[ 1
]
2
|
Travzonen
|
Posted: 2011-01-14 09:10:03
|
|
V64-1 | Bulwarks lopp 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A 1. COLOMBIAN NECKTIE Kihlström Örjan 2. SCARGEL Kontio Jorma 3. ACCLAIM Eriksson Håkan 4. FIRST WISE AS Melander Marcus M 5. ICELAND Melander Stefan 6. DUST ALL OVER Untersteiner Johan 7. S.J.´S PHOTOCOPY Ohlsson Ulf 8. ARIFANT Andersson Peter M 9. TALANG SUND Eriksson Sören 10. SMASHING KLIPP Lennartsson Per 11. ROBIS INGO Adielsson Erik 12. AIRSTRIKE Westerholm Nicklas
Turordning: 5-1-3-12-2-11-9-4-6-10-7-8
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-16 14:17:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ICELAND
S 5, ICELAND
|
Hallå!
Är det någon som har koll på Solvalla omgång!?
Tänkte besöka banan o det vore kul om man kunde få något bra drag.
Iceland är väl dagens behållning men sedan känns det som allmänt dålig klass på loppen.
Hinner inte gå igenom alla hästa som jag gör inför v75 o därför vore det ju kul med lite tips av er här inne.
Kanske man kan få lite payback på mina analyser på v75?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-16 14:33:16 Hallå!
Iceland är väl dagens behållning men sedan känns det som allmänt dålig klass på loppen.
Hinner inte gå igenom alla hästa som jag gör inför v75 o därför vore det ju kul med lite tips av er här inne.
Answer to: "Hallå!
Är det någon som har koll på Solvalla omg&ar"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Mellby Trader har jag väntat på.. Såg ruskigt fin ut över mål som fastlåst på V:75 senast.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-16 14:40:10 Mellby Trader har jag väntat på.. Såg ruskigt fin ut över mål som fastlåst på V:75 senast.
Answer to: "Mellby Trader har jag väntat på.. Såg ruskigt fin ut ö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ICELAND
S 5, ICELAND
|
Okej tack!
Alla tips är tacksamma att få - man hinner ju inte ha koll både på onsdagen o lördagen samma vecka
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-01-16 14:49:53 Okej tack!
Alla tips är tacksamma att få - man hinner ju inte ha koll både på onsdagen o lördagen samma vecka
Answer to: "Okej tack!
Alla tips är tacksamma att få - man hinner ju inte h"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Ska understryka att detta bara var en första känsla. Ska försöka kolla lite mer. När ska jag senast skicka mina tankar för att du ska hinna ta del av dom?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-16 15:00:28 Ska understryka att detta bara var en första känsla. Ska försöka kolla lite mer. När ska jag senast skicka mina tankar för att du ska hinna ta del av dom?
Answer to: "Ska understryka att detta bara var en första känsla. Ska för"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ICELAND
S 5, ICELAND
|
Kollade loppet just nu o hon satt fast på v75 med "allt" sista 1000 eft snabba 14,9.
Är hon start snabb tror du?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 00:14:20 Hallå!
Answer to: "Hallå!
Är det någon som har koll på Solvalla omg&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
spela topp 2 favoriter i varje lopp så ska du nog gå därifrån med full plånbok
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 11:22:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med om Mellby trader blir nog min andra spik i omgången, annars vinner väl höwings i sista också troligtvis.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 18:45:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tjena..Spikar nog Höwings i sista å Iceland i första..
Lite roliga drag.
lopp 2: Quando Streamline me Jorma (streckad till 5% just nu) å Enzo Wibb me Leif streckad till 10% för tillfället
lopp 4: Pain Riche me Leif Witasp och speciellt Morik me L.Carlsson
lopp 5: 1an Mils You Love me Goop streckad till 72%??? seriöst, tror den missar spets och fastnar invändigt..garderar me 5 M.T Devil som lär spetsa och 12 Castor Race
lopp 6: enda riktigt roliga draget till Höwings är Mafioso me Ulf Ohlsson (tråkigt läge dock)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 21:45:17 Tjena..Spikar nog Höwings i sista å Iceland i första..
Lite roliga drag.
lopp 2: Quando Streamline me Jorma (streckad till 5% just nu) å Enzo Wibb me Leif streckad till 10% för tillfället
lopp 4: Pain Riche me Leif Witasp och speciellt Morik me L.Carlsson
lopp 5: 1an Mils You Love me Goop streckad till 72%??? seriöst, tror den missar spets och fastnar invändigt..garderar me 5 M.T Devil som lär spetsa och 12 Castor Race
lopp 6: enda riktigt roliga draget till Höwings är Mafioso me Ulf Ohlsson (tråkigt läge dock)
Answer to: "Tjena..Spikar nog Höwings i sista å Iceland i första..
Lit"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Härligt Macco!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-18 00:11:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Eftersom Iceland blir så stor favorit i detta lopp och eftersom han går med skor och kanske inte helstängt så garderar jag och hoppas på galopp för Iceland. Jag tar med:
1,2,3,5,6
Bäst chans utöver Iceland har Dust all over som spurtade riktigt bra på den tunga banan, samt Colombian necktie somhöll starkt i dödens senast och som nu får en smygare i rygg på iceland. Vägrar man tro att Iceland kan förlora så tycker jag att man kan lira tvilling: 5-1,6, samt plats på dustallover om man får mer än 3 ggr pengarna på det.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-18 13:50:33 Kollade loppet just nu o hon satt fast på v75 med "allt" sista 1000 eft snabba 14,9.
Är hon start snabb tror du?
Answer to: "Kollade loppet just nu o hon satt fast på v75 med "allt" si"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja det är okey på den fronten men sist vet ja inte... tog sig en fjant galopp från innerspåret !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 08:43:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
iceland vinner väl detta även om han galopperar? var ruggig senast och vad är oddsen på att hangalopperar 2 lopp i rad? nah, inte lönt att spekulera i förlust.
Jag spikar 3 stora och helgarderar övriga 3 loppen och ber till gudarna att jag får in 3 skrällar.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 10:01:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ACCLAIM
|
jag är inne på tvärtom, helgardera de 3 stora favoriterna, och chansspika i de andra....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 10:46:50 iceland vinner väl detta även om han galopperar? var ruggig senast och vad är oddsen på att hangalopperar 2 lopp i rad? nah, inte lönt att spekulera i förlust.
Jag spikar 3 stora och helgarderar övriga 3 loppen och ber till gudarna att jag får in 3 skrällar.....
Answer to: "iceland vinner väl detta även om han galopperar? var ruggig senas"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han gick barfota senast. STOR skillnad för Iceland. Med dojorna på vinner han inte om han hoppar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 11:12:56 Han gick barfota senast. STOR skillnad för Iceland. Med dojorna på vinner han inte om han hoppar.
Answer to: "Han gick barfota senast. STOR skillnad för Iceland. Med dojorna p&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
med dojorna på så galopperar han inte, känns värdelöst att resonera kring att iceland ska galoppera 2 lopp i rad, särskilt när han nu ska ha skor på sig.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 12:28:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bara att spika Iceland och gå vidare! Skor eller inte ...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 15:45:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Trist med V64:an nu för tiden.. blir ju bara jackpott efter jackpott och sen så oj... en dubbeljackpott osv.. *suck*
Melander vinner - Spik nr 5
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-19 18:39:54
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Dags för lian-Tarzan att uppträda o de vore fan om han träffade stolen när han har öppet mål....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 18:48:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Galopp i värmningen för iceland....garderar, säkert helt i onödan.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|