så måste man ha ett öppet sinne och en ärlig vilja att lära sig. En vilja att förstå och att förbättras. Din kommentar visar att du uppenbarligen inte ens försökt förstå det jag skriver. Och även om du nu tror att jag är helt ute och cyklar, eller kanske är för stolt för att läsa det jag skriver och be om förtydliganden så kanske, kanske du kan tänka:
"hmm...Han verkar tro på det han skriver och det finns en del här som håller med. Kanske jag ska ta läsa lite om det där. Kanske ska jag ta och läsa en bok rent utav, eller i vart fall googla lite i ämnet."
Men nej. Istället kastar du ur dig fullständigt meningslösa kommentarer som fullständigt dryper av okunnighet i ämnet. Och är det i själva verket så att du kan massor om det så går du i såfall omvägar till att övertyga oss andra om motsatsen.
Jag är ledsen om jag gått över gränsen till personligt påhopp, men bara så att du vet så tänker jag inte lägga en sekund till på att försöka utbilda dig, och därmed lämnar jag dina ihåliga kommentarer ensamma på forumet. Som en deklaration på din bristande vilja att förstå.
Answer to: "För att bli en bra spelare så måste man ha ett öppet "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ett jävla hån att du ska försöka utbilda mig, killen ta och börja visa lite resultat och system istället för att utbilda folk och leka kung. När du börjat visa lite vinster och system så kan du börja predika om hur grym du är, spelvärde kan varje ungjävel som spelar på trav.
De som spikade joyland park gjorde rätt och de som garderade gjorde fel. Hästar som trycks ner i 1.2 ggr pengarna vinner 14 av 15 lopp.
Joyland park kommer att klättra långt i klasserna och hade perfekta förutsättningar här, går som sagt att spela V5 också, sett att det kan ge mycket pengar också. Joyland lär säkert gå framåt enormt med varje lopp den får.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 20:47:39 ett jävla hån att du ska försöka utbilda mig, killen ta och börja visa lite resultat och system istället för att utbilda folk och leka kung. När du börjat visa lite vinster och system så kan du börja predika om hur grym du är, spelvärde kan varje ungjävel som spelar på trav.
De som spikade joyland park gjorde rätt och de som garderade gjorde fel. Hästar som trycks ner i 1.2 ggr pengarna vinner 14 av 15 lopp.
Joyland park kommer att klättra långt i klasserna och hade perfekta förutsättningar här, går som sagt att spela V5 också, sett att det kan ge mycket pengar också. Joyland lär säkert gå framåt enormt med varje lopp den får.
Answer to: "ett jävla hån att du ska försöka utbilda mig, killen t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
De som spikade joyland park gjorde rätt och de som garderade gjorde fel.
Det är precis uttalanden som detta jag menar. Men jag ger dig inget gratis denna gång.
klura på den, googla, läs boken "Fooled by randomness" och hojta till när du fått insikten och förstår vad som är fel i din kommentar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 20:49:58 ett jävla hån att du ska försöka utbilda mig, killen ta och börja visa lite resultat och system istället för att utbilda folk och leka kung. När du börjat visa lite vinster och system så kan du börja predika om hur grym du är, spelvärde kan varje ungjävel som spelar på trav.
Answer to: "ett jävla hån att du ska försöka utbilda mig, killen t"
|
Became a member:
Forum posts:
|
spelvärde kan varje ungjävel som spelar på trav.
Precis. Att du inte lyssnar på dom då.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:02:53 spelvärde kan varje ungjävel som spelar på trav.
Precis. Att du inte lyssnar på dom då.
Answer to: "spelvärde kan varje ungjävel som spelar på trav. [/q"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag är inte inne på detta forum för att någon ska lära mig spelvärde, enbart för att hitta roliga drag/tips.
Jag har klarat mig mycket bra tidigare när jag spelade.
en bra spelare ska veta vad en bra spik är oavsett om den är favorit eller inte, finns spelvärde även om den är streckad oförskämt mycket. Gäller som sagt att ha alla rätt, inte att fälla många favoriter som möjligt och se tuff ut. Nä, mitt tips är att våga spika en stor favorit för att kunna hitta en stor skräll, gynnat sig i längden för mig.
Djävulskt intressant att följa dina tips/system polajasen, tycker att jag sällan ser dem?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:15:01 jag är inte inne på detta forum för att någon ska lära mig spelvärde, enbart för att hitta roliga drag/tips.
Jag har klarat mig mycket bra tidigare när jag spelade.
en bra spelare ska veta vad en bra spik är oavsett om den är favorit eller inte, finns spelvärde även om den är streckad oförskämt mycket. Gäller som sagt att ha alla rätt, inte att fälla många favoriter som möjligt och se tuff ut. Nä, mitt tips är att våga spika en stor favorit för att kunna hitta en stor skräll, gynnat sig i längden för mig.
Djävulskt intressant att följa dina tips/system polajasen, tycker att jag sällan ser dem?
Answer to: "jag är inte inne på detta forum för att någon ska l&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lägger aldrig ut system. Lägger ut vad jag tror om loppen. jag kör endast reducerade system.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:25:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
så du kan inte lägga ut reducerade? det gjorde jag när jag spelade reducerade......
visa hur duktig du är nu
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|