[ 1
]
2
3
|
|
Posted: 2008-04-04 14:16:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag måste få ta upp det här med stallboxar.När man köper en stallbox åt en häst kostar det 100000 och man måste betala nåt i veckan.Men när man väl river nåt så får man inte ens tillbaka 100000.Mkt märkligt ,i alla spel går det till på så vis.T.e.x sulky ,när man river stallboxar får man nåt tillbaka.Tycker att det är ett visst tjuveri i det där sättet.
Lycka till i fortsättningen med era hästar 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-04 14:33:50 Edited(1): 2008-04-04 14:36:36
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
vad är det du inte förstår med att riva en box? den finns inte längre,,,,,,vad du får? ja, du slipper att betala för boxen varje vecka.
förstår inte problematiken? du får ju TÄNKA IGENOM dina affärer, kom inte skrikandes med något barnspel som "sulky" i jämförelse...... Att du kan köpa en massa skit där och sedan ångra dig och få tillbaka alla pengar är ju bara löjligt. Tar man ett beslut så tar man det, då får man stå för konsekvenserna.
Förstår inte varför du gnäller för en sådan liten sak som en box......
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-04-04 22:26:52
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Ta det lungt Nijo , han är kanske ny här!
Scarlet is my friend! 
|
|
Reply
|
|
NaDjiL
|
Posted: 2008-04-04 22:39:21  Ta det lungt Nijo , han är kanske ny här!
Scarlet is my friend! 
Answer to: "Ta det lungt Nijo , han är kanske ny här! :)
Scarlet is my friend! ;)"
|
Became a member: 2008-01-17
Forum posts: 184
|
Måste iof hålla med Nijo, man måste ha en tanke bakom sina beslut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 00:10:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo, men kommer man från sulky...spelet som lika gärna skulle kunna handla om kaninhoppning i Uzbekiztan....så är det ganska förståeligt om du tror att du klarar dig utan vare sig tanke eller strategi 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 13:24:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Varför gillar ni inte sulky.Det ni säger är att boxen redan är använd.Så då menar ni om man har använt en bil i typ 5 år och då menar ni att man inte kan byta ägare.På det viset kan man bara ta pengar av folket.Det går inte att vinna nåt på det.Det måste stå tydligt nånstans att det är så.
perraDet handlar inte om kaninhoppning i uzbekistan,det kanske t.o.m är bättre än detta spel 
|
|
Reply
|
|
jonssson
|
Posted: 2008-04-05 14:08:06
|
Became a member: 2007-09-15
Forum posts: 81
|
Nej absolut inte bättre
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 16:47:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ok tyck vad ni vill,men det här är också ett mkt trevligt travspel 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 18:45:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bilarna får man faktist tillbaka pengarna på. har jag hört, hej hopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 18:47:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja man borde iallafall få tillbaka nån summa
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 18:50:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
men för att riva saker får man inte mycket. jag menade att man faktist får för bilarna i spelet inte att din jämnförelse gjorde att man borde få för boxar och tränings anläggning och sånt.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-05 19:24:34  men för att riva saker får man inte mycket. jag menade att man faktist får för bilarna i spelet inte att din jämnförelse gjorde att man borde få för boxar och tränings anläggning och sånt.
Answer to: "men för att riva saker fÃ¥r man inte mycket. jag menade att man faktist fÃ"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Kanske borde det kunna vara så att du kan stänga träningsanläggningen utan att riva den för att slippa betala underhållet som jag antar att avgiften går till men sedan när du har ekonomi för att starta upp den igen så kostar det i renoveringskostnad beroende på hur länge den stått oanvänd? Skulle inte det kunna vara en ganska rättvis väg att gå?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 19:31:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
second. (eller ska det vara seconded? jag kan inte )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 21:08:17  second. (eller ska det vara seconded? jag kan inte )
Answer to: "second. (eller ska det vara seconded? jag kan inte )"
|
Became a member:
Forum posts:
|
IRL så kostar det pengar att riva någonting!!
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-05 21:46:10  IRL så kostar det pengar att riva någonting!!
Answer to: "IRL så kostar det pengar att riva någonting!!
"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Men samtidigt så om du har exempelvis en rundbana och rakbana hemma på gården men inte pengar att underhålla och driva skiten så lägger du knappast ner pengar på att riva dom och framförallt så den dagen du har pengar och beslutar dig för att börja använda dom igen så är det ju billigare att röja upp och fixa till än att bygga det nytt från scratch....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 21:51:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
det handlar inte om nån träningsanläggning.Sån har jag inte råd med 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 03:08:01 Edited(2): 2008-04-06 03:11:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
Scarletsaino
Jag spelade sulky ett tag. Jag vet vad det handlar om. Nu var det ett tag sedan...ett halvår eller så ...men,..:
Jag tyckte det var odugligt för att ha funnits så länge:
1)Alla tjatade om hur viktigt hiskeligt var hela tiden
2) Startspår betyder ingenting.
3) Alla otroligt löjliga egenpåhittade hästnamn
4) Otroligt fult interface som tillsammmans med hästnamnen tog bort all spelkänsla.
5) Inte ens en vettig manual efter så många säsonger och en community där du får otroligt lite hjälp.
Jag betalade t.o.m för bonusmöjligheterna ett tag, men det är så tydligt....det är det enda spelledningen vill...Att man ska betala!!!
Jag kan ha en kanin som heter lille skutt och hoppar hiskeligt fort och är enormt bra på vissa andra förmågor.
Är han tillräckligt bra kanske jag kan betala för det med. Han kanske har chnas att vinna det stora kaninderbyt
Sorry, men sulky är lite kul tidsfördriv på sin höjd i mina ögon...men tycker du det är kul så är ju det bra
----------------------------------------------------------
Tycker det vore bra om du kan ställa träningsanläggningen i vila, så den inte kostar något, och sedan reaktivera den för en summa...kanske 100.000 ?
Tycker ändå det ska kosta en del om du vart dum nog att inte planera din ekonomi .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 09:55:16  Scarletsaino
Jag spelade sulky ett tag. Jag vet vad det handlar om. Nu var det ett tag sedan...ett halvår eller så ...men,..:
Jag tyckte det var odugligt för att ha funnits så länge:
1)Alla tjatade om hur viktigt hiskeligt var hela tiden
2) Startspår betyder ingenting.
3) Alla otroligt löjliga egenpåhittade hästnamn
4) Otroligt fult interface som tillsammmans med hästnamnen tog bort all spelkänsla.
5) Inte ens en vettig manual efter så många säsonger och en community där du får otroligt lite hjälp.
Jag betalade t.o.m för bonusmöjligheterna ett tag, men det är så tydligt....det är det enda spelledningen vill...Att man ska betala!!!
Jag kan ha en kanin som heter lille skutt och hoppar hiskeligt fort och är enormt bra på vissa andra förmågor.
Är han tillräckligt bra kanske jag kan betala för det med. Han kanske har chnas att vinna det stora kaninderbyt
Sorry, men sulky är lite kul tidsfördriv på sin höjd i mina ögon...men tycker du det är kul så är ju det bra
----------------------------------------------------------
Tycker det vore bra om du kan ställa träningsanläggningen i vila, så den inte kostar något, och sedan reaktivera den för en summa...kanske 100.000 ?
Tycker ändå det ska kosta en del om du vart dum nog att inte planera din ekonomi .
Answer to: "Scarletsaino
Jag spelade sulky ett tag. Jag vet vad det handlar om. Nu "
|
Became a member:
Forum posts:
|
sulky är det ett spel eller, jag hänger inte med  ?
vilken hemsida isåfall 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 10:29:12  sulky är det ett spel eller, jag hänger inte med  ?
vilken hemsida isåfall 
Answer to: "sulky är det ett spel eller, jag hänger inte med :D?
vilken hemsida is"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 10:40:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
förstår inte en sak:vad är det för skillnad på sulkys hästnamn och travlopp
Får jag säga en sak om travzonens travlopp:När man brukar tippa travlopp så ser man att en häst leder ett lopp och sen försvinner den bara ,hästarna ändrar positioner hej vilt.Det finns inte i riktiga travlopp.Helt meningslöst att tippa.
Och vad är det för fel med hästnamnen.Tycker inte att travzonen har ett dugg bättre namn än dom.Bara fjanteri ifrån er sida.
Och det där om kaninhoppningen.Jag fattar inte vad som är så mkt fel i dom travloppen
Smatidigt har det här spelet utvecklats och är större än sulky 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|