[ 1
]
|
Travzonen
|
Posted: 2011-01-14 09:10:03
|
|
V64-4 | Dagens Flex 1:A PRIS 60 000 kr 2140 V 1. RAMAZOTTI NOVEMBER Andersson Mikael M 2. HEROS CHAMP Adielsson Erik 3. INGVAR VIKING Sjöström Claes 4. DODGE CALIBER Goop Björn 5. SHAKIRA THRUST Wallin Tony 6. TABARE BAR Pettersson Roger 7. MORIK Carlson Lars D 8. OTTOGIRL Lindblom Carl-Erik 9. ZVETLANA BOKO Kihlström Örjan 10. ABSOLUT DREAM Olsson Stefan a 11. PAIN RICHE Witasp Leif 12. EAGLEHAWK Melander Marcus M 13. TRIUMPH Ohlsson Ulf 14. COLIN MCKENZIE Kaarlenkaski Ari 15. TAKE ME TO THE TOP Eriksson Sören
Turordning: 4-15-3-5-14-2-7-12-6-9-11-10-13-8-1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-18 00:16:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Här spikar jag Ingvar Viking. Bra spår i volt och får väl troligen ledning eller rygg ledare. Höll starkt i dödens senast. Gav mersmak. 4 har uselt spår och har inte tävlat på evigheters evigheter. Tillägg är chanslösa
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-18 13:17:43 Här spikar jag Ingvar Viking. Bra spår i volt och får väl troligen ledning eller rygg ledare. Höll starkt i dödens senast. Gav mersmak. 4 har uselt spår och har inte tävlat på evigheters evigheter. Tillägg är chanslösa
Answer to: "Här spikar jag Ingvar Viking. Bra spår i volt och får v&au"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja jag har också kollat det där men vill gärna ha något mer på Björnis kamel... loppet är inte allt för tufft..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-18 14:20:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
4,9,12,14, kanske någon till
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 08:51:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
svårt lopp där det kan gå hur som helst.
Tipsettan får Hero champ som i alla fall ser ut som en travare, dock är skallen dålig på han. Men kanske vinner på ren kapacitet här? har trots allt gått hyfsat bra i loppen.
Zvetlana boko har jag lirat hela karriären annars.....
Men jag tar med alla här och hoppas på skräll
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 12:32:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ruskigt öppet lopp, egentligen helgardering, men jag får försöka ranka ner det lite.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 15:20:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
4 Dodge Caliber (V64-4) är en riktigt kapabel häst som har varit borta länge för en gaffelbandsskada. Kvaltiden är det snabbaste som han har gått inför comebacken. Han kändes fin i kvalet och har även skött sig bra efteråt. Men det blir troligtvis ett snällt upplägg här då hästen inte har startat på över ett år. Han behöver ett eller två lopp i kroppen för att hitta formen. Jag tror inte att det räcker till vinst direkt, även om han är riktigt bra i grunden vilket han också visat vid sina tidigare segrar. Vi är först och främst nöjda om han gör en bra insats. Skor runt om, öppet huvudlag med murphybländare på vänster sida.
En 75% man kan ta bort?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 15:23:13 4 Dodge Caliber (V64-4) är en riktigt kapabel häst som har varit borta länge för en gaffelbandsskada. Kvaltiden är det snabbaste som han har gått inför comebacken. Han kändes fin i kvalet och har även skött sig bra efteråt. Men det blir troligtvis ett snällt upplägg här då hästen inte har startat på över ett år. Han behöver ett eller två lopp i kroppen för att hitta formen. Jag tror inte att det räcker till vinst direkt, även om han är riktigt bra i grunden vilket han också visat vid sina tidigare segrar. Vi är först och främst nöjda om han gör en bra insats. Skor runt om, öppet huvudlag med murphybländare på vänster sida.
En 75% man kan ta bort?
Answer to: "4 Dodge Caliber (V64-4) är en riktigt kapabel häst som har varit "
|
Became a member:
Forum posts:
|
beror på hur du tänker? kan självklart vinna, men om du spikar andra stora favoriter så hade jag tagit bort den om du vill få lite utdelning.
Blir inte dte minsta förvånad om den vinner efter 1.20 första varvet i spets...... Hoppas dock att någon/erik svarar upp spets eller trycker till goopen om den kommer till ledningen.
Hero champ/zvetlana är mina vinnare annars, men jag helgarderar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 15:32:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tar bort den o örjans ..blir väl max 1000kr på 6 rätt så ja tänker spela en liten en v6 runt 30 rader ggr 5.
Har ej råd med mer..fattig arbetare som man är
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-19 15:39:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ingvar Viking spikas på min kupong.. Går emot favoriten då det är "upplagt" för förlust nu. Ska det skrälla nånstans så är det väl här idag?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-19 20:31:07
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ingen osäkerhet där från start där inte !! Örjans var bara dålig !!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|