Vet ej..tror dom har fria händer o placera den...Björn bar denna...trodde den skulle fela..o tog bort..jösses att han fixa de..hästen har inte travat så bra de sista starterna o här vare bud på galopp igen men Björn fixa de ändå..vinnarskalle på Goopen..!
fy fan jag är så jävla trött på den tomten alltså, känns alltid som han tjuvsvarar med chanslösa hästar när man spikar :P aja bästa hästen vann i alla fall, men tråkigt när man sitter med 7 i sista på v5 :P
fy fan jag är så jävla trött på den tomten alltså, känns alltid som han tjuvsvarar med chanslösa hästar när man spikar :P aja bästa hästen vann i alla fall, men tråkigt när man sitter med 7 i sista på v5 :P
Man vet aldrig vart man har honom. Och jag börjar undra om han ens bryr sig om att läsa på innan loppen.. Att hästägare kan gilla honom kan jag någonstans förstå. Men att spelare håller honom som sveriges bästa kusk tycker jag är pajasvarning.
Man vet aldrig vart man har honom. Och jag börjar undra om han ens bryr sig om att läsa på innan loppen.. Att hästägare kan gilla honom kan jag någonstans förstå. Men att spelare håller honom som sveriges bästa kusk tycker jag är pajasvarning.
Nej, fy tusan, Haugstad är ju mycket värre!!! Vet inte vad örjan skulle gjort här för att göra alla glada. Släpper han ger han vinsten till Veijo och kör ej för seger... Visst borde han ha släppt med facit i hand men det har man sällen efter 500 körda. Veijo vinner ju loppet om han kör en långsammare dödens så var väl lika dåligt det...